TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.10.2011.
Provjerite kako izgleda Saabova proljetna draguljarnica Libanonski dizajner, kojeg zvijezde naprosto obožavaju, idućeg proljeća svoje klijentice želi vidjeti u bojama dragog kamenja i bisera. Iako u svojoj kolekciji nije prikazao nešto naročito novo ni pretjerano uzbudljivo, Saabova krojačka preciznost i oko koje zna što dobro izgleda na ženama razlog su zbog kojeg mu se one iznova v
Nova kolekcija uključuje uglavnom večernje i nekolicinu dnevnih kombinacija, kako smo to od dizajnera već navikli. Dnevne kombinacije, među ostalim, uključuju svilene bluze u kombinaciji sa suknjama i hlačama. Koktel haljine smo vidjeli u cijeloj paleti boja, koja je nalikovala nečemu što bismo zatekli u izlogu Cartiera ili Bulgarija - smaragdnozelena, bisernobijela, te nijanse žute, narančaste i plave kakve možemo vidjeti kod safira. Ako uzmete u obzir i to da su šljokice odigrale veliku ulogu u kolekciji, jasno vam je zašto smo je nazvali Saabovom draguljarnicom.
U večernje haljine, koje sežu do poda, utrošeni su metri i metri najfinije svile. Haljine za iduće proljeće ležerno grle žensko tijelo, s blagim naglaskom na struk. Dodatnu dozu seksipila daje im visoki prorez koji pri kretanju otkriva nogu.
Proreze kroz koje se naslućuje koža, koje smo vidjeli kod dosta njujorških dizajnera, Saab je ispunio finom čipkom u boji kreacije.
Moramo reći da se ova kolekcija ne može svrstati u njegove najbolje radove, ali sigurni smo da će brojne slavne dame odvesti na top liste najbolje odjevenih na crvenim tepisima iduće godine. Dokaz ćete pronaći u našoj galeriji.
{gallery}/listopad_jedanaest/p_elie_saab{/gallery}
A.S.
Foto: style.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!