TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.4.2020.
'Thomas The Tank Engine', knjiga je koja je obilježila odrastanje djece diljem svijeta, a ni sam Harry ne krije ljubav prema njoj.
„Thomas the Tank Engine bio je utješno i poznato lice mnogih obitelji u posljednjih 75 godina - zabavljajući, educirajući i inspirirajući djecu o važnim pitanjima kroz uzbudljive priče i likove." - prokomentirao je. Ove godine omiljena dječja priča slavi 75. godišnjicu, što je bio povod za kreiranje jedne posebne epizode kultnog crtića.
S obzirom na to da je knjiga koju je napisao Wilbert Awdry postala važan dio britanske kulture, željeli su u slavljeničkoj epizodi spojiti omiljene likove, ali i dodati nove koji putuju željeznicom u Buckinghamsku palaču.
Nova epizoda crtića koja će se prikazati premijerno na Netflixu 1.5., nosi naziv "Thomas & Friends: The Royal Engine".
Harryju je pripala uloga čitanja uvodnog dijela priče o parnoj lokomotivi na početku crtića, a svoje glasove likovima posudili su i princ Charles i kraljica Elizabeta.
Vlakom putuje i The Duchess of Loughborough, kojoj je glas posudila glumica Rosamund Pike.
Vjerujemo da će ova epizoda omiljenog crtića uljepšati ovaj period mnogoj djeci, ali i odraslima.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!