TEKST: Dijana Ćavar
DATUM OBJAVE: 28.4.2022.
Entuzijazam koji imam za peti mjesec redovito se (sasvim suptilno) :) trudim prenijeti i na ostatak tima, obitelj, prijatelje.
Proljeće je već u punom zanosu, dani su duži i topliji, nerijetko se odvažimo i na mali makeover garderobe, svakodnevnice, doma (ponekad je tek promjena vaze za cvijeće takvo osvježenje i daje nevjerojatan boost), a novi val energije, boja i mirisa potiče #feelgood emocija.
Vjerujem da je i za moj entuzijazam zaslužna i rođendanska proslava (velikih 30, o da!), točnije dvije. Naime, ovaj mjesec vaš omiljeni bh. lifestyle portal, Bonjour.ba, slavi svoj 3.rođendan.
Neću otkrivati puno detalja, nego vas pozivamo da nas svakako pratite na društvenim mrežama jer iako možda ne možemo sa svima vama podijeliti krišku torte, očekuje vas bonjourastična virtualna proslava.
U našim kalendarima, rođendani uvijek imaju posebno mjesto. Sretni smo jer zajedno s nama kreirate još vedriju i samopouzdaniju svakodnevnicu te nam kroz čitanje Bonjour.ba priča, ali i vaše komentare pripomažete graditi domaću scenu i promovirati pozitivne priče kada govorimo o dizajnu, interijerima, gourmet temama, karijeri ili majčinstvu.
Upravo su mame kroz ovaj mjesec posebno u fokusu naših priča. Veselimo se s vama podijeliti iskrene i nešto drugačije priče stvarnih mama, razgovarati o izazovima s kojima se susreću, potvrditi onu da je mama uvijek u pravu, barem kada je riječ o savjetima koje smo izdvojili, ali i dati preporuke gdje da odete na izlet. Dizajnirali smo i printable čestitku za Majčin dan, razgovarale sa nekim sjajnim poduzetnicama i osnivačicama kids brendova, ali i izdvojili neodoljive poklone s bh. polica.
Veselimo se kroz mjesec nastaviti širiti FEEL GOOD emocije i s vama podijeliti detalje kampanje FEEL GOOD majica vol.3 te pokazati da #SAVRŽENA kreira život kakav želi živjeti, po vlastima pravilima. Reći ću samo da imamo artikl uz koji ćete rado zaplesati na ulicama grada i koji ćete rado poklanjati damama koje vama svakodnevno mame osmijeh na lice.

Bonjour. screensaver za mobitel preuzmi ovdje
______________________________________

Bonjour. screensaver za desktop preuzmi ovdje
______________________________________
Naravno i kroz ovaj mjesec vam donosimo sjajne priče o bh. lokacijama, gourmet destinacijama, kao i modi i ljepoti. Kroz kolumne ćemo vam dati dodatnu inspiraciju u uređenju doma, terase, ali i ideje za neodoljivu večeru s prijateljicama. Važan dio našeg sadržaja bit će i vjenčanja i razgovori s bh. wedding fotografima, kao i savjeti za organizaciju proslave.
Idemo zajedno ovaj mjesec učiniti još posebnijim i kreirati tople uspomene.
Veselimo se druženju,
xoxo

TEKST: Ada Ćeremida
Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?
U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.
Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.
Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?
Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.
Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.
„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

Crvena nit koja sve povezuje
Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.
Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.



Dva komada, bez trunke viška
U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis.
Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 



Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.


Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.
Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.
Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.
Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!