TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 3.4.2023.
Bilo da idete na poslovno putovanje u posljednjem trenutku, preko noći ili na trodnevnu konferenciju u inozemstvu, pakiranje za poslovna putovanja uvijek se razlikuje od pripreme za ljetovanje.
Ako se mučite s time kako spakovati prave stvari u tačno pravoj mjeri za poslovna putovanja, ove smjernice za poslovna putovanja mogu vam mnogo olakšati.

Foto: unsplash.com
Mini kofer veličine ručnog prtljaga je #musthave
Naime, obični ručni kofer će vam biti dovoljan za do pet dana putovanja. Uvijek imajte na umu da su poslovna putovanja isključivo ogledalo profesionalizma i efikasnosti. Dakle, pripremite mini kofer i po mogućnosti uparite ga sa torbom za laptop.

Foto: freepik.com
Obavezno provjerite dozvoljenu težinu i dimenzije ručne torbe avio kompanije kojom putujete. Sa vašom prtljagom u kabini iznad glave sve potrebne stvari ćete imati na dohvat ruke. Također, ovo će uštedjeti dosta vremena na aerodromu jer nećete čekati veliki kofer. Predlažemo da se odlučite za kofer sa četiri točka kako biste uštedjeli još više vremena i poboljšali mobilnost.
Sigurnost na prvom mjestu! Nabavite katanac za kofer.
Vaš kofer i torba za laptop punjeni su vrijednim i važnim stvarima, pa ih treba zaštititi. Mali katanac je odlična zaštita od neželjenih gubitaka. Većina kofera i ruksaka dolazi sa vlastitim bravama, ali možete i lako dodati jednu ako se vaši patentni zatvarači mogu zaključati.
Obuća
Morate se pobrinuti da se vaše cipele neće oštetiti u koferu. Za to postoji jednostavan trik – napunite ih čarapama, donjim vešom i drugim malim, mekim predmetima kako biste im sačuvali oblik.
Nemojte nositi previše beauty preparata i kozmetike, posebice ne u velikim pakovanjima
Na poslovnom putu ćete vjerovatno odsjesti u hotelu ili apartmanu. U oba slučaja, vaš smještaj će biti opremljen osnovnim besplatnim toaletnim potrepštinama poput šampona, regeneratora, sredstva za pranje tijela i sapuna za ruke. Dakle, ne morate ih pakirati (osim ako imate neke alergije ili propisanu kozmetiku za korištenje. Obavezno spakujte: pastu za zube, četkicu, dezodorans, kremu za lice i ruke, mali parfem i potrepštine za one dane u sedmici. Naravno, sve po mogućnosti u mini pakovanjima za putovanja.

Foto: freepik.com
Šta spakovati od odjeće?
Sada smo došli do dijela koji zauzima najviše mjesta u putnoj torbi – odjeća. Prilikom odabira odjeće za poslovno putovanje, odlučite se za artikle koje možete dvostruku koristiti. Obavezno spakujte odjeću koja je udobna i predstavlja vaš stil. Tačne stvari koje ćete ponijeti ovisit će o vašem stilu, ali naša basic lista odjeće za trodnevno poslovno putovanje izgleda ovako:
3 gornja dijela – dva svečana i jedan casual
Još jedan savjet je da svoj casual gornji dio nosite na letu, a kasnije ga koristite i za ležerne prilike tokom putovanja. Također, lifesaver za poslovna putovanja je materijal košulja koje se ne gužvaju puno.
1-2 donjih dijelova
Pantalone ili suknje – zavisi naravno od stila. Ako ste ljubiteljica udobnih traperica, na let možete nositi i njih.
1 haljina
Naš savjet je mala crna haljina koju možete i za casual outfit, ali i za svečanu večeru sa modnim dodacima i salonkama.
1 blejzer
Bez blejzera na poslovni sastanak ili konferenciju nemojte ići. Ako ste voljni uložiti, razmislite o blejzeru otpornom na gužvanje koji možete spakovati bez brige da će se pretvoriti u zgužvan nered. Dodatni savjet je da na putu nosite blejzer kako se ne bi zgužvao u koferu.
3 para donjeg veša i čarapa
Dakle, imat ćete jedan čist par za novi dan i jedan dodatni, za svaki slučaj.
Spavaćica ili pidžama
Ne zaboravite da spakujete svoju omiljenu laganu pidžamu.
2 para cipela: poslovne cipele i par laganih cipela
Te casual cipele možete nositi dok taje let.
Savjeti plus:
Uložite u mini peglu za putovanja. Nikad ne znate koliko će pegla biti odlična u vašem hotelu i ne postoji tehnika pakovanja koja bi garantovala košulju bez bora.
Za maksimalnu organizaciju koristite organizatore za putne torbe i svakom dodjelite svrhu. Na primjer, manje pakovanje nek bude za donje rublje, a veće će imati funkciju održavanja vaših košulja organiziranima i bez gužvanja.
***
Naslovna fotografija: freepik.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!