TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.5.2019.
Svaki fotograf ima prepoznatljiv vizualni pečat. Izuzetak nisu ni fotografije Maje Topčagić koje nerijetko krase crvenokose dame s pjegicama i plavim očima. Portreti koje ona potpisuje gotovo uvijek nose ozbiljnu i pomalo mističnu notu te se nalaze negdje na granici između umjetnosti i beauty fotografije. Stvarnost oko sebe percipira na kreativan način, a njen posljednji editorijal donosi zabavnu igru s bojama i geometrijom i naravno pjegicama. I instant krade simpatije vibrantnom i odvažnom porukom koju nosi.
„Kreativnost se lako izgubi u ubrzanoj današnjici. Ja sam s ovom serijom fotografija željela da se vratim art&portrait fotkanju nakon mnogo putovanja. Hvala talentovanoj Naida Đekić za art make up i Lejli Ivojević za strpljenje i unikatnu ljepotu i energiju.“ – komentirala je Maja na naš upit što je bila nit vodilja za nastanak ove foto priče.

Nije tajna da se umjetnost reflektira na razne segmente naše svakodnevice, a u ovom beauty editorijalu, nepretenciozni geometrijski oblici i čiste linije kakve se vežu uz fotografije slikara poput Pabla Picassa i Henrija Matisse, prenesene su na Lejlino lice kako bi kreirale zanimljiv look koji donosi zabavan balans oblika, boja i tekstura. Makeup koji potpisuje Naida Đekić je samo dodatno naglasio boju Lejlinih očiju, ali i crte lica pretvarajući ju u junakinju editorijala koji donosi nešto kreativniji pogled na klasično poimanje portreta.
Ne sumnjamo da ćete i vi uživati u ovim fotografijama editorijala koji donosimo u nastavku, a koje slave prirodnost, živopisne boje i umjetnost.



***
Fotografije i post produkcija: Maja Topčagić
Make up: Naida Đekić
Model: Lejla Ivojević
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!