TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 8.2.2024.

Ili želimo biti u njenom okruženju ili biti ona.


Do tada, potrudili smo se otkriti kako miriše i jedno je sigurno – ona je opravdano Barbie. Mjeseci iza nas obilježeni su nijansama roza boje i viralnim uspjehom koji je ostvario Barbie film. Međutim, Margot Robbie obilježila je mnoštvo drugih filmova i jednako fenomenalnih uloga koje su joj osigurale armiju fanova koji jedva čekaju vidjeti šta je naredno što sprema.

Po uzoru na našu priču o parfemima koje koriste Rihanna i Brad Pitt, odlučili smo virtuelno pomirisati i Margot pa sada znamo koje parfeme testiramo pri narednoj kupovini. Baš ovako bi mirisala i Barbie.


Foto: @brycescarlett


Voćne i cvjetne note

Kombinacija crnog ribiza, grejpa i mandarine daju svježinu parfemu Gabrielle brenda CHANEL, a srednje note jasmina i cvijeta narandže daju mu dozu nježnosti. Iako je 2019. bila ambasadorica upravo ovog parfema priznala je da ga je koristila i ranije te je tu saradnju doživjela kao da su Gabrielle note njen lucky charm.




Njena prva saradnja u kampanji koja je podrazumijevala parfem počela je 2016. godine s brendom Calvin Klein. Parfem deep euphoria opisala je riječima: „Smjelo, ženstveno i sofisticirano" te je istaknula njegove note crne ruže, mošusa i pačulija.




Kroz svoje intervjue je istaknula kakve mirise voli, a pored toga fanovi su i sami kreirali nekoliko različitih listi s brojnim parfemima za koje smatraju da su idealni za Margot i da bi ih mogla nositi. Među njima se našao Rihannin omiljeni parfem, a uz njega i brendovi Clean, Replica, Glossier i Jo Malone

 

* * *
Naslovna fotografija: @britishvogue


Bonjour

Šeširi, čizme i tišina. Kako je Hamza Kulenović preveo Western estetiku na domaći teren?

TEKST: Ada Ćeremida

Šeširi, čizme i tišina. Kako je Hamza Kulenović preveo Western estetiku na domaći teren? Šeširi, čizme i tišina. Kako je Hamza Kulenović preveo Western estetiku na domaći teren?

Hamza Kulenović, fotograf iza STUDIO HAMZA, već godinama gradi prepoznatljiv vizuelni narativ tih ali prodoran, suptilan, a opet pun snage. 

Njegov dugoročni projekt 1 ON 1  je intiman portret individualnosti, gdje moda i priroda vode nijeme dijaloge. U trećem poglavlju, HOWDY, Kulenović se okreće Zapadu, ali ne onom iz filmova, već onom iz osjećaja.


bonjour_ba_hamza_k_06

Gucci košulja i Fendi džemper


HOWDY ne pokušava preslikati Divlji zapad. Umjesto prašine i prerije, ovdje imamo travu, maslačke i blagu svjetlost bosanskog podneblja. Nema teatralnosti ovo je kontemplativna dekonstrukcija slike tišine. Zapad, filtriran kroz melanholiju i estetiku istočnoevropskog sela.

‘’Vizuali prate narativ osame, unutrašnje snage i ljepote koja izvire iz jednostavnosti. Bez potrebe za pretencioznošću, priča je vođena ideologijom slobode izražavanja i suptilnog sudara stilskih opozita – grube teksture i nježnih silueta, utilitarnog i romantičnog.'' rekao nam je Hamza.


bonjour_ba_hamza_k_07

bonjour_ba_hamza_k_01

Miu Miu majica i šešir, Prada potkošulja i J.W. Anderson vesta


Stajling koji potpisuju Matheus Franca i Kulenović spaja diskretnu sofisticiranost s hrabrim siluetama. Kombinacija tekstura i detalja stvara dojam nespretne elegancije, gdje luksuzne torbe i odjevni komadi ne djeluju samo kao modni izričaj, već kao predmeti s pričom. Ovdje se osjećaju naslijeđeni, proživljeni, kao da su pronađeni sa karakterom koji dolazi iz prepoznatljivih modnih arhiva.


bonjour_ba_hamza_k_04

bonjour_ba_hamza_k_02

Brunello Cucinelli bermude , Miu Miu jakna i čizme, torba J.W. Anderson, naočale Loewe i J.W. Anderson vesta.


U pozadini fotografija titra i blagi bunt. HOWDY ne vrišti, ali suptilno prisvaja western estetiku na svoj način. Granica više nije teritorijalna, već suptilna i intimna, gdje se prostor za osobnu izražajnost stvara kroz detalje, tonove i gestu.


bonjour_ba_hamza_k_05

bonjour_ba_hamza_k_03

Brunello Cucinelli bermude, Miu Miu čizme,Gucci košulja i Emilio Pucci hlače 


U svijetu gdje je moda često bučna, teatralna i pomalo distancirana od stvarnosti, ovakav editorijal nas može podsjetiti na tihe priče koje postoje i bez publike. U tome i jeste moć ovog editorijala sve izgleda kao da se već dešava.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!