TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 20.9.2021.
Naizgled se čini da svake godine blagdani u gradu nekako kreću ranije, pa i sami osjetimo blagdansku euforiju i mjesec dana prije dolaska blagdana.
Već sredinom jedanaestog mjeseca razmišljamo o poklonima za najdraže, ali i o slatkim i slanim jelima koji se nađu za blagdanskim stolom.
Sve stvari koje vežemo za blagdane, pa i samo blagdansko dekoriranje doma, budi posebno drage uspomene. Zato smo istražili zašto neki od nas vole početi dekorirati što ranije i zašto je to možda ipak dobro za nas.

Foto: Unsplash
Pozitivne razloge za rano blagdansko dekoriranje otkrijte u nastavku.
RANO DEKORIRANJE ČINI LJUDE SRETNIJIMA
Upravo su naša sjećanja na blagdane dok smo bili mali najveći krivci zašto rano dekoriranje doma za blagdane čini ljude sretnijima i zadovoljnijima.

Foto: Unsplash
DEKORIRANJE DOMA ZA BLAGDANE JE NAJSLAĐA USPOMENA IZ DJETINJSTVA
Ako i vi već sredinom jedanaestog mjeseca preuzimate aplikacije koje odbrojavaju do blagdana, razmišljate o tradicionalnim kolačima koje jedva čekate spremati i počinjete sa prvim dekoriranjem, ovo je odlična vijest za vas. Rano dekoriranje doma budi nostalgiju za djetinjstvom i mnogima dopušta da se ponovo povežu sa najranijim veselim uspomenama.

Foto: Unsplash
BLAGDANSKO DEKORIRANJE SMANJUJE STRES
Jedan od najposebnijih rituala ujedno je i odličan razlog za predah tijekom onih dana kada ste pod stresom i treba vam maleni boost. Uzbuđenje koje se veže za postavljanje prvih čarapica, kuglica na boru i drugih dekora može biti odličan način kako se opustiti nakon napornog tjedna.

Foto: Unsplash
UZ RANO DEKORIRANJE BLAGDANSKA EUFORIJA TRAJE DULJE
Kada su blagdani vaš najdraži period u godini, želite da ta euforija i veselje traju što dulje što je dodatan razlog zašto je rano dekoriranje dobro za vas. Posebice ako vrijeme sve češće provodimo unutra kako je vani hladno.

Foto: Unsplash
***
Naslovna fotografija: Unsplash
Tekst: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!