TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.10.2011.
Koja bolje utjelovljuje ulogu samouvjerene žene? Dvije lijepe dame krase naslovnice Voguea magazina za studeni. Rihanni je pripala čast da bude na naslovnici britanskog Voguea, dok je Lara osvanula na naslovnici japanskog Voguea. Naslovnice na prvi pogled i ne privlače pretjeranu pozornosti, no editorijali unutar magazina su već potpuno druga priča. Obje na fotografijama odaju d
Dok je Rihanna fotografirana na vrhu zgrade u crnom bodiju, koji je na par fotografija popraćen i blejzerom i visokim potpeticama, Lara se u japanskom Vogueu okrenula prema Givency haljinama s prorezima, koži, čipki i seksi korzetima. Djevojke su pokazale da su se odlično snašle u novoj ulozi, no i dalje se pitamo koja će od njih privući veći broj kupaca-sexy Rihanna ili senzualna Lara?
Rihanna za Vogue UK
{gallery}listopad_jedanaest/rihanna_vogue{/gallery}
Lara Stone za Vogue Japan
{gallery}listopad_jedanaest/lara_vogue{/gallery}
D.P.
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!