TEKST: Dijana Ćavar
DATUM OBJAVE: 28.4.2022.
Entuzijazam koji imam za peti mjesec redovito se (sasvim suptilno) :) trudim prenijeti i na ostatak tima, obitelj, prijatelje.
Proljeće je već u punom zanosu, dani su duži i topliji, nerijetko se odvažimo i na mali makeover garderobe, svakodnevnice, doma (ponekad je tek promjena vaze za cvijeće takvo osvježenje i daje nevjerojatan boost), a novi val energije, boja i mirisa potiče #feelgood emocija.
Vjerujem da je i za moj entuzijazam zaslužna i rođendanska proslava (velikih 30, o da!), točnije dvije. Naime, ovaj mjesec vaš omiljeni bh. lifestyle portal, Bonjour.ba, slavi svoj 3.rođendan.
Neću otkrivati puno detalja, nego vas pozivamo da nas svakako pratite na društvenim mrežama jer iako možda ne možemo sa svima vama podijeliti krišku torte, očekuje vas bonjourastična virtualna proslava.
U našim kalendarima, rođendani uvijek imaju posebno mjesto. Sretni smo jer zajedno s nama kreirate još vedriju i samopouzdaniju svakodnevnicu te nam kroz čitanje Bonjour.ba priča, ali i vaše komentare pripomažete graditi domaću scenu i promovirati pozitivne priče kada govorimo o dizajnu, interijerima, gourmet temama, karijeri ili majčinstvu.
Upravo su mame kroz ovaj mjesec posebno u fokusu naših priča. Veselimo se s vama podijeliti iskrene i nešto drugačije priče stvarnih mama, razgovarati o izazovima s kojima se susreću, potvrditi onu da je mama uvijek u pravu, barem kada je riječ o savjetima koje smo izdvojili, ali i dati preporuke gdje da odete na izlet. Dizajnirali smo i printable čestitku za Majčin dan, razgovarale sa nekim sjajnim poduzetnicama i osnivačicama kids brendova, ali i izdvojili neodoljive poklone s bh. polica.
Veselimo se kroz mjesec nastaviti širiti FEEL GOOD emocije i s vama podijeliti detalje kampanje FEEL GOOD majica vol.3 te pokazati da #SAVRŽENA kreira život kakav želi živjeti, po vlastima pravilima. Reći ću samo da imamo artikl uz koji ćete rado zaplesati na ulicama grada i koji ćete rado poklanjati damama koje vama svakodnevno mame osmijeh na lice.

Bonjour. screensaver za mobitel preuzmi ovdje
______________________________________

Bonjour. screensaver za desktop preuzmi ovdje
______________________________________
Naravno i kroz ovaj mjesec vam donosimo sjajne priče o bh. lokacijama, gourmet destinacijama, kao i modi i ljepoti. Kroz kolumne ćemo vam dati dodatnu inspiraciju u uređenju doma, terase, ali i ideje za neodoljivu večeru s prijateljicama. Važan dio našeg sadržaja bit će i vjenčanja i razgovori s bh. wedding fotografima, kao i savjeti za organizaciju proslave.
Idemo zajedno ovaj mjesec učiniti još posebnijim i kreirati tople uspomene.
Veselimo se druženju,
xoxo

TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!