TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.10.2019.
Nakon osam uspješnih glazbenih albuma te pokretanja vlastitog brenda donjeg rublja, kozmetike, ali i odjeće, Rihanna je službeno postala jedna od najutjecajnijih osoba u industriji.
Kroz svoju karijeru glazbenice i dizajnerice mnogima služi kao inspiracija, prvenstveno zahvaljujući njenoj vještini da prepozna potrebe svojih fanova te na svojstven način donose val trendova, pazeći da se pri tome sjajno zabavlja.
Njen posljednji projekt je autobiografska knjiga 'The Rihanna Book' koja izgleda poput enciklopedije budući da sadrži 504 stranice na kojima ćete naći detalje iz njenog života te više od 1000 fotografija.
„To je umjetničko djelo na koje sam zaista ponosna…“ – komentirala je Rihanna.
Od djetinjstva na Barbadosu do turneja po svijetu, od ikoničnih modnih trenutaka do privatnih druženja s prijateljima i obitelji, knjiga prikazuje intimne trenutke iz života ove umjetnice, dizajnerice i poduzetnice. Mnoge od ovih fotografija nikada nisu objavljene, a knjiga je danas puštena i u prodaju na nekoliko web shopova. I vi ju možete kupiti na Amazonu, po cijeni od oko 200 KM, a svi ljubitelji njenog rada već su ovu kupovinu nazvali pametnom investicijom.
Hoće li se naći i među vašim coffee table knjigama?
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!