4 jednostavne navike uz koje ćete imati još produktivniji radni dan

POSLOVNI SAVJETI
6.8.2019.

Ponekad nam je teško fokusirati se na posao. Razlozi mogu biti razni - ometaju nas kolege, ponekad razmišljanje o privatnim obvezama, a ponekad je riječ o umoru. Kako biste izbjegli ovaj scenarij, uz pozitivan stav i malo prakse, potrebno je napraviti par sitnih promjena u našim ritualima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kratke pauze i utišavanje notifikacija na mobitelu svakako su korisni trikovi, a ovi su navike uz koje ćete se osjećati motivirano na radnom mjestu.


KOMBINIRAJTE POSLOVNE I PRIVATNE CILJEVE

Kada radite posao koji volite ili kada ste angažirani na projektu koji vas i privatno veseli, puno se lakše povezati s ciljem i strastvenije obavljati posao. Zato, svaki mjesec promišljajte što su vaši osnovni poslovni ciljevi i kako će se oni reflektirati na vaš način života. To će vam uvelike pomoći da u potpunosti preuzmete kontrolu nad vašom svakodnevicom, ali i unesete potrebne promjene. 

RIJEŠITE PROBLEM NA KREATIVAN NAČIN

U razgovoru s online magazinom Bussines Insider, John Schulley, bivši CEO Apple kompanije otkrio je da mu je u napretku uvelike pomogao način razmišljanja koji se oslanja na upit: „Zašto se određene stvari rade upravo na ovaj način?“ Upravo je otvorenost ka promjeni bio njegov put ka uspjehu. Zato, na naredni poslovni izazov odgovorite s novim svježim idejama i rješenjima koji će vama, ali i vašem brendu pomoći da se istaknete. Izađite iz zone ugode i budite kreativni. 

IMAJTE RAZVIJENU RUTINU

Ovisno o osobnim preferencijama i motiviranosti, kreirajte rutinu koja vam najviše laska i uz koju na najbolji način obavljate sve obveze. Dobar trik je da sve zadatke smjestite u određene vremenske blokove. Bit će vam jednostavnije obavljati sve zadatke, a  nakon obavljenog bloka osjećat ćete se ispunjeno i biti spremniji za prelazak na sljedeći zadatak. Pokušajte zadnjih petnaest minuta radnog vremena ostaviti za reflektiranje na dan iza vas, vašu produktivnost, ali i pospremanje radnog stola i pripremu to-do liste za sutra. 

TIMSKI RAD I RAZGOVOR S KOLEGAMA SU VAŽNI

Druženja s radnim kolegama pomoći će vam da se osjećate ugodnije u radnom prostoru, ali i učiniti atmosferu na poslu još boljom. Uz to, ako ste timski igrač i povremeno im pomognete s nedoumicama ili poteškoćama koje imaju, osjećate se puno bolje. Naravno, ne trebate zaboraviti reći ne, kada nekome uistinu ne možete pomoći zbog različitih okolnosti. 

POSLOVNI SAVJETI , 6.8.2019.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

BONJOUR.ba

Foto by:

pinterest.com

Podijeli:

Posljednje objavljeno