TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 10.8.2020.
Kao osobe koje se svakodnevno susreću sa poslovnim i privatnim izazovima, lako je skliznuti u loše navike i izgubiti produktivnost.
Umjesto da čekamo dobre vijesti kao dodatni #boost, doslovno se možemo sami motivisati da budemo produktivniji i samim tim za manje vremena ćemo dobiti više rezultata.
U nastavku donosimo četiri najčešćih razloga zašto se izgubimo u neproduktivnosti i kako ih popraviti kako bismo svakodnevno išli korak naprijed u ostvarivanju zamisli.

Foto: unsplash.com
ULAŽETE PREVIŠE EMOCIONALNE ENERGIJE NA STVARI KOJE NE MOŽETE KONTROLIRATI
Svakodnevno u mnoštvo sitnica i detalja ulažemo svoju emocionalnu energiju, a većina njih nažalost nemaju nikakav utjecaj na naš posao i produktivnost. Tračevi i sitne uredske drame ponekad okupiraju naše radno vrijeme, ali da bismo uspjeli u produktivnosti, trebali bismo malo drugačije pristupiti. Produktivnost i uspješnost na poslu iziskuje puno energije i emocionalnih ulaganja. Ako dopustimo da se odvlačimo prečesto, nećemo imati dovoljno energije za posao. Prepoznavanje gdje fokusirate svu svoju emocionalnu energiju prvi je korak u ispravljanju. Jednom kada shvatite koliko je njih izvan vašeg nadzora, lakše ih je pustiti.
RADITE NA PREVIŠE STVARI ODJEDNOM
Multitasking negativno djeluje na produktivnost, što znači da biste trebali forsirati prioritete radeći jednu po jednu stvar.
GLEDATE PREDALEKO U BUDUĆNOST
U biti, radi se o vašoj viziji za budućnost. Neki od nas točno znaju kako žele da izgleda posao za nekoliko godina, ali ta je vizija toliko daleko od trenutne stvarnosti da nas često zna u potpunosti prevladati. Nužno je postaviti realne, bliske ciljeve i raditi na sadašnjem trenutku i zadacima koji će olakšati produktivnost. Napravite ciljeve za sljedeći mjesec ili za narednih sedam dana ili za danas. Ako sebi date konkretni zadatak koji trebate obaviti danas, možete ga ispuniti i izgraditi vlastiti #boost za sljedeći.
PREVIŠE SUMNJATE
Prevladavanje početnog nedostatka samopouzdanja gradi vas i vaš posao. Jedan od efektnih pristupa tome može biti pisanje potencijalnog najgoreg scenarija. Napišite sve vrlo detaljno i ako vidite sve ispisano na papiru, pomoći će vam da vidite da najgori mogući scenarij doista nije tako strašan. Čak i ako stvari pođu po zlu, situacija se može popraviti. Nakon toga, napišite sve potencijalne rezultate ako sve prođe kako biste voljeli. Razmislite o vještinama koje biste stekli, vezama koje uspostavite i povećanom prihodu. Na ovaj način odluka za nečim produktivnijim čini se lakšom. Dobra vijest je što možete upravljati samopuzdanjem, ići naprijed i upisati male pobjede dok postupno gradite sebe.

Foto: @brightonbutler
***
Naslovna fotografija: @newdarlings
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!