TEKST: Dijana Ćavar
DATUM OBJAVE: 1.7.2022.
I dok većina nas pod klima uređajima razmišlja o tome da ne izlazi nakon 10h sve do možda sredine jedanaesetog mjeseca, ovaj period godine zapravo nosi sa sobom brojne avanture i uspomene.
Dolazak ljeta proslavili smo uz Bonjour.Garden in The City i pod zvjezdanim nebom u centru Sarajeva uz rosé nazdravili ljetu za pamćenje.
Zato ne iznenađuje zašto smo 7. mjesec odlučili posvetiti bonjourastičnom vodiču kroz koji ćemo vam otkriti gdje isprobati najbolju lokalnu hranu, koje destinacije posjetiti u regiji, dati inside info o najposebnijim plažama i uvalama, ali i preporuke za lokacije kakve nećete naći u turističkim vodičima. Bit će to sadržaj za sve hedoniste koji žele uzeti ono najbolje od ljeta.
Provest ćemo vas i kroz zanimljiva događanja u gradu i pokazati kako postati turist u vlastitom gradu te uživati u ledenoj kavi s panoramskim pogledom ili u vinogradu u blizini organizirati piknik.
Prisjetit ćemo se i sjajnih lokacija na bh.planinama na kojima ćemo iskusiti sasvim novo poimanje ljetnog godišnjeg odmora.
Sretni smo jer ćemo u svim (poslovnim) avanturama uživati uz #SAVRŽENA majicu koju možete pronaći ekskluzivno u dm drogerie markt prodavnicama. Vođeni pozitivnim iskustvom i pričom u kojoj žene podržavaju jedna drugu, kroz dizajn FEEL GOOD Vol. 3 majice podsjećamo vas na činjenicu da je svaka žena savršena u svojoj nesavršenosti baš kao što i naziv majice nosi: SAVRŽENA. Kreativni koncept potpisuje Haris Jusović, poznati bh. grafički dizajner i vizualni umjetnik, a njenom kupovinom donirate 3 KM za bh. poduzetnice.
Razgovarat ćemo dosta i o nutricionizmu, jelima, namirnicama i napitcima koji će našem tijelu u ovim vrelim danima dati potrebno osvježenje.
Veselimo se s vama podijeliti i trikove za uređenje interijera od kuhinje do balkona, ali i kroz Bonjour.rubrike, Bonjour.values i Bonjour.zaviruje dati inspiraciju za organizaciju financija, ali i svakodnevnice.
Kroz Intervju s Amrom Džeko otkrit ćemo vam kako organizira svakodnevnicu te što je za nju sreća, a Stipe Filipović, frizer koji se našao na listi top 5 svjetskih frizera, otkrit će nam više o svojim počecima, što se krije u njegovoj torbici, kao i kako vidi frizersku struku danas.
Naravno, bit će ovo mjesec u kojem ćemo vam kroz rubriku Moda s vama podijeliti modne savjete, ideje za kombiniranje, shopping preporuke, kao i brojne makeup i hairstyle trendove, trikove i savjete stručanja.
Veselimo se zajedno kreirati ljeto za pamćenje.
Do skora, xoxo
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.
Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.
Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.
Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca.
Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!