TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 19.12.2022.

Kada se na našoj email adresi našla video pozivnica za otvorenje novog studija modnog brenda s #MadeInBiH etiketom, na licu nam se ukazao široki osmijeh.


Volimo pratiti domaće brendove, od početaka do velikih uspjeha, a za brend Plusminus ovo je veliki uspjeh te nam je bilo drago slaviti ga zajedno s njima. Naime, u subotu 17.12. u 17.30h u Ulici Branilaca Sarajeva 21, tik uz zgradu Pozorišta mladih, otvorio se novi minimalistički uređen prostor. Ovaj studio će za brend Plusminus biti kombinacija prodajnog, izložbenog i krojačkog prostora pa će posjetitelji na licu mjesta osjetiti svu kreativnost ovog brenda. 

 

Emina Smaka, novinarka Bonjour.ba 



Prostor u potpunosti oslikava estetiku brenda Plusminus pa u interijeru vladaju crne i bijele nijanse s ugodnim kutkom za sjedenje i zanimljivim interijer dodacima. Odlučili smo saznati više o ovom projektu te smo razgovarale s vlasnicom brenda Plusminus, Enom Dujmović i arhitekticom koja je pretvorila Enine želje u stvarnost, Amilom Terzić. 

 

Foto: Maja Topčagić

Ena Dujmović, vlasnica brenda Plusminus

 

Ena, šta je bila inspiracija za uređenje?


Oduvijek mi je bila želja imati studio s konceptom da je sve na jednom mjestu, da smo na dobroj lokaciji, imamo izložbeni prostor koji je vidljiv, ali da tu ipak iza stvaramo, kreiramo, šijemo. Tako mogu biti u toku sa svim procesima što mi je mnogo važno. No, i ono najbitnije, da se naši kupci osjećaju ugodno kada nas posjete i da tu možemo riješiti što više njihovih potreba. Primjer, ako vam se svidi haljina i probate je, ali bi ste voljeli da vam se nešto prilagodi, to možemo uraditi na licu mjesta. 


Foto: Anela Paparević-Felegyhazi


Koja arhitektica je radila na projektu i kako je došlo do suradnje?

Arhitektica je Amila Terzić, sasvim intuitivno je došlo do saradnje, njen dosadašnji rad i činjenica da posjeduje nekoliko Plusminus komada, doprinijelo je tome da dogovorimo prvi sastanak. Nakon toga sve je samo od sebe išlo. Bilo mi je jako bitno da to bude neko ko će se povezati s plusminus estetikom i neko kome se dopada to što radimo. Amila je bila ta, od početka jako entuzijastična, precizna, temeljita, vrijedna i profesionalna. 


Foto: Maja Topčagić

Vlasnica Ena Dujmović i arhitektica Amila Terzić 



Šta za brend Plusminus predstavlja novi prostor?


Na otvorenju smo predstavili nekoliko novih saradnji u cilju promovisanja mladih produkt dizajnera. Spomenut ću samo jednu sa dizajnerkom Anom Dutinom, koja je zajedno s nama razvila liniju recikliranih torbi od restlova materijala koje krojimo. Cilj je da kroz novi prostor promovišemo i druge brendove i proizvođače te različite vrste saradnji.

 

 

Foto: Anela Paparević-Felegyhazi

Foto: Anela Paparević-Felegyhazi



Inspiracija je svakako plusminus estetika, igra kontrastima, čiste i geometrijske forme te ispunjavanje potreba prostora. Svaki komad unutar prostora napravili smo zajedničkim idejama i realizacijama, tako da je svaki djelić studija Made in BiH, što je meni jako važno. Na mnogo toga sam ponosna u prostoru ali nešto što bih izdvojila kao autentično su pozicije u izlogu koje je dizajnirala Segmedina, ogledalo koje je dizajnirala sama arhitektica Amila Terzić, a realizovao 'Nordelle decor' te fotelja koju je izveo studio 'Kontura'.
 
 

Foto: Anela Paparević-Felegyhazi

Foto: Anela Paparević-Felegyhazi

 

Amila, kako je tekla suradnja s timom brenda Plusminus?
 

Sve suradnje su kao ljubav na prvi pogled, ili kliknete ili ne. Ova definitivno uspješna ali i izazovna je fuzija jasno definisanih potreba stalnih i povremenih korisnika prostora i svojevrsnog nastavka priče o brendu kroz konceptualizaciju interijerskog uređenja koji prati karakter Plusminus studija.
Ključ uspjeha je jednak entuzijazam, posvećenost, disciplina i jasna komunikacija između cijelog kolektiva - mene kao projektanta, tima građevinskih inženjera i izvođača radova, s kojima iz projekata u projekat ostvarujem odličnu suradnju i tima Plusminus studija, iako začinjena tehničkim mogućnostima i ograničenjima zatečenog prostora. Zajedničkim snagama smo u jako kratkom roku uspjeli kreirati showroom dosljedan autentičnosti ovog domaćeg brenda s jednakim senzibilitetom kako prema korisnicima, tako i prema svakom pojedinačnom komadu.


Foto: Anela Paparević-Felegyhazi

Foto: Anela Paparević-Felegyhazić

 

Kako si uspjela povezati estetiku brenda Plusminus s interijerom?
 

Arhitektura, modni, te produkt i grafički dizajn kao srodne discipline počivaju na istim postulatima. Doći do adekvatnog rješenja enterijera koji će pričati istu priču te naglasiti glavne odrednice i dodati novu vrijednost proistekle su iz detaljne i iscrpne analize komada kreiranih od strane Ene Dujmović sa suradnicima, pri tome poštujući metodologiju i propise arhitektonske struke. Ovim putem se želim zahvaliti na povjerenju i kreativnoj slobodi koja mi je povjerena, te moram istaći da sam veoma uživala kako u projektantskom procesu, tako i u procesu izvođenja i nadzora svih radova.

 

Foto: Maja Topčagić

Foto: Maja Topčagić

* * * 
Naslovna fotografija: Maja Topčagić 


Bonjour

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.

Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.

Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran. 

Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.


hippy_garden_bonjour_ba_a1
hippy_garden_bonjour_ba_a9

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.

Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.


hippy_garden_bonjour_ba_a2
hippy_garden_bonjour_ba_a6

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.

Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


hippy_garden_bonjour_ba_a3
hippy_garden_bonjour_ba_a8
hippy_garden_bonjour_ba_a5

Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.

Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.

Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.


hippy_garden_bonjour_ba_a10
hippy_garden_bonjour_ba_a4

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 


hippy_garden_bonjour_ba_a12

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Deyan Barić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!