TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 19.1.2024.

PETIT FIL je brend koji je krajem 2018. godine osnovala Mateja Filipović, a koja sama šiva sve modele koje osmisli.


Matejin brend prezentacija je njene osobne estetike te donosi komade koji nastaju po njenom trenutnom osjećaju i skicama koje radi prije šivanja. Kaže da ju inspirira, između ostaloga, sama ljubav prema šivanju koju je naslijedila od svoje bake.

Komadi koje možete pronaći u PETIT FIL donose izbor od odjeće za plažu, do toplih zimskih šalova koji će vam biti odličan suputnik tijekom zime. Osim toga, šal je idealna ideja za poklon (koji možete darovati i sami sebi) zahvaljujući inicijalima koji čine svaki komad unikatnim.




Porazgovarali smo s Matejom o tome kako je nastao brend, što ju inspirira iz kolekcije u kolekciju, ali i nešto više o onoj koju sprema za Emerging Talents Milan, reviju koja se održava u Milanu u veljači, a na kojoj će Mateja predstaviti svoje kreacije.

Zavirite u naš intervju i otkrijte što se krije iza brenda PETIT FIL.


PETIT FIL je brand koji radi ručno rađene komade. Možete li nam reći nešto više o tome kako je nastala ideja za pokretanje modnog branda?

PETIT FIL je brand koji je nastao krajem 2018. godine u BiH, rekla bih sasvim slučajno! Ja sam po struci inženjer prometa, ali me ljubav prema modi odvela u drugome smjeru. Moja baka se bavila šivanjem, sjećam se dana kada sam se igrala za njenom mašinom.

Na nagovor rođakinje krenule smo na tečaj šivanja, u samom početku nisam uživala u šivanju, ali me pokretala činjenica da upravo sve ono što ja osmislim mogu kroz čitav proces krojenja i šivanja dobiti kao gotov proizvod.

Moja priča nije stala na tečaju šivanja i krojenja, ja sam osoba koja voli učiti te smatram da bez toga nema napretka tako da sam nakon toga upisala talijansku školu mode Callegari u Zagrebu te ju prošle godine uspješno završila.

Petit Fil sam predstavila publici tako što sam putem Instagram stranice krenula objavljivati haljine koje sam izrađivala za sebe i svoje prijateljice.

Htjela sam da svaki proizvod ima moj osobni pečat. Mislim da je publika upravo to i prepoznala!


PETIT FIL donosi različite komade – šalove s inicijalima, dukserice, haljine, odjeću za plažu… Recite nam nešto više o estetici i identitetu branda?

Kako sam i ranije navela moj dizajn je proizvod samo moje mašte, proces kreće od onog trenutka kada krenem skicirati ono što sam osmislila. Naravno kada uzmem materijal i krenem s krojenjem to da završnu notu čitavom procesu. Uvijek kažem da škare na kraju naprave svoje.

Tako je nastao i moj najprodavaniji proizvod a to je haljina za plažu, nešto po čemu je moj brand neprepoznatljiviji.




Haljina za plažu je naš najprodavaniji ljetni proizvod, a rekla bih šalovi s inicijalima zimski.

Došla sam na ideju da radim inicijale na šalovima tako da bih oni mogli biti personalizirani, osobni. Često se uzimaju za poklon jer vez na njima daje posebnost za svaku osobu. Uz proizvode koji su moji najprodavaniji, radila sam i svečane haljine koje su bile na iznajmljivanju. Ja sam pobornik toga da se jedna haljina nosi više puta.




Svi ručno rađeni proizvodi su unikatni tako da smatram da takve haljine zaslužuju biti prikazane na više balova. Radila sam i radim šivanje po mjerama, ali uz svoj dizajn jer ja ne volim raditi po pravilima niti bih mogla izbaciti neki od proizvoda iz svoje radionice ako ga ja nisam osmislila.

 

Kakav je proces nastanka jedne PETIT FIL kolekcije?

Sve moje kolekcije su imale priču iza sebe kako sam ranije navela, to su projekti na kojima se radilo po par mjeseci, izbacivala sam limitirani broj haljina i proizvoda koji su bili povezani u jednu priču. U neke od mojih kolekcija je bilo uključeno više od 20 osoba.

Za svaku kolekciju smo radili profesionalna snimanja i slikanja, okupljala sam mlade iz svoga mjesta, provodili bi po čitav dan snimajući i tražeći lokacije koje su autentične za naš kraj jer htjela sam na najbolji način prikazati svoje proizvode te čitav proces povezati u jednu priču.




Tako smo jednu od naših proljetno/ljetnih kolekcija snimali u Sveučilišnoj Galeriji u Mostaru u sklopu izložbe Stjepana Skoke Cvjetnica, koja se savršeno uklopila u našu kolekciju.

