TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 8.5.2023.

Kada na našu mail adresu stigne obavještenje o novom modnom eventu u gradu s nestrpljenjem otvaramo isti.


Ovaj put se radilo o jednom modnom dvojcu koji na nešto drugačiji način želi predstaviti nove kolekcije. Riječ je o dvije dizajnerice, prijateljice i dobitnice brojnih nagrada Jasni Hadžimehmedović-Bekrić i Amni Kunovac-Zekić koje su na domaćoj sceni već dugo priznate od strane modnih zaljubljenika/-ica. 
 

Kontura


Kontura je modno – umjetnički događaj u organizaciji ove dvije dizajnerice.

Kontura je osmišljena kao okvir za predstavljanje naših kolekcija koje su prije svega umjetničke vizije dvije kreativke koje su u konturama tj. obrisima Sarajeva, pronalazile i pronalaze inspiraciju. Mi smo proizvod ovoga grada, isto kao što je i ovaj grad u svojim najljepšim aspektima proizvod kreativnih ljudi. 

Ovaj modno-umjetnički događaj posvećen je sarajevskoj ženi, njenoj eleganciji, upornosti, hrabrosti i borbenosti. Posvećen je i našem dugogodišnjem prijateljstvu i suradnjama. Ovo je projekat koji kroz modni i umjetnički izražaj predstavlja naš višedecenijski rad i opstanak na sarajevskoj modnoj sceni.“ – kažu dizajnerice. 


 

Amna Kunovac-Zekić i Jasna Hadžimehmedović-Bekrić

 

U ovaj projekat je uključeno 90% žena, profesionalaca u svojim strukama, ali i firmi u vlasništvu žena što dizajnericama predstavlja posebno zadovoljstvo. Dizajnerice podržavaju jedna drugu i žele da i drugi budu time inspirisani.  

Projekat Kontura je zamišljen kao ekskluzivan dvosatni događaj u okviru kojeg bi se održale dvije samostalne modne revije, sa zakuskom i druženjem nakon toga, a datum održavanja je 18.05.2022
 

Zašto je ovaj događaj važan i 3 stvari koje trebate znati o njemu 


,,Modna revija možda jeste tradicionalan prikaz kolekcije ali je sigurno i najupečatljiviji i najpotpuniji. Ambijent, svjetla, muzika, odjeća koja se kreće na manekenkama pred vašim očima, tkanine koje se mogu skoro pa opipati je sigurno nešto mnogo potpunije od doživljaja kolekcije na društvenim mrežama i u medijima. 
 

Mi živimo i radimo od ovog posla preko dvadeset godina, što je samo po sebi značajno u zemlji gdje se modni dizajneri mogu na prste nabrojati. Obje smo školovane na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu i nakon decenija iskustva sigurno imamo nešto za reći.




Obje već duže vrijeme nismo imale samostalnu reviju, a ovaj put to ostvarujemo u svojoj organizaciji, potpomognute brojnim sposobnim i uspješnim ženama i njihovim kompanijama. Ambijent svečanog salona sarajevske Vijećnice će biti mjesto, a revija Kontura će biti vrijeme kada ćemo slaviti ženski talenat, profesionalizam, sposobnost, podršku i ljubav.'' – kažu dizajnerice. 

* * * 
Fotografije: Kontura PR


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!