TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 10.8.2020.

Kao osobe koje se svakodnevno susreću sa poslovnim i privatnim izazovima, lako je skliznuti u loše navike i izgubiti produktivnost.

Umjesto da čekamo dobre vijesti kao dodatni #boost, doslovno se možemo sami motivisati da budemo produktivniji i samim tim za manje vremena ćemo dobiti više rezultata.

U nastavku donosimo četiri najčešćih razloga zašto se izgubimo u neproduktivnosti i kako ih popraviti kako bismo svakodnevno išli korak naprijed u ostvarivanju zamisli.

Foto: unsplash.com

ULAŽETE PREVIŠE EMOCIONALNE ENERGIJE NA STVARI KOJE NE MOŽETE KONTROLIRATI

Svakodnevno u mnoštvo sitnica i detalja ulažemo svoju emocionalnu energiju, a većina njih nažalost nemaju nikakav utjecaj na naš posao i produktivnost. Tračevi i sitne uredske drame ponekad okupiraju naše radno vrijeme, ali da bismo uspjeli u produktivnosti, trebali bismo malo drugačije pristupiti. Produktivnost i uspješnost na poslu iziskuje puno energije i emocionalnih ulaganja. Ako dopustimo da se odvlačimo prečesto, nećemo imati dovoljno energije za posao. Prepoznavanje gdje fokusirate svu svoju emocionalnu energiju prvi je korak u ispravljanju. Jednom kada shvatite koliko je njih izvan vašeg nadzora, lakše ih je pustiti.

RADITE NA PREVIŠE STVARI ODJEDNOM

Multitasking negativno djeluje na produktivnost, što znači da biste trebali forsirati prioritete radeći jednu po jednu stvar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Charuca (@charuca) on

GLEDATE PREDALEKO U BUDUĆNOST

U biti, radi se o vašoj viziji za budućnost. Neki od nas točno znaju kako žele da izgleda posao za nekoliko godina, ali ta je vizija toliko daleko od trenutne stvarnosti da nas često zna u potpunosti prevladati. Nužno je postaviti realne, bliske ciljeve i raditi na sadašnjem trenutku i zadacima koji će olakšati produktivnost. Napravite ciljeve za sljedeći mjesec ili za narednih sedam dana ili za danas. Ako sebi date konkretni zadatak koji trebate obaviti danas, možete ga ispuniti i izgraditi vlastiti #boost za sljedeći.

PREVIŠE SUMNJATE

Prevladavanje početnog nedostatka samopouzdanja gradi vas i vaš posao. Jedan od efektnih pristupa tome može biti pisanje potencijalnog najgoreg scenarija. Napišite sve vrlo detaljno i ako vidite sve ispisano na papiru, pomoći će vam da vidite da najgori mogući scenarij doista nije tako strašan. Čak i ako stvari pođu po zlu, situacija se može popraviti. Nakon toga, napišite sve potencijalne rezultate ako sve prođe kako biste voljeli. Razmislite o vještinama koje biste stekli, vezama koje uspostavite i povećanom prihodu. Na ovaj način odluka za nečim produktivnijim čini se lakšom. Dobra vijest je što možete upravljati samopuzdanjem, ići naprijed i upisati male pobjede dok postupno gradite sebe.

Foto: @brightonbutler

 ***
Naslovna fotografija: @newdarlings
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!