TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 3.4.2020.
Inicijativa #OstaniKuci naučila nas je puno toga, zbližila nas dodatno s našim ukućanima, otvorila put ka novim hobijima, nešto drugačijim jelima i novim ritualima u nesvakidašnoj rutini.
No, pored toga, iz ove situacije ponijeti ćemo dosta novih lekcija koje će utjecati pozitivno na organizaciju našeg vremena, brigu o našem zdravlju, ali i na druženja s najdražima.
Kako, otkrijte kroz 5 stvari koje smo naučili tijekom izolacije doma.
UVIJEK IMAMO VREMENA, SAMO GA TREBAMO BOLJE ISKORISTITI
Sad kad vremena imamo malo više nego inače, svi smo nekako željni upijati sunce na terasi omiljenog cafea, šetnje gradom i drugih zabavnih aktivnosti sa najdražim ljudima vani.
No, ranije nismo imali previše vremena za te aktivnosti jer smo bili pretrpani obvezama čije je obavljanje i moglo sačekati. Sada nas je #OstaniKući inicijativa naučila kako uvijek imamo vremena i možemo kreirati termin za sve, samo moramo naučiti prioritizirati te organizirati aktivnosti na ispravan način. I naravno, više uživati u sadašnjosti.

OBITELJSKA DRUŽENJA MOGU BITI 15X ZABAVNIJA
Stalan boravak doma otvorio je vrata brojnim eksperimentiranjima kada su u pitanju druženja s obitelji. Osim što nam je jedna od najzabavnijih zajedničkih aktivnosti priprema raznih jela svako dva sata, pronašli smo i neke nove načine kako zajednički provesti vrijeme i zabaviti se.
Od društvenih igara, preko filmova, pa sve do vježbanja i zezanja, obiteljska druženja uistinu nikada nisu bila posebnija.

TESTIRANJE NOVIH RECEPATA NIJE TAKO ZASTRAŠUJUĆE
Već smo pronašli hrpu šala na internetu koje govore o tome da ćemo iz ove #OstaniKući situacije svi izaći kao izvanredni kuhari.
Upravo ovo vrijeme nas je naučilo da se ne trebamo bojati novih stvari, novih iskustava i novih recepata.
Zato, pripremajte te zabavne deserte, večere, ručkove, užine i ostalih 15 mini jela kroz dan ponosno i uživajte.

UŽIVANJE U SITNICAMA KAO NOVA SVAKODNEVNA RUTINA
Činjenica da snažno biramo ostati kući i brinemo se zajednički da ova cijela priča bude što prije iza nas natjerala nas je da na neke naše navike gledamo na malo drugačiji način. #OstaniKući inicijativa nas je podsjetila koje su stvari na ovom svijetu uistinu važne, a to su obitelj, prijatelji, razvijanje empatije i buđenje solidarnosti, kao i širenje pozitivnih emocija i briga o zdravlju.
Naučila nas je kako cijeniti sitnice, uživati u svakom danu, satu, ali i u svemu što imamo i tu lekciju sigurno nećemo tako brzo zaboraviti.

ZDRAVLJE JE UISTINU NAŠE NAJVEĆE BLAGO
Svijest o našem zdravlju nikada nije bila pod većim povećalom nego sada. Briga o našem tijelu treba dobiti jednaku pozornost od nas tijekom cijelog našeg života i uistinu je važno da brinemo o sebi i trudimo se hraniti što zdravije, gradimo naš imunitet, biramo namirnice s većim fokusom na organsko, domaće i zdravo. Također, bitno je da se krećemo, družimo s našim najdražim ljudima i organiziramo sve one aktivnosti u našem tjednom planeru koje nas vesele kako bismo bili u potpunosti sretni i ispunjeni.

TEKST: Bonjour.ba
Neke odluke ne donesu promjenu preko noći, ali pokrenu nešto u nama... misao, ideju, vjeru da možemo više.
Za Aidu, Hanu i Anu, tri žene koje su prije godinu dana bile dio aktivnosti koje su zajednički organizovali dm drogerie markt Bosna i Hercegovina i Bonjour.ba, to je bila važna stanica na njihovom putovanju. 
Trenutak u kojem su zastale, pogledale gdje su i zapitale se kuda žele dalje i šta mogu učiniti da stignu tamo.
Nisu tada dobile gotove odgovore, ali su pronašle ono što je svakoj od nas ponekad najpotrebnije, a to su podrška, zajedništvo i podsjetnik da se hrabrost gradi malim koracima.
Danas njihove priče pokazuju koliko daleko možeš stići kada vjeruješ sebi i odlučiš da pokušati zapravo vrijedi, čak i ako ne znaš kako će završiti. 
Šta kada hobi preraste u nešto veće i promijeni te zauvijek?
Kod Aide se sve dogodilo spontano. Nije postojala ideja o biznisu, ni plan, ni vizija. Postojala je ljubav prema biljkama, bojama i stvaranju i onaj tihi osjećaj zadovoljstva koji dolazi kad nešto napraviš vlastitim rukama.
Iz male kućne radionice nastao je Katkus Shop, prostor u kojem su se njene strasti spojile u nešto što je, kako kaže, 'konačno imalo smisla'.
Na početku, najveći izazov nije bio tehnički ni logistički, već onaj unutrašnji, a to je povjerovati da je dovoljno dobra da to što voli može postati više od hobija: „Naučila sam da se rast i hrabrost rađaju tek kad izađeš iz zone komfora", govori Aida.
Danas su Aidine saksije lako prepoznatljive po pažljivo biranim detaljima i bojama, a kroz radionice koje vodi, mnogi otkrivaju ljepotu stvaranja vlastitim rukama. Za nju, svaki novi komad ima svoje simbolično značenje, to je podsjetnik da se u malim stvarima krije prostor za rast i radost.
“Svaki put kad neko izabere moju saksiju kao poklon dragoj osobi, to me podsjeti da stvaram nešto što ima emociju i priču”, kaže Aida.
Ona vjeruje da uspjeh ne mora izgledati grandiozno. Ponekad se krije upravo u tim malim trenucima koji pokazuju da ono što voliš može dotaknuti i druge. Zato često kaže da je najvažnije samo početi, jer usput shvatiš koliko možeš i koliko daleko tvoja ideja može narasti.
Šta se dogodi kad odlučiš da više ne čekaš