TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 5.8.2022.

Serija razgovora u programu Masterclassa 28. Sarajevo Film Festivala predstavit će neke od najpoznatijih filmskih umjetnika.


Program Masterclassa uključuje razgovore sa rediteljem i scenaristom Paulom Schraderom, rediteljem, scenaristom i producentom Sergejom Loznitsom, rediteljem Rubenom Östlundom, rediteljem, scenaristom i filmskim kompozitorom Arijem Folmanom, glumcem, rediteljem, dramskim piscem i autorom Jessejem Eisenbergom, rediteljicom Jasmilom Žbanić i rediteljem, scenaristom i producentom Michaelom Winterbottomom.

Ulaz na Masterclasse je slobodan, uz preuzimanje ulaznica online na tickets.sff.ba ili u Glavnom Box Officeu Sarajevo Film Festivala (Bosanski kulturni centar, Branilaca Sarajeva 24), koji počinje sa radom u ponedjeljak, 8. augusta u 10 sati. Broj ulaznica je ograničen.

 

MASTERCLASS sa Paulom Schraderom / subota / 13.8. / 17:30 – 18:30
 

Paul Joseph Schrader rođen je 1946. godine. Diplomirao je na koledžu Calvin, a magistrirao na filmskoj školi UCLA dok je radio kao filmski kritičar i pisao knjigu „Transcendentni stil na filmu“. Naknadno je pristupio AFI-u. Napisao je scenarije i režirao više od trideset filmova, uključujući četiri saradnje s Martinom Scorsesejem, od kojih je prvi film, TAKSIST, osvojio Zlatnu palmu na Filmskom festivalu u Cannesu 1976. godine. Svoj prvi film, BLUE COLLAR, režirao je 1978. godine, po scenariju koji je napisao s bratom. Kasnije iste godine, Schrader je pisao scenarije i režirao HARDCORE, AMERIČKI ŽIGOLO, LJUDI MAČKE, MISHIMA i GRAD ZLOČINA.

 



Schrader je 2019. godine nominiran za Oscara® za najbolji originalni scenarij za film PRVI REFORMIRANI, koji je i režirao. KOCKAR, film za koji je nedavno napisao scenarij i režirao ga, premijerno je prikazan na Međunarodnom filmskom festivalu u Veneciji 2021. godine i osvojio je brojne nagrade i priznanja.

 

MASTERCLASS sa Sergejom Loznitsom / nedjelja / 14.8. / 11:00 – 12:30
 

Sergei Loznitsa rođen je 1964. Odrastao je u Kijevu (Ukrajina), a 1987. godine diplomirao je primijenjenu matematiku na Kijevskom politehničkom institutu (Kyiv Polytechnic). U periodu od 1987. do 1991. radio je kao naučnik na Kijevskom institutu za kibernetiku, gdje se specijalizirao za istraživanje umjetne inteligencije. Godine 1997. diplomirao je na Ruskom državnom institutu za kinematografiju (VGIK) u Moskvi, gdje je studirao film.

Filmove snima od 1996. godine, a do sada je režirao 25 nagrađivanih dokumentarnih filmova i četiri igrana.

 



Dugometražni prvijenac MOJA RADOST (2010) premijerno je prikazan u glavnoj konkurenciji Festivala u Cannesu. Uslijedio je igrani film U MAGLI (2012), koji je osvojio FIPRESCI nagradu na 65. Festivalu u Cannesu. Loznitsa je 2017. predstavio svoj treći dugometražni igrani film NJEŽNO STVORENJE, također u konkurenciji Festivala u Cannesu. Godine 2018. dobio je nagradu za najbolju režiju u selekciji Un Certain Regard na Festivalu u Cannesu za svoj četvrti dugometražni film, DONBAS.

Loznitsa je 2013. godine osnovao filmsku produkcijsku kompaniju ATOMS & VOID.

Njegov dugometražni dokumentarni film MAJDAN (2014), hronika ukrajinske revolucije, imao je svjetsku premijeru na Séance Special Festivalu u Cannesu. Kasniji dugometražni dokumentarni filmovi, DOGAĐAJ (2015), AUSTERLITZ (2016), PROCES (2018) i DRŽAVNI POGREB (2019) predstavljeni su na specijalnim projekcijama Venecijanskog filmskog festivala. Godine 2021. dobio je specijalnu nagradu žirija L'Oeil D'Or Award u Cannesu za film BABIN JAR. KONTEKST. Njegov najnoviji film, PRIRODNA ISTORIJA DESTRUKCIJE, premijerno je prikazan u posebnom programu na 75. Festivalu u Cannesu ove godine.

Sergei Loznitsa i dalje radi u dokumentarnom i igranom žanru.