Jedno od dražih snimanja je bilo ono u Miamiju i to čak dva puta. Živjela sam i radila u Miamiju par mjeseci te sam i tamo uspjela snimiti promidžbeni materijal za svoju stranicu i snimiti svoj najprodavaniji proizvod, haljinu za plažu, na pješčanim plažama Miamija.

Sve kolekcije do sada su bile, rekla bih, samo početak za ono što slijedi, kao „zagrijavanje“. Mislim da je upravo kolekcija koju trenutno radim za Milano najveći izazov.


Krajem veljače, za vrijeme trajanja Tjedna mode predstavit ćete se s 10 kreacija kroz platformu Emerging Talents Milan. Kako je došlo do toga i kako teku pripreme za taj događaj?

Emerging Talents Milan je međunarodna platforma za talentirane dizajnere iz cijeloga svijeta, koja daje priliku da predstavite svoj brand u svijetu mode te da izlažete svoje kreacije tijekom Tjedna mode u Milanu.

 



Drago mi je da sam upravo ja, u sklopu projekta Emerging Talents Milan, dobila priliku predstaviti svoju kolekciju u veljači za vrijeme Tjedna mode u Milanu. Prezentacija mojih kreacija će se održati u prekrasnoj Palazzo Bocconi.

Ovim putem zahvaljujem svom sunarodnjaku Josipu Grabovcu koji je prepoznao moj rad te me pozvao da prezentiram svoj brand u prijestolnici mode.

Josip Grabovac je modni novinar, konzultant i glavni skaut za mlade talente za cijeli Balkan, SAD i Indiju, a već pet godina radi za Emerging Talents u Milanu kao casting direktor i desna ruka glavnog direktora. Pripreme su u punom jeku, toliko popratnih stvari osim šivanja, dosta posla oko svega, ali me vodi neka pozitivna energija, a mislim da je to dobro!


Možete li nam reći više o tome kakve elemente, boje i materijale možemo očekivati u toj kolekciji?

Ja se u svemu u životu vodim instinktivno pa tako i u svom najvećem projektu. Želim da to bude 100% moje, tako da ću se držati sebe i svoga stila sigurno. Ali...ja sam osoba koja voli pomicati granice i stvarati si izazove, tako da sam ovaj put otišla malo stepenicu više, rekla bih. Mislim da će to biti neki novi štih zbog čega će Petit Fil biti prepoznatljiv, zapravo onaj stari, samo s daškom glamura i visoke mode.

Mislim da sam dovoljno otkrila!


* * *
Foto: PETIT FIL


Bonjour

Džejla Ramović: Evo kako njena kosa izgleda ovako savršeno, svaki put

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Džejla Ramović: Evo kako njena kosa izgleda ovako savršeno, svaki put Džejla Ramović: Evo kako njena kosa izgleda ovako savršeno, svaki put

Jeste li spremni još jednom zaviriti iza kulisa priprema koje prethode jednoj od najiščekivanijih večeri u gradu?

Nakon što smo vam kroz nekoliko priča otkrili atmosferu Bonjour x Via Media Gala večeri, modne odabire zvanica i raskošne gourmet trenutke, sada je vrijeme da podijelimo još jednu priču, onu koja se odvijala prije crvenog tepiha, pred ogledalom.

Ove godine, beauty pripreme za Gala Night povjerili smo Džejli Ramović, a u glavnoj ulozi njene rutine našla se nova Kérastase Gloss Absolu linija.


bonjour_ba_via_media_gala_night_ph_0196

bonjour_ba_via_media_gala_night_ph_0195

Džejla Ramović


Dok su reflektori i glamur Bonjour x Via Media Gala  večeri osvajali Vilsonovo šetalište, iza svjetala reflektora krila se rutina koja je Džejlu Ramović dovela do tog besprijekornog finalnog izgleda.  U sarajevskom salonu Ogledalce, frizerka Elma Hadžifejzović je bila zadužena za kreiranje besprijekorne frizure.

I to sa rutinom koja, naravno, počinje sa sjajem. Doslovno.


bonjour_ba_via_media_gala_night_ph_0207


Get ready with Džejla & Kérastase  


 

Pripreme počinju uz dozu uzbuđenja jer kako nam je Džejla rekla, ovakvi događaji nisu svakodnevni u Sarajevu. Upravo zato, sve je bilo podređeno tome da njen izgled bude besprijekoran, ali i autentičan.

Rutina je započela temeljnim pranjem kose uz Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze, kupka iz ove linije, koja obnavlja i omekšava kosu bez otežavanja. Nakon toga, u koraku koji je rezerviran za ciljanu njegu, urađen je personalizirani Fusio Dose tretman, poznat po svojoj sposobnosti da kosu trenutno transformiše, ovisno o njenim potrebama.

