TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 22.11.2022.
Svaki brend visoke mode instant možete prepoznati po jednom legendarnom komadu, a u slučaju kuće Dior to je sigurno torba Lady Dior koja svake sezone dobije svoj redizajn.
Ovaj put je Dior na svom oficijelnom Instagram profilu objavio da će u ponudu uvesti Lady Dior torbu koju je nosila princeza Diana na Met Gali 1996. godine. Upravo je njeno izdanje na Met Gali bilo jedno od onih o kojem se najviše govorilo. Nosila je haljinu u potpisu John Galliana za Dior gdje je plijenila pažnju svojom jednostavnošću, ali i kontroverzom s obzirom na to da je to bila satenska slip haljina.
Haljina je bila upotpunjena Lady Dior torbom u navy plavoj boji od satena koja je savršeno laskala haljini od istog materijala i boje. Torba je ukrašena dijamantnim Dior privjeskom što je čini idealnom za praznike i blagdane koji su pred nama. Sigurni smo da će modne insajderice biti oduševljene ovom poznatom torbom te da će za njom biti velika potražnja s obzirom na to da je torba limitirano izdanje.
* * *
Naslovna fotografija: @dior
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!