 

MASTERCLASS sa Rubenom Östlundom / nedjelja / 14.8. / 17:30 – 18:30
 

Ruben Östlund je rođen 1974. u Švedskoj. Njegov prvi igrani film, MONGOLOID S GITAROM, osvojio je nagradu FIPRESCI na Filmskom festivalu u Moskvi 2005. godine. Počevši s njegovim drugim igranim filmom, NESVJESNO, koji je premijerno prikazan u programu Un Certain Regard, svi Östlundovi filmovi prikazani su u Cannesu. Zlatnog medvjeda u Berlinu osvojio je s kratkim filmom INCIDENT KOD BANKE. Östlundov treći igrani film, IGRA, premijerno je prikazan u programu Directors' Fortnight Filmskog festivala u Cannesu gdje je osvojio nagradu Coup de Coeur, nominacije za nagradu Evropskog parlamenta LUX te najprestižniju skandinavsku filmsku nagradu, Nordic Prize. Njegov četvrti igrani film, TURIST, premijerno je prikazan u programu Un Certain Regard festivala u Cannesu, gdje je osvojio Nagradu žirija. Film je nominovan za nagradu Zlatni globus i ušao je u uži izbor za nagradu Oscar®. Östlundov peti igrani film, KVADRAT, osvojio je Zlatnu palmu na festivalu u Cannesu i nominovan je za nagradu Oscar® za najbolji film na stranom jeziku.

 



MASTERCLASS sa Arijem Folmanom / ponedjeljak / 15.8. / 10:00 – 11:30
 

Ari Folman je izraelski reditelj, scenarista i filmski kompozitor. Kao scenarista je radio na više uspješnih izraelskih televizijskih serija, uključujući nagrađivanu seriju BeTipul koja je poslužila kao osnov HBO serije NA TERAPIJI. Režirao je film VALCER SA BAŠIROM, nominovan za Oscara, kao i film KONGRES.

 



MASTERCLASS sa Jessejem Eisenbergom / srijeda / 17.8. / 11:00 – 12:30
 

Jesse Adam Eisenberg rođen je 5.10.1983. godine u Queensu, New York. Pohađao je New School University, New York, gdje je studirao liberalne umjetnosti, s fokusom na demokratiju i kulturni pluralizam. Studirao je i u The New School u njujorškom Greenwich Villageu.

 



Filmovi u kojima je Eisenberg ostvario uloge su: ROGER DODGER, THE SQUID AND THE WHALE, ADVENTURELAND, ZOMBIELAND, THE SOCIAL NETWORK, NOW YOU SEE ME, THE DOUBLE, NIGHT MOVES, THE END OF TOUR, AMERICAN ULTRA, LOUDER THAN BOMBS, BATMAN V. SUPERMAN, NOW YOU SEE ME 2, CAFÉ SOCIETY, JUSTICE LEAGUE, THE HUMMINGBIRD PROJECT, THE ART OF SELF DEFENSE, ZOMBIELAND: DOUBLE TAP, RESISTANCE, VIVARIUM i WILD INDIAN.

U predstojećem periodu, Eisenberg će igrati glavnu ulogu Tobyja Fleishmana u FX limitiranoj seriji FLEISHMAN IS IN TROUBLE zasnovanoj na istoimenom bestseleru Taffy Brodesser-Akner.

Eisenberg je napisao četiri drame, među kojima je i “The Spoils”, čija je izvedba imala rekordnu prodaju na West Endu. Napisao je drame “The Revisionist” i “Asuncion”, u kojima je igrao uz Vanessu Redgrave. Njegova predstava “Happy Talk” u kojoj igraju Susan Sarandon i Marin Ireland izvedena je u aprilu 2019. godine u Signature Theater u New Yorku.

Eisenberg je čest saradnik The New Yorkera, autor je zbirke priča „Bream Gives Me Hiccups“, objavljene u izdanju Grove Pressa, i audioknjige „Nakon što spasiš svijet“ u izdanju Audible Originala, koja je osvojila Nagradu za najbolje originalno djelo na Audie Awardsu 2021. godine.

Eisenbergov rediteljski prvijenac NAKON ŠTO SPASIŠ SVIJET, naslov koji distribuira kompanija A24, premijerno je prikazan na Sundance Film Festivalu 2022. godine, uz sjajne kritike. Prikazan je u programu Sedmice kritike na Filmskom festivalu u Cannesu 2022. godine. Film prati Evelyn (Julianne Moore), ženu koja je posvetila život pomaganju ljudima u nevolji, ali se ne uspijeva zbližiti sa svojim sinom Ziggyjem, internet-zvijezdom u usponu nezainteresovanom za svjetske probleme. Ovaj emotivni film, čiji scenarij i režiju potpisuje Jesse Eisenberg, zabavan je i iznimno perceptivan portret majke i sina koji su naizgled potpuno različiti, ali zapravo su puno sličniji nego što su to voljni priznati.

 

MASTERCLASS sa Jasmilom Žbanić / četvrtak / 18.8. / 11:00 – 12:30
 

Rođena u Sarajevu 19.12.1974. godine, Jasmila Zbanić je diplomirala na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu, Odsjek za pozorišnu i filmsku režiju. Prije snimanja filmova radila je kao lutkarica u pozorištu Bread and Puppet sa sjedištem u Vermontu i kao klaun u radionici Lee Delonga. Sa prijateljima, 1997. godine, osnovala je Udruženje umjetnika Deblokada kroz koje je producirala, pisala i režirala mnoge dokumentarne, videoumjetničke radove i kratke filmove. Među njima je i dugometražni igrani film GRBAVICA, nagrađen Zlatnim medvjedom na Berlinaleu 2006. godine. Njen film QUO VADIS, AIDA? Premijerno je prikazan na Venecijanskom filmskom festivalu, a osim više drugih nagrada, film je dobio i Evropsku filmsku nagradu za najbolji film, režiju i glavnu glumicu, kao i nominacije za nagrade Američke filmske akademije, Oscara® u kategoriji Najbolji međunarodni igrani film, te dvije nagrade BAFTA.

 



MASTERCLASS sa Michaelom Winterbottomom / petak  / 19.8. / 11:00 – 12:30
 

Michael Winterbottom  je rođen u Blackburnu, Lancashire. Jedan od prvih projekata na kojim je radio kao reditelj bila je TV serija FAMILY (dobitnik Prix Europa, nominacija za BAFTA nagradu za najbolju TV serijsku dramu, Službena selekcija – Toronto Film Festival 1994), za koju je scenarij napisao Roddy Doyle. Režirao je filmove BUTTERFLY KISS (Službeno takmičenje – Berlin Film Festival 1995); JUDE (15 dana autora – Cannes Film Festival 1996, dobitnik nagrade Michael Powell – EIFF), WELCOME TO SARAJEVO (Službena Selekcija – Cannes Film Festival 1998), I WANT YOU (U konkurenciji – Berlin Film Festival 1998), WONDERLAND (U konkurenciji – Cannes Film Festival, dobitnik Best British Film – British Independent Film Awards 1999),THE CLAIM (U konkurenciji– Berlin Film Festival); 24 HOUR PARTY PEOPLE (U konkurenciji – Cannes Film Festival 2002), IN THIS WORLD (dobitik Zlatnog medvjeda – Berlin International Film Festival 2003); CODE 46 (U konkurenciji – Venice Film Festival 2003), 9 SONGS (Najbolja kinematografija – San Sebastian Film Festival 2004); A COCK AND BULL STORY (Toronto Film Festival 2005), ROAD TO GUANTANAMO (Srebreni medvjed za najboljeg reditelja – Berlin Film Festival 06); A MIGHTY HEART (Službena Selekcija – Cannes Film Festival 2007); GENOVA (Najbolji reditelj – San Sebastian Film Festival, 2008), THE SHOCK DOCTRINE (Sundance Film Festival 2009), THE KILLER INSIDE ME (U konkurenciji – Berlin Film Festival 2010), THE TRIP (Toronto Film Festival 2010), TRISHNA (Toronto Film Festival 2011), EVERYDAY (Telluride Film Festival 2012), THE LOOK OF LOVE (Sundance Film Festival 2013), THE TRIP TO ITALY (Sundance Film Festival 2014), THE FACE OF AN ANGEL (Toronto Film Festival 2015), THE EMPEROR’S NEW CLOTHES (Tribeca Film Festival 2015). U 2017. godini objavljena je treća serija THE TRIP TO SPAIN (Tribeca Film Festival) i ON THE ROAD (BFI London Film Festival), THE WEDDING GUEST (Toronto Film Festival 2018), GREED (Toronto Film Festival 2019), THE TRIP TO GREECE (2020), ISOLATION (2021), THIS SCEPTRED ISLE (2022).

 



Winterbottom je bio i gostujući profesor Humanitasa u oblasti filma i televizije na Univerzitetu Oxford.

28. Sarajevo Film Festival bit će održan od 12. do 19.8.2022. godine.

***
Foto: Sarajevo Film Festival PR


Bonjour

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

TEKST: Bonjour.ba

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab. Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event2-bonjour-ba


Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.
 

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event8-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event3-bonjour-ba


Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.

Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event30-bonjour-ba


Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu


Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.

Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event40-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event41-bonjour-ba


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.


Kada stvarno testiranje postane najbolja edukacija


U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event42-bonjour-ba

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
 

Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event44-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event43-bonjour-ba


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event67-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event84-bonjour-ba


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event60-bonjour-ba
 

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event61-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event63-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event62-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event65-bonjour-ba


Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event202-bonjour-ba
 

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event100-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event102-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event106-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event104-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event200-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event11-bonjour-ba-1


Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event7000-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event204-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1003-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event206-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event83-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event73-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event90-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event87-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event89-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event500-bonjour-ba
 

Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event400-bonjour-ba

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event-naslovna
 

Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event15-bonjour-ba
 

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event12-bonjour-ba

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1000-bonjour-ba

Kupi ovdje

Kupi ovdje

 

 Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5037-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5033-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5025-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5024-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5026-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5029-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5027-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5045-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5044-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5043-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5040-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5039-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5038-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5036-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5034-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5032-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5030-bonjour-ba
 

Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Inka Šehić
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
 
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!