TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.6.2020.
Belma Tvico-Stambol osmislila je sofisticiranu, no, glamuroznu kombinaciju haljina i odijela za suvremenu mladenku koja traga za unikatnim i ekskluzivnim dizajnom za svoj posebni dan.
Mladenka iz mašte Belme Tvico-Stambol prkosi tradiciji-ona se osjeća podjednako ženstveno i nježno u romantičnoj haljini i efektno krojenom odijelu.
Dio kolekcije su bajkovite haljine, koje su savršeno pripijene uz žensku figuru koju dodatno ističu precizno krojeni korzeti i duge siluete krojene iz voluminoznih, ali nježnih materijala.
Geometrijski ukomponirane perlice, kristali i šljokice dodatno naglašavaju svaku haljinu sa korzetom. Krojevi haljina− puni krug, sirena ili A-kroj pružaju mogućnost izbora i u potpunosti ovise o želji mladenke.

Elegantna, laserski krojena odijela pružaju alternativno dizajnersko rješenje za mladenke koje teže nešto jednostavnijim i profinjenijim, ali podjednako efektnim odjevnim kombinacijama. Minimalna, strukturirana odijela su bezvremenska u svojoj jednostavnosti.

Posebna pažnja vodila se i o podstavi haljina i odijela, a koja je izrađena od delikatnih materijala koji nježno prijanjaju uz kožu omogućavajući slobodan i neometan pokret. U ovisnosti od modela haljine, iste dolaze i uz raskošne šlepove i prozračna vela.

Sve kreacije razvijaju se u paleti pastelno ružičastih, krem i bijelih tonova, što rezultira skladnom i kohezivnom kolekcijom koja slavi snagu i posebnost svake žene. Kao alternativu tradicionalnoj vjenčanici, Belma Tvico-Stambol ponudila je svadbena odijela za žene jednostavnog kroja, kompletirana vezenim detaljima i bisernim ukrasima raspoređenim duž linije ramena, uz šavove ili okovratnike. Odijela su precizno krojena i uglađena te pružaju idealan izbor za nekonvencionalnu mladenku.
Kao i do sad, Belma Tvico-Stambol ženi prilazi sa intimnim i personaliziranim modnim iskustvom, nudeći kreacije koje su izrađene po mjeri, a koje spajaju sofisticirani modni dizajn i modnu poeziju. Bridal kolekcija za proljeće/ljeto 2020. godine sastoji se iz deset jedinstvenih kreacija koje je moguće pogledati u Belma Tvico studiju u Sarajevu, na adresi Telali 7.


TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!