TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.8.2019.
Ponekad nam je teško fokusirati se na posao. Razlozi mogu biti razni - ometaju nas kolege, ponekad razmišljanje o privatnim obvezama, a ponekad je riječ o umoru. Kako biste izbjegli ovaj scenarij, uz pozitivan stav i malo prakse, potrebno je napraviti par sitnih promjena u našim ritualima.
Kratke pauze i utišavanje notifikacija na mobitelu svakako su korisni trikovi, a ovi su navike uz koje ćete se osjećati motivirano na radnom mjestu.
KOMBINIRAJTE POSLOVNE I PRIVATNE CILJEVE
Kada radite posao koji volite ili kada ste angažirani na projektu koji vas i privatno veseli, puno se lakše povezati s ciljem i strastvenije obavljati posao. Zato, svaki mjesec promišljajte što su vaši osnovni poslovni ciljevi i kako će se oni reflektirati na vaš način života. To će vam uvelike pomoći da u potpunosti preuzmete kontrolu nad vašom svakodnevicom, ali i unesete potrebne promjene.
RIJEŠITE PROBLEM NA KREATIVAN NAČIN
U razgovoru s online magazinom Bussines Insider, John Schulley, bivši CEO Apple kompanije otkrio je da mu je u napretku uvelike pomogao način razmišljanja koji se oslanja na upit: „Zašto se određene stvari rade upravo na ovaj način?“ Upravo je otvorenost ka promjeni bio njegov put ka uspjehu. Zato, na naredni poslovni izazov odgovorite s novim svježim idejama i rješenjima koji će vama, ali i vašem brendu pomoći da se istaknete. Izađite iz zone ugode i budite kreativni.
IMAJTE RAZVIJENU RUTINU
Ovisno o osobnim preferencijama i motiviranosti, kreirajte rutinu koja vam najviše laska i uz koju na najbolji način obavljate sve obveze. Dobar trik je da sve zadatke smjestite u određene vremenske blokove. Bit će vam jednostavnije obavljati sve zadatke, a nakon obavljenog bloka osjećat ćete se ispunjeno i biti spremniji za prelazak na sljedeći zadatak. Pokušajte zadnjih petnaest minuta radnog vremena ostaviti za reflektiranje na dan iza vas, vašu produktivnost, ali i pospremanje radnog stola i pripremu to-do liste za sutra.
TIMSKI RAD I RAZGOVOR S KOLEGAMA SU VAŽNI
Druženja s radnim kolegama pomoći će vam da se osjećate ugodnije u radnom prostoru, ali i učiniti atmosferu na poslu još boljom. Uz to, ako ste timski igrač i povremeno im pomognete s nedoumicama ili poteškoćama koje imaju, osjećate se puno bolje. Naravno, ne trebate zaboraviti reći ne, kada nekome uistinu ne možete pomoći zbog različitih okolnosti.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Koliko puta ste čuli tuđe uspjehe, a rijetko one padove koji su im prethodili?
Upravo o tim trenucima kada stvari nisu išle po planu govori Fuckup Nights Sarajevo, događaj koji se već tradicionalno održava i 17. septembra dolazi u tershouse coworking space.
Na ovom događaju publika će imati priliku čuti tri inspirativne govornice koje hrabro dijele svoje priče o greškama, naučenim lekcijama i novim počecima:
Lejna Čelebičić Prohić, project i event menadžerica: o lekcijama koje se kriju iza kulisa kreativne industrije
Fuckup Nights Sarajevo ne donosi samo govore sa bine, već i prostor za razgovor s govornicama nakon programa. Poseban dio večeri čine Bilo karte, osmišljene da potaknu iskrena i zanimljiva pitanja.
Rezervirajte svoje mjesto putem linka i doživite večer koja hrabro i iskreno slavi vrijednost grešaka.
Foto: unsplash.com
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!