TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.8.2019.

Ponekad nam je teško fokusirati se na posao. Razlozi mogu biti razni - ometaju nas kolege, ponekad razmišljanje o privatnim obvezama, a ponekad je riječ o umoru. Kako biste izbjegli ovaj scenarij, uz pozitivan stav i malo prakse, potrebno je napraviti par sitnih promjena u našim ritualima.

Kratke pauze i utišavanje notifikacija na mobitelu svakako su korisni trikovi, a ovi su navike uz koje ćete se osjećati motivirano na radnom mjestu.


KOMBINIRAJTE POSLOVNE I PRIVATNE CILJEVE

Kada radite posao koji volite ili kada ste angažirani na projektu koji vas i privatno veseli, puno se lakše povezati s ciljem i strastvenije obavljati posao. Zato, svaki mjesec promišljajte što su vaši osnovni poslovni ciljevi i kako će se oni reflektirati na vaš način života. To će vam uvelike pomoći da u potpunosti preuzmete kontrolu nad vašom svakodnevicom, ali i unesete potrebne promjene. 

RIJEŠITE PROBLEM NA KREATIVAN NAČIN

U razgovoru s online magazinom Bussines Insider, John Schulley, bivši CEO Apple kompanije otkrio je da mu je u napretku uvelike pomogao način razmišljanja koji se oslanja na upit: „Zašto se određene stvari rade upravo na ovaj način?“ Upravo je otvorenost ka promjeni bio njegov put ka uspjehu. Zato, na naredni poslovni izazov odgovorite s novim svježim idejama i rješenjima koji će vama, ali i vašem brendu pomoći da se istaknete. Izađite iz zone ugode i budite kreativni. 

IMAJTE RAZVIJENU RUTINU

Ovisno o osobnim preferencijama i motiviranosti, kreirajte rutinu koja vam najviše laska i uz koju na najbolji način obavljate sve obveze. Dobar trik je da sve zadatke smjestite u određene vremenske blokove. Bit će vam jednostavnije obavljati sve zadatke, a  nakon obavljenog bloka osjećat ćete se ispunjeno i biti spremniji za prelazak na sljedeći zadatak. Pokušajte zadnjih petnaest minuta radnog vremena ostaviti za reflektiranje na dan iza vas, vašu produktivnost, ali i pospremanje radnog stola i pripremu to-do liste za sutra. 

TIMSKI RAD I RAZGOVOR S KOLEGAMA SU VAŽNI

Druženja s radnim kolegama pomoći će vam da se osjećate ugodnije u radnom prostoru, ali i učiniti atmosferu na poslu još boljom. Uz to, ako ste timski igrač i povremeno im pomognete s nedoumicama ili poteškoćama koje imaju, osjećate se puno bolje. Naravno, ne trebate zaboraviti reći ne, kada nekome uistinu ne možete pomoći zbog različitih okolnosti. 


Bonjour

Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice

TEKST: Bonjour.ba

Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice

Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.

Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


akademija28bonjour_ba
akademija23bonjour_ba
dm-akademija-bonjourba-1

Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.


akademija7bonjour_ba
akademija4bonjour_ba
akademija2bonjour_ba
akademija68bonjour_ba
akademija_photowall24bonjour_ba

Dobrodošlica koja je otvorila dan  

Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.


akademija108bonjour_ba

Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH


Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.


akademija325bonjour_ba

Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH


akademija5bonjour_ba-1
akademija8bonjour_ba
akademija15bonjour_ba

Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


akademija156bonjour_ba
akademija154bonjour_ba
akademija_photowall13bonjour_ba

Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.


akademija54bonjour_ba
akademija-dm-bonjour-ba-gif-3

Razgovori koji mijenjaju perspektivu  

Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


akademija259bonjour_ba
akademija19bonjour_ba
akademija18bonjour_ba

To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.


akademija304bonjour_ba
akademija296bonjour_ba
akademija17bonjour_ba
akademija7bonjour_ba

Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.


akademija246bonjour_ba
akademija9bonjour_ba

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH


Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore  

Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.


akademija314bonjour_ba
akademija11bonjour_ba

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


akademija14bonjour_ba
akademija10bonjour_ba
akademija292bonjour_ba

Snaga zajednice koja raste  

Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.


akademija276bonjour_ba
akademija240bonjour_ba
akademija_photowall26bonjour_ba
akademija226bonjour_ba
akademija_photowall35bonjour_ba-1
akademija-dm-bonjour-ba-gif-2-1
 

Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.


akademija_photowall28bonjour_ba-1
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt
 
Bonjour.ba produkcija  
Kreativna realizacija eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Semra Manjura
Autorica članka: Adelisa Mašić
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografija: Enida Kajević i Monika Andrić
Video: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!