TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.9.2019.
Street art kultura današnjice predstavlja nesputan, inovativan, maštovit i kreativan način izražavanja umjetnika. Kroz svoj vizualni izričaj, street artisti svijet prikazuju na drugačiji način, oslikavajući svakodnevni prostor i dajući mu novu dimenziju.
Prepoznavši svježinu, maštovitost i inovativnost street art kulture, Jägermeister je ove godine podržao ovaj vid kreativnog izražavanja te u suradnji sa Street Art Festivalom iz Mostara raspisao natječaj za najbolje idejno rješenje Jäger murala, oslikanog za vrijeme trajanja festivala.
Nemali broj prijava pred Jäger tim stavili su težak zadatak – odabrati najkreativnije rješenje. Ipak, odluka je donesena – stipendiranje i putovanje na Berlin Night Embassy, pripali su Benjaminu Čengiću, poznatom muralisti iz Sarajeva. Kroz svoj rad, Benjamin je prikazao odnos čovjeka i prirode, kroz simbol jelena, davši pritom legendi o Hubertusu, inspirativnoj priči koja je nadahnula tvorca Jägermeistera, vlastiti pečat.
Vodeći se idejom street art kulture, Jägermeister je ovom umjetnošću obilježio i svoj, sad već trogodišnji projekt JMSTREETSHIRTS. Od prve godine JMSTREETSHIRTS je promovirao uličnu kulturu i modu kroz nosive komade odjeće. Dizajn dosadašnjih majica radili su poznati streetwear brendovi Molimao i RevoltClothing, kao i poznati bh. reper Frenkie.
Ove godine, JMSTREETSHIRTS predstavlja suradnju s poznatim sarajevskim umjetnikom Rikardom Druškićem. Njegov dizajn je na inspirativan i maštovit način "uhvatio" duh Jägermeistera. Nove, unisex JMSTREETSHIRTS namijenjene su svima kojima je ulična moda dio vlastitog izričaja i potpuno je besplatna. Više informacija potražite na službenim stranicama brenda.
***
Foto: Vedad Krkbešević
Modeli: Ajla Pustahija, Dejan Tešić
MUA: Ivana Kojović
Stilist i frizura : Lejla Ivojević
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!