TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.8.2019.

Ponekad nam je teško fokusirati se na posao. Razlozi mogu biti razni - ometaju nas kolege, ponekad razmišljanje o privatnim obvezama, a ponekad je riječ o umoru. Kako biste izbjegli ovaj scenarij, uz pozitivan stav i malo prakse, potrebno je napraviti par sitnih promjena u našim ritualima.

Kratke pauze i utišavanje notifikacija na mobitelu svakako su korisni trikovi, a ovi su navike uz koje ćete se osjećati motivirano na radnom mjestu.


KOMBINIRAJTE POSLOVNE I PRIVATNE CILJEVE

Kada radite posao koji volite ili kada ste angažirani na projektu koji vas i privatno veseli, puno se lakše povezati s ciljem i strastvenije obavljati posao. Zato, svaki mjesec promišljajte što su vaši osnovni poslovni ciljevi i kako će se oni reflektirati na vaš način života. To će vam uvelike pomoći da u potpunosti preuzmete kontrolu nad vašom svakodnevicom, ali i unesete potrebne promjene. 

RIJEŠITE PROBLEM NA KREATIVAN NAČIN

U razgovoru s online magazinom Bussines Insider, John Schulley, bivši CEO Apple kompanije otkrio je da mu je u napretku uvelike pomogao način razmišljanja koji se oslanja na upit: „Zašto se određene stvari rade upravo na ovaj način?“ Upravo je otvorenost ka promjeni bio njegov put ka uspjehu. Zato, na naredni poslovni izazov odgovorite s novim svježim idejama i rješenjima koji će vama, ali i vašem brendu pomoći da se istaknete. Izađite iz zone ugode i budite kreativni. 

IMAJTE RAZVIJENU RUTINU

Ovisno o osobnim preferencijama i motiviranosti, kreirajte rutinu koja vam najviše laska i uz koju na najbolji način obavljate sve obveze. Dobar trik je da sve zadatke smjestite u određene vremenske blokove. Bit će vam jednostavnije obavljati sve zadatke, a  nakon obavljenog bloka osjećat ćete se ispunjeno i biti spremniji za prelazak na sljedeći zadatak. Pokušajte zadnjih petnaest minuta radnog vremena ostaviti za reflektiranje na dan iza vas, vašu produktivnost, ali i pospremanje radnog stola i pripremu to-do liste za sutra. 

TIMSKI RAD I RAZGOVOR S KOLEGAMA SU VAŽNI

Druženja s radnim kolegama pomoći će vam da se osjećate ugodnije u radnom prostoru, ali i učiniti atmosferu na poslu još boljom. Uz to, ako ste timski igrač i povremeno im pomognete s nedoumicama ili poteškoćama koje imaju, osjećate se puno bolje. Naravno, ne trebate zaboraviti reći ne, kada nekome uistinu ne možete pomoći zbog različitih okolnosti. 


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!