TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 12.1.2024.
Pitti Immagine Uomo je sajam muške mode koji nadilazi viziju obične izložbe.
To je sartorijski spektakl koji okuplja sve zaljubljenike u modu, istinske poznavatelje i mlade entuzijaste, muškarce i žene. Izložba se održava u idiličnom okruženju Firence čiji pitoreskni pejzaž pruža savršenu kulisu za modnu pistu koja se tih dana održava na ulicama grada, na putu do izložbe koja donosi najbolje iz muške mode pod jedan krov.
Poseban šarm eventu i ekstravagantnim modnim izričajima posjetioca daje kontrast suvremene mode u odnosu na pozadinu tvrđave Fortezza di Basso koja daje pečat bezvremenosti cijelom događaju.
Pitti Uomo je postao sinonim za inovativnost i stil te oda svemu onome što čini besprijekoran muški stil. Tako dva puta godišnje, Firenca postaje centar svijeta za dizajnere, kupce i modne entuzijaste koji žele zaviriti u posljednje trendove menswear svijeta.
Mi smo pak odučili zaviriti u intrigantne kombinacije posjetioca koji su ozbiljno shvatili zadatak – da ostave svoj modni pečat na ulicama grada i pokažu čitav spektar stilova suvremene muške mode.

Foto: @vogueitalia

Foto: @vogueitalia
U svakom njihovom koraku očituje se snažan i definiran modni karakter pa je tako nastao i termin The Pitti Peacock. Tko je to? Modni entuzijasti, influenceri i insajderi industrije koji s lakoćom kombiniraju uglađena, ukrojena, high end odijela s komadima koji imaju street style senzibilitet.
Njihovi outfiti promišljeni su do najsitnijih detalja. Šalovi, šeširi, satovi, oxfordice i Chelsea boots, upotpunjavaju klasična odijela, ali i ležerne jeans hlače i dukserice.
Osvojili su nas klasični slojeviti outfiti sačinjeni od odijela i kaputa od čohe, u toplim zemljanim tonovima ili akromatskim sivim. Nasuprot tih ukrojenih, klasičnih kombinacija, našli su se ležerni boho outfiti, plisirane suknje uparene sa bejzbol ili newsboy kapama, puffer jakne s resama i mnoštvo drugih upečatljivih komada koji plijene pažnju.

Foto: @voguemagazine

Foto: @voguemagazine
Posjetioci jednako spretno vladaju uparivanjem komada u neutralnim tonovima kao i onih u upečatljivim bojama poput narančaste, zelene i crvene.

Foto: @vogueitalia

Foto: @vogueitalia
Oduševile su nas i kombinacije modno usklađenih parova, ali i onih koji se kriju iza kulisa. Fotografi koji bilježe sve ove upečatljive outfite, došli su u kombinacijama koje jednako pričaju o predanosti individualnom modnom izričaju. Spoj udobnosti i unikatnosti servirali su na način koji prati estetiku istinskog Pitti Peacocka.

Foto: @voguemagazine

Foto: @voguemagazine
Pogledajte još upečatljivih izdanja s Pitti Uomo izložbe
* * *
Naslovna fotografija: @voguemagazine
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!