TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.4.2020.

Ana, Marko i Đorđe su mnogima poznati upravo kroz projekte koje stvaraju pod imenom Jovančić Family.

Jedna sestra i dva brata kroz svoj YouTube profil, kao i društvene mreže žele prenijeti obiteljske vrijednosti, razgovarati i stvarati glazbu, ali i govoriti o svim avanturama s kojima su se susreli tijekom odrastanja i svoje karijere.

Đorđe je uspješan bh. kompozitor i muzički producent te osnivač privatne muzičke BASICS škole, Marko je režirao, snimio i montirao nekoliko igranih i dokumentarnih filmova, ali i potpisuje većinu fotografija koje ćete pronaći u autorskim BONJOUR.reportažama o bh.brendovima, intervjuima s uspješnim ženama, kao i u reportažama s crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala. Ana je srednjoškolka prepoznatljivog glasa koja je igrala glavne uloge u najgledanijim bh. mjuziklima za djecu, koja svira klavir, a uz to, ima pjevačko, glumačko i baletsko obrazovanje. Mi nismo mogli odoljeti da ne zavirimo u jedan njihov dan tijekom kućne izolacije i saznamo kako sada ovaj kreativni trojac organizira svoje vrijeme, što čitaju, slušaju, gledaju...

***

Kako pokazati empatiju i učiniti nešto lijepo za druge osobe tijekom #OstaniKući?

Đorđe: U ovim danima kada smo zbunjeni, uplašeni i usamljeni svima nam fali svašta nešto. No, ovo vrijeme nam donosi i mnogo prostora za preispitivanje i slaganje kockica. Javimo se svima koje volimo i recimo im to, oprostimo svima kojima zamjeramo, radimo stvari koje volimo, posvetimo se malo sebi, posvetimo se malo i  drugima, kažimo sve što mislimo i budimo ono što jesmo – ljudi! Mislim da nas ova situacija može naučiti i nečemu lijepom i podsjetiti nas na suštinske stvari. Haj'mo to tako gledati. 

Marko: Osobama koje su vam drage stalno šaljite sadržaje kreativnog, šaljivog i edukativnog tipa i tako im obojite svakodnevnicu. Tokom #ostanikući perioda, kvantitet sadržaja koji s drugim osobama međusobno dijelim se utrostručio. Neka nekada to budu i poruke rukom ispisane na papiru, ufotkane i proslijeđene. Takođe, zajedno organizujte gledanje raznih sadržaja. Mi gledamo sadržaje uživo na YouTube platformi kojih sada ima u izobilju. Najčešće su to online premijere predstava Narodnog pozorišta Sarajevo, Hrvatskog narodnog kazališta Zagreb i Narodnog pozorišta u Beogradu. Neka svako bude u svojoj fotelji/krevetu/kauču, uz kokice i prigušena svjetla, tipkajte se i komentarišite.

Ana: Nazovimo naše prijatelje, naročito one kojima ova izolacija teško pada i pomozimo im da provedu ovo vrijeme kvalitetno. Navedimo ih na pozitivne misli, prisjećajmo se nekih lijepih uspomena i što je najvažnije nasmijmo ih. Svi ćemo se tako osjećati bolje.

Prijedlog za knjigu koju vrijedi pročitati?

Đorđe: S obzirom na to da sam unazad već nekoliko mjeseci okupiran izučavanjem NLP-a (Neuro Lingvističko Programiranje) sve knjige koje sam u posljednje vrijeme čitao bile su sa tom tematikom. NLP kod nas još uvijek nije stekao popularnost kao što je to slučaj u svijetu i susjednim zemljama ili konkretno u Beogradu gdje pohađam jedan NLP centar od oktobra 2019. godine. NLP edukacija više od 30 godina važi za vodeću metodologiju ličnog i profesionalnog razvoja u cijelom svijetu. Donosi veoma zanimljive metode preispitivanja sebe i ljudi oko nas, uspostavljanja novih vrijednosti i oslobađanja od mnogih nesigurnosti koje svi imamo. Evo prilike da se ljudi malo više raspitaju o ovome i možda u tome pronađu korist. 

Marko: Pročitajte „Hygge - Danski recept za sretan život“ i otkrijte njihov koncept sreće i saznajte zašto su smireniji i ispunjeniji od ostalih ljudi širom svijeta. Mnoge savjete i principe koji se spominju definitivno možete primijeniti i u svom životu.

Ana: Definitivno „Mali princ“ - Antoan de Sent Egziperi.

Koji filmovi i serije su se našli na vašoj 'to watch' listi u ovom periodu?

Đorđe: Game of Thrones“ je najnagrađivanija serija u istoriji! Ne znam da li ćete mi vjerovati ako kažem da sam tek počeo da je gledam prije nekoliko dana. Često znam da prkosim samom sebi pa je tako bio slučaj i sa ovom serijom sve ove godine. Sve sam pratio o njoj ali nikada je nisam pogledao u cjelini dok se sva pompa oko nje nije smirila. Zašto sam to radio – nemam pojma! Sada uživam u svemu što ta produkcija nudi, sjajna je! 

Marko: Prvu sezonu njemačke serije „Dark “ sam pogledao u prvoj sedmici njenog puštanja na Netflix platformu, ali se zbog komplikovane radnje i više vremenskih okvira u kojima se serija odigrava nikada nisam usudio pogledati narednu sezonu, a koja je izašla tek godinu dana kasnije. Ovaj #ostanikuci period, između ostalog, vrištao mi je „Marko, upali Netflix!“ što sam sa velikim guštom uradio. Druga sezona je napokon pregledana. Vjerujte mi, serija je narativna zagonetka i samo za one strpljive i detaljne gledaoce, pa je njima i preporučujem. Takođe, na listi se našao i krimi dokumentarac „The Trials of Gabriel Fernandez“, ali i filmovi za razbibrigu poput „Life as We Know It“, „Eat Pray Love“, itd.

Ana: Serije „Dynasty“ i „La Casa De Papel (Money Heist)“. Što se tiče filmova, uvijek se mogu po ko zna koji put izgubiti u čarobnjačkom svijetu „Harry Potter“ filmova.

Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće? Kako sad izgleda vaš radni/školski dan?

Đorđe: Posvetimo se svojim talentima i željama. U tome je motivacija! Moj radni dan je, kao i većini, sav pretvoren u online i mnogo radim ovih dana. Svi se snalazimo u novonastaloj situaciji koja je donijela nova pravila. Basics škola je od 11. marta zatvorena, kao i sve škole, pa smo prešli na online nastavu. Veliki dio energije sam usmjerio na novi sistem koji nam za sada ide super iako iziskuje mnogo vremena i rada. Tu je i ostatak obaveza koje donosi MAUBIH produkcija. Ostatak vremena provodim u studiju, konačno imam vremena da komponujem na miru. 

Marko: Rad od kuće tj. rad u studiju za računarom sastavni je dio montažerskog posla, tako da me ova situacija nije u potpunosti izbacila iz onoga što zovem svojom svakodnevnicom. Naravno, nedostaje mi drugi dio moje svakodnevnice kada sam na snimanjima, sastancima, fotografisanjima, u našoj Basics školi i slično. Trenutno mi motivaciju i produktivnost drže majčine poslastice bez kojih ne bih mogao zamisliti višesatno sjedenje za računarom. Priznajem, spavam više nego što sam navikao pa me to malo uljenilo, ali uz brata i sestru dan jednostavno ne može proći neaktivno.

Ana: Sada mogu potpuno slobodno isplanirati svoj dan, jer sam kući, ne idem i ne žurim nigdje. Konačno mogu s lakoćom i bez pritiska učiti uz svoju omiljenu muziku i piće, i tako izvršavati školske obaveze. Kada se zamorim ili završim te obaveze, uvijek mogu provesti vrijeme sa svojim psom, gledajući filmove, vježbajući ili otkrivajući neke nove talente i hobije. Ključan je balans.

Pjesme koje vas opuštaju u ovom periodu?

Đorđe: Novi album „After Hours“ kanadskog kantautora i producenta The Weeknd već danima i noćima ne prestaje da svira na svim mogućim uređajima u studiju ili stanu.

Marko: Uz muziku se budimo, uz muziku zaspemo, jednostavno - muziku živimo. Kada nam se svi JBL zvučnici u kući najednom potroše, kriziramo i idemo u hektičnu potragu za slobodnim punjačem. Trenutno mi je u pozadini puštena Deezer plejlista „Musica dai balconi“ uz koju stoji opis na engleskom „the sounds of the quarantine from the balconies of Italy“. Opuštajuće i prigodno situaciji u kojoj se svi nalazimo.

Ana: Definitivno hitovi Dine Merlina.

Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?

Đorđe: Postoji mnogo načina za ostati u dobroj vibri u bilo kojoj situaciji, pa i ovoj, naravno ako to želimo istinski. Vjerujem da svako zna šta mu najviše prija. Za mene su to muzika i ostale umjetnosti kojim se bavim(o). Dakle, bilo mi dobro ili mi bilo loše u životu – muzika je tu za konzumiranje u svim oblicima: slušanje, gledanje, sviranje, stvaranje pa opet sve u krug. 

Marko: To je osjećaj koji me obuzme čim se obratim bratu ili sestri pa zajedno krenemo namaštavati nove projekte, ideje, zadatke i načine za ispuniti slobodno vrijeme. Tako smo u više navrata organizovali #ostanikući foto shooting! Kada se naše energije spoje, #feelgood je na vrhuncu. Tako da, nemojte se potpuno osamljivati i družite se sa porodicom, a neka vam impulsi omiljene muzike stalno struje kroz tijelo.

Ana: Dobra muzika, druženje s porodicom i kuhanje omilljenih jela!

Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?

Đorđe: Hm, nisam baš od tih iznenađenja. Niti ih volim niti ih praktikujem. Meni je za pozitivno iznenađenje sasvim dovoljno to kada mi se neko javi da me pita: kako si, ima li korone? Vjerujem da je isto tako i kod ljudi kojima ja uputim tu poruku. Haha. :) 

Marko: Za to pitanje imam najsvježiji primjer, a iznenađenje je napravljeno meni. Budući da sam svoj 24. rođendan morao provesti u krugu najbližih, drug Irniss me je putem interneta iznenadio video-kolažem rođendanskih čestitki koje su upućene meni od strane 52 osobe i snimljene na oko 30 lokacija širom planete. Zaista se potrudio prikupiti tih osam i kusur minuta, za mene kao wanderlustaa, čiste sreće. Eto vam ideje!

Ana: Snimanje smiješnog personalizovanog videa uz pomoć svih filtera koji su nam na raspolaganju na aplikacijama i društvenim mrežama i njihovo slanje dragim osobama je nešto što svi možemo uraditi u ovom periodu. Meni je to uvijek zabavno i smiješno. 

Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:

Đorđe: Otići u Beograd! 
Marko: Izgrliti svijet!
Ana: Provesti dan u prirodi sa svojim prijateljima ili čak organizovati #GirlsSleepOver! :)


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!