TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.4.2020.

Ana, Marko i Đorđe su mnogima poznati upravo kroz projekte koje stvaraju pod imenom Jovančić Family.

Jedna sestra i dva brata kroz svoj YouTube profil, kao i društvene mreže žele prenijeti obiteljske vrijednosti, razgovarati i stvarati glazbu, ali i govoriti o svim avanturama s kojima su se susreli tijekom odrastanja i svoje karijere.

Đorđe je uspješan bh. kompozitor i muzički producent te osnivač privatne muzičke BASICS škole, Marko je režirao, snimio i montirao nekoliko igranih i dokumentarnih filmova, ali i potpisuje većinu fotografija koje ćete pronaći u autorskim BONJOUR.reportažama o bh.brendovima, intervjuima s uspješnim ženama, kao i u reportažama s crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala. Ana je srednjoškolka prepoznatljivog glasa koja je igrala glavne uloge u najgledanijim bh. mjuziklima za djecu, koja svira klavir, a uz to, ima pjevačko, glumačko i baletsko obrazovanje. Mi nismo mogli odoljeti da ne zavirimo u jedan njihov dan tijekom kućne izolacije i saznamo kako sada ovaj kreativni trojac organizira svoje vrijeme, što čitaju, slušaju, gledaju...

***

Kako pokazati empatiju i učiniti nešto lijepo za druge osobe tijekom #OstaniKući?

Đorđe: U ovim danima kada smo zbunjeni, uplašeni i usamljeni svima nam fali svašta nešto. No, ovo vrijeme nam donosi i mnogo prostora za preispitivanje i slaganje kockica. Javimo se svima koje volimo i recimo im to, oprostimo svima kojima zamjeramo, radimo stvari koje volimo, posvetimo se malo sebi, posvetimo se malo i  drugima, kažimo sve što mislimo i budimo ono što jesmo – ljudi! Mislim da nas ova situacija može naučiti i nečemu lijepom i podsjetiti nas na suštinske stvari. Haj'mo to tako gledati. 

Marko: Osobama koje su vam drage stalno šaljite sadržaje kreativnog, šaljivog i edukativnog tipa i tako im obojite svakodnevnicu. Tokom #ostanikući perioda, kvantitet sadržaja koji s drugim osobama međusobno dijelim se utrostručio. Neka nekada to budu i poruke rukom ispisane na papiru, ufotkane i proslijeđene. Takođe, zajedno organizujte gledanje raznih sadržaja. Mi gledamo sadržaje uživo na YouTube platformi kojih sada ima u izobilju. Najčešće su to online premijere predstava Narodnog pozorišta Sarajevo, Hrvatskog narodnog kazališta Zagreb i Narodnog pozorišta u Beogradu. Neka svako bude u svojoj fotelji/krevetu/kauču, uz kokice i prigušena svjetla, tipkajte se i komentarišite.

Ana: Nazovimo naše prijatelje, naročito one kojima ova izolacija teško pada i pomozimo im da provedu ovo vrijeme kvalitetno. Navedimo ih na pozitivne misli, prisjećajmo se nekih lijepih uspomena i što je najvažnije nasmijmo ih. Svi ćemo se tako osjećati bolje.

Prijedlog za knjigu koju vrijedi pročitati?

Đorđe: S obzirom na to da sam unazad već nekoliko mjeseci okupiran izučavanjem NLP-a (Neuro Lingvističko Programiranje) sve knjige koje sam u posljednje vrijeme čitao bile su sa tom tematikom. NLP kod nas još uvijek nije stekao popularnost kao što je to slučaj u svijetu i susjednim zemljama ili konkretno u Beogradu gdje pohađam jedan NLP centar od oktobra 2019. godine. NLP edukacija više od 30 godina važi za vodeću metodologiju ličnog i profesionalnog razvoja u cijelom svijetu. Donosi veoma zanimljive metode preispitivanja sebe i ljudi oko nas, uspostavljanja novih vrijednosti i oslobađanja od mnogih nesigurnosti koje svi imamo. Evo prilike da se ljudi malo više raspitaju o ovome i možda u tome pronađu korist. 

Marko: Pročitajte „Hygge - Danski recept za sretan život“ i otkrijte njihov koncept sreće i saznajte zašto su smireniji i ispunjeniji od ostalih ljudi širom svijeta. Mnoge savjete i principe koji se spominju definitivno možete primijeniti i u svom životu.

Ana: Definitivno „Mali princ“ - Antoan de Sent Egziperi.

Koji filmovi i serije su se našli na vašoj 'to watch' listi u ovom periodu?

Đorđe: Game of Thrones“ je najnagrađivanija serija u istoriji! Ne znam da li ćete mi vjerovati ako kažem da sam tek počeo da je gledam prije nekoliko dana. Često znam da prkosim samom sebi pa je tako bio slučaj i sa ovom serijom sve ove godine. Sve sam pratio o njoj ali nikada je nisam pogledao u cjelini dok se sva pompa oko nje nije smirila. Zašto sam to radio – nemam pojma! Sada uživam u svemu što ta produkcija nudi, sjajna je! 

Marko: Prvu sezonu njemačke serije „Dark “ sam pogledao u prvoj sedmici njenog puštanja na Netflix platformu, ali se zbog komplikovane radnje i više vremenskih okvira u kojima se serija odigrava nikada nisam usudio pogledati narednu sezonu, a koja je izašla tek godinu dana kasnije. Ovaj #ostanikuci period, između ostalog, vrištao mi je „Marko, upali Netflix!“ što sam sa velikim guštom uradio. Druga sezona je napokon pregledana. Vjerujte mi, serija je narativna zagonetka i samo za one strpljive i detaljne gledaoce, pa je njima i preporučujem. Takođe, na listi se našao i krimi dokumentarac „The Trials of Gabriel Fernandez“, ali i filmovi za razbibrigu poput „Life as We Know It“, „Eat Pray Love“, itd.