Dok je atmosfera u salonu bila ispunjena smijehom i pozitivnom energijom, Džejla nam je priznala da postoji pjesma koju uvijek pusti dok se sprema i koja joj instant popravi raspoloženje, a to je ‘’Moj mjesec'' sa Senidinog novog albuma.


bonjour_ba_dzejla_ramovic_03


Njega je nastavljena uz Gloss Absolu Insta Glaze, njega koja zatvara kutikulu i pomaže u postizanju zaglađenosti i sjaja, stvarajući savršenu podlogu za stilizaciju.

Inspiraciju za večerašnji look Džejla je pronašla u black, white i silver dresscodeu koji se savršeno uklopio u njen lični stil, budući da preferira jednostavne i bezvremenske tonove u kojima se najviše osjeća kao ona. 

A kako sama kaže, ima i svoj mali trik koji joj uvijek osigura “good hair day”. Ključ njenog dobrog hair day oduvijek je bio jednostavan, feniranje na četke, a zatim vikleri koji zadrže formu frizure čak i sljedeći dan.


bonjour_ba_dzejla_ramovic_02

bonjour_ba_dzejla_ramovic_01

Džejla Ramović i Elma Hadžifejzović, osnivačica i kreativna direktorica salona Ogledalce


Džejla voli frizure koje su ujedno nježne, pokretne i odražavaju njen stil, ali frizura koja je “totalno njena'' definitivno je to niska sleek bun. Zato završni korak, koji sve zaokružuje, mora biti besprijekoran.

U nastavku, tokom kreiranja frizure, Elma je koristila Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk, višenamjenski sprej koji pruža kontrolu frizz efekta, zaštitu od topline i vlage, te Gloss Absolu Glaze Drops ulje, završni korak za visoki sjaj i zaglađeni finiš. Upravo ovaj duo je zaslužan za blistavi, ali lagan izgled kose koji je pratio Džejlu kroz cijelu večer.


bonjour_ba_dzejla_ramovic_07

bonjour_ba_dzejla_ramovic_08
 

Zanimljivo, dok priča o tome kako se često sprema za nastupe i putovanja, otkriva nam i šta je to što je, gdje god bila, uvijek podsjeti na osjećaj doma. Svaki trenutak s bendom na putu pretvara se u lijepu uspomenu, jer je upravo bliskost s ljudima s kojima nastupa ono što svako putovanje čini ugodnim.

A kada je riječ o njezi kose, Džejla ima jasan kriterij: proizvodi moraju biti efikasni, a istovremeno nježni prema tretiranoj kosi. Upravo zato se i oslanja na Kérastase Gloss Absolu.

Kao neko ko je svakodnevno izložen toplini, promjenama frizura i brojnim nastupima, brigu o njezi kose bez dileme Džejla prepušta profesionalcima. Zato su odabir proizvoda, kao i način njihove primjene, uvijek u Elminim rukama.


bonjour_ba_dzejla_ramovic_06

Džejla Ramović sa Semrom Manjurom, marketing menadžericom Bonjour.ba


Luksuzna njega koja miriše na samopouzdanje  

Ono što Gloss Absolu liniju čini posebno privlačnom nije samo učinak na kosu, već i kompletan doživljaj. Miris je elegantan i suptilan svježe citrusne note otvaraju kompoziciju, srednje note cvjetnog buketa donose ženstvenu mekoću, dok sandalovina i vanilija zaokružuju cijelu priču u sofisticiran, dugotrajan trag.


 bonjour_ba_dzejla_ramovic_04


Inovativnom Hydra-Glazing znanošću koja u sebi krije moćne aktivne sastojke poput hijaluronske i glikolne kiseline te ulja divlje ruže, Gloss Absolu proizvodi ispunjavaju stanice kutikule hidratacijom kako bi kosa postala poletna, zaglađuju kako bi kosa imala savršen sjaj i štiti staničnu barijeru od vlažnosti kako bi preventirali neželjeni frizz efekt.      


bonjour_ba_via_media_gala_night_people_klijenti_016

bonjour_ba_via_media_gala_night_people_klijenti_015


Od frizerskog salona do crvenog tepiha, svaki korak je bio dio priče u kojoj dominiraju elegancija, autentičnost i blistavi završetak.

 I iako priznaje da inače često kasni, ovog puta je bila spremna na vrijeme. Frizura je bila postojana, kosa sjajna, a atmosfera vedra  baš onakva kakvu Gala večer zaslužuje.

Gloss Absolu kao i druge Kérastase proizvode i usluge možete pronaći u Elminom salonu Ogledalce na adresi Gazi Husrev-begova 60 u Sarajevu kao i u drugim Kérastase salonima diljem Bosne i Hercegovine.    


bonjour_ba_via_media_gala_night_photo_wall_024

bonjour_ba_via_media_gala_night_photo_wall_022
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!