TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.5.2019.
Dirljive, romantične, tople, zabavne…, sve su ovo redom komplimenti ostavljeni ispod posljednjeg Instagram posta @sussexroyal, na kojem su, povodom prve godišnjice vjenčanja Meghan i Harrya, vojvotkinja i vojvoda od Sussexa, podijelili video s dosad neobjavljenim fotografijama s vjenčanja.
Meghan s mamom Doriom par minuta prije početka ceremonije
Princ William i princ Harry
Princ Harry dok čeka prijevoz do dvorca Windsora
Meghan s princem Charlesom na ulazu u kapelu u dvorcu Windsor
Meghan i Harry nakon završetka ceremonije vjenčanja
Video nas vodi na emotivno putovanje u sam dan vjenčanja i pripreme mladenaca.
Od fotografije princa Harrya koji čeka prijevoz do druženja Meghan i njene mame prije ceremonije pa sve do samog vjenčanja i vožnje kočijom, video nas vraća u jedno od najpopularnijih vjenčanja prošle godine. A i daje malo bolji uvod u prekrasnu Givenchy vjenčanicu koju je nosila Meghan.
Sretna prva godišnjica, Meghan & Harry.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!