TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.7.2020.
Pjesnikinja Rupi Kaur za mnoge je autorica desetljeća.
Piše jednostavnim jezikom kratku poeziju s kojom se gotovo svatko može poistovjetiti.
Svaki njen stih ima upečatljivu poruku i redovito govori o emocijama na koje je teško ostati imun.
Često kažu da njene pjesme razumiju, tješe, ali i smiruju.
Svoje stihove prvotno je objavila na društvenim mrežama, točnije Instagramu, uz prepoznatljive autorske ilustracije. Kasnije je svoju poeziju 'upakirala' u dvije knjige - Med i mlijeko te Sunce i njegovi cvjetovi. Obje su se prodale u više od dva milijuna primjeraka. Jučer je na svom profilu objavila da nam stiže i BOOK 3.
"Bio je to dug put, a vi ste bili tako strpljivi. Vaša ljubav i podrška bili su mi potpora cijelo vrijeme, čak i u trenutcima kad sam željela odustati. Danas sam ipak ovdje, s novim pjesmama. Svako moje izdanje izgleda ovako. Isprintam pjesme i polegnem ih, onda ih krenem slagati redom - jer proces njihovog nastanka i mjesto znače puno. Ovaj proces traje obično mjesecima i na kraju završim s dvadesetak verzija knjige. Kada dobijem redoslijed koji mi se sviđa - posložim ih, zalijepim ih u malu neurednu bilježnicu da dobijem osjećaj kako ih je čitati od početka do kraja. Prije nego u cijelu priču uđe skupi papir, lijepi font i boja, želim osjetiti i doživjeti svoje pjesme u najsirovijoj formi. Ova tradicija daje počast načinu na koji pišem.
Ne znam kad će book 3 izaći, znam samo da je najteži dio gotov i sad krećem u dizajniranje covera i crtanje ilustracija.” - napisala je Rupi na svom profilu.
Veselimo se novom izdanju koje će vjerujemo unijeti inspiraciju u svakodnevicu mnogih od nas.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!