TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.4.2011.
Upoznali ste Tatjanu. Vidjeli ste za koji su se materijal odlučile ona i dizajnerica haljine Slađana Raič Galić.Sada vas vodimo u Slađanin atelje na prvu probu. Haljina je napokon dobila svoju formu i sretni smo što možemo reći da izgleda bolje od očekivanog, odnosno bolje od onoga što smo mislili izvući iz ne tako bogate ponude materijala. Haljina je ubrana u struku što joj daje predivan p
Tatjana i Slađana biraju kristale kojima će ukrasiti haljinu
Slađanu smo ostavili da u pauzama između izlaganja na Nivea BH Fashion Weeku Sarajevo i na Sajmu gospodarstva u Mostaru šije haljinu, a Tatjana je otišla s par savjeta u potrazi za idealnim cipelama i torbicom.
A mi? Mi idemo ugovoriti probno šminkanje kod Marijane Bošnjak za City Spa, ugradnju noktiju u kozmetičkom salonu Nailcare i probnu frizuru u Made in France frizerskom salonu.
S urednicom Anom
Idući put dolazimo s finalnom pričom u kojoj ćemo vam predstaviti gotovu haljinu i kompletan Tatjanin look za maturalnu zabavu.
Naravno, stay tuned.
modamo.info
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!