TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.4.2020.
Pjevačica Maya Sar regionalnoj publici postala je prepoznatljiva po nježnim i emotivnim pjesmama i izvedbama.
Komponirala je i za druge glazbene zvijezde, a jedna od njih je i pjesma Zdravka Čolića “Zar se nismo shvatili”, koju je Maya tijekom izolacije snimila u akustičnoj verziji s kolegom i suradnikom Goranom Kovačićem.
„Goran Kovačić i ja smo dugogodišnji prijatelji i kada mi je predložio saradnju, razmišljala sam koju bismo pjesmu mogli snimiti, da ne bude jedan od covera, nego nešto što je neočekivano, a opet ljudima blisko. Akustični zvuk gitare i vokala, načina na koji je Goran osmislio video, daje jednu spontanost, koja je najljepša u druženjima, kada se pjeva za svoju dušu. A ova pjesma je upravo da se pjeva iz duše i za dušu. Mislim da je interesantno čuti jednu pravu "mušku" pjesmu, u ženskoj izvedbi.“ – komentirala je Maya.
Pjesma “Zar se nismo shvatili” objavljena je na albumu Zdravka Čolića “Vatra i barut” iz 2013. godine, a Maya ne krije da joj je to jedna od najdražih pjesama koju je napisala:
„Pjesma "Zar se nismo shvatili" mi je jedna od najdražih koje sam napisala, posebno jer je originalno izvodi Zdravko Čolic, čija interpretacija je bezvremenska i bez konkurencije."
https://www.youtube.com/watch?v=dZ5-lYQL0hM
Publika će poslije duže pauze koju je napravila u autorskom radu, imati priliku da uživa u novim pjesmama Maye Sar. Malo prije proglašenja pandemije Korona virusa, kantautorka je planirala da predstavi i svoj povratnički singl, čija premijera je s razlogom odložena. Ipak, poželjela da je na ovaj način pruži podršku svima u ovim teškim danima i podsjeti nas na lijepe emocije i trenutke koji nas vezuju za slušanje njenih pjesama.
„U vremenu kada smo uskraćeni za mnogo toga, umjetnost je definitivno nešto što nas i dalje hrani, a i zbližava. I ovakvi uvjeti mogu biti inspirativni i razviti dodatnu kreaciju da se stvori nešto novo, mimo zadanih okvira, a da bude jednako lijepo.“ - istaknula je Maya.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!