TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.3.2013.

Michelle ponovno krasi naslovnicu modne biblije      Dugo vremena se u modnim krugovima šuškalo tko će krasiti naslovnicu magazina Voguea za travanj. Glasine su prekinuli sami novinari Voguea, koji su na svojim stranicama objavili naslovnicu, editorijal i intervju s najutjecajnijim parom u SAD-u. Travanjsku naslovnicu krasi upravo Michelle Obama, koja je pozirala pred objektivom Ann

Za Vogue, Michelle je pričala o svom položaju Prve dame, postojanju modnom ikonom, ali i svemu što donosi život u Bijeloj kući i roditeljstvu. Na fotografijama, društvo joj pravi i muž, koji je se novinarima pohvalio sa osmijehom na licu, da Michelle i on čine savršen spoj. Kako to izgleda kada se na stranice kultnog modnog magazina uvuče politika, pogledajte u nastavku.      

michelle-obama

michelle-obama1

michelle-obama2

   
D.P.
Foto: vogue.com


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!