Ana: Serije „Dynasty“ i „La Casa De Papel (Money Heist)“. Što se tiče filmova, uvijek se mogu po ko zna koji put izgubiti u čarobnjačkom svijetu „Harry Potter“ filmova.

Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće? Kako sad izgleda vaš radni/školski dan?

Đorđe: Posvetimo se svojim talentima i željama. U tome je motivacija! Moj radni dan je, kao i većini, sav pretvoren u online i mnogo radim ovih dana. Svi se snalazimo u novonastaloj situaciji koja je donijela nova pravila. Basics škola je od 11. marta zatvorena, kao i sve škole, pa smo prešli na online nastavu. Veliki dio energije sam usmjerio na novi sistem koji nam za sada ide super iako iziskuje mnogo vremena i rada. Tu je i ostatak obaveza koje donosi MAUBIH produkcija. Ostatak vremena provodim u studiju, konačno imam vremena da komponujem na miru. 

Marko: Rad od kuće tj. rad u studiju za računarom sastavni je dio montažerskog posla, tako da me ova situacija nije u potpunosti izbacila iz onoga što zovem svojom svakodnevnicom. Naravno, nedostaje mi drugi dio moje svakodnevnice kada sam na snimanjima, sastancima, fotografisanjima, u našoj Basics školi i slično. Trenutno mi motivaciju i produktivnost drže majčine poslastice bez kojih ne bih mogao zamisliti višesatno sjedenje za računarom. Priznajem, spavam više nego što sam navikao pa me to malo uljenilo, ali uz brata i sestru dan jednostavno ne može proći neaktivno.

Ana: Sada mogu potpuno slobodno isplanirati svoj dan, jer sam kući, ne idem i ne žurim nigdje. Konačno mogu s lakoćom i bez pritiska učiti uz svoju omiljenu muziku i piće, i tako izvršavati školske obaveze. Kada se zamorim ili završim te obaveze, uvijek mogu provesti vrijeme sa svojim psom, gledajući filmove, vježbajući ili otkrivajući neke nove talente i hobije. Ključan je balans.

Pjesme koje vas opuštaju u ovom periodu?

Đorđe: Novi album „After Hours“ kanadskog kantautora i producenta The Weeknd već danima i noćima ne prestaje da svira na svim mogućim uređajima u studiju ili stanu.

Marko: Uz muziku se budimo, uz muziku zaspemo, jednostavno - muziku živimo. Kada nam se svi JBL zvučnici u kući najednom potroše, kriziramo i idemo u hektičnu potragu za slobodnim punjačem. Trenutno mi je u pozadini puštena Deezer plejlista „Musica dai balconi“ uz koju stoji opis na engleskom „the sounds of the quarantine from the balconies of Italy“. Opuštajuće i prigodno situaciji u kojoj se svi nalazimo.

Ana: Definitivno hitovi Dine Merlina.

Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?

Đorđe: Postoji mnogo načina za ostati u dobroj vibri u bilo kojoj situaciji, pa i ovoj, naravno ako to želimo istinski. Vjerujem da svako zna šta mu najviše prija. Za mene su to muzika i ostale umjetnosti kojim se bavim(o). Dakle, bilo mi dobro ili mi bilo loše u životu – muzika je tu za konzumiranje u svim oblicima: slušanje, gledanje, sviranje, stvaranje pa opet sve u krug. 

Marko: To je osjećaj koji me obuzme čim se obratim bratu ili sestri pa zajedno krenemo namaštavati nove projekte, ideje, zadatke i načine za ispuniti slobodno vrijeme. Tako smo u više navrata organizovali #ostanikući foto shooting! Kada se naše energije spoje, #feelgood je na vrhuncu. Tako da, nemojte se potpuno osamljivati i družite se sa porodicom, a neka vam impulsi omiljene muzike stalno struje kroz tijelo.

Ana: Dobra muzika, druženje s porodicom i kuhanje omilljenih jela!

Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?

Đorđe: Hm, nisam baš od tih iznenađenja. Niti ih volim niti ih praktikujem. Meni je za pozitivno iznenađenje sasvim dovoljno to kada mi se neko javi da me pita: kako si, ima li korone? Vjerujem da je isto tako i kod ljudi kojima ja uputim tu poruku. Haha. :) 

Marko: Za to pitanje imam najsvježiji primjer, a iznenađenje je napravljeno meni. Budući da sam svoj 24. rođendan morao provesti u krugu najbližih, drug Irniss me je putem interneta iznenadio video-kolažem rođendanskih čestitki koje su upućene meni od strane 52 osobe i snimljene na oko 30 lokacija širom planete. Zaista se potrudio prikupiti tih osam i kusur minuta, za mene kao wanderlustaa, čiste sreće. Eto vam ideje!

Ana: Snimanje smiješnog personalizovanog videa uz pomoć svih filtera koji su nam na raspolaganju na aplikacijama i društvenim mrežama i njihovo slanje dragim osobama je nešto što svi možemo uraditi u ovom periodu. Meni je to uvijek zabavno i smiješno. 

Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:

Đorđe: Otići u Beograd! 
Marko: Izgrliti svijet!
Ana: Provesti dan u prirodi sa svojim prijateljima ili čak organizovati #GirlsSleepOver! :)


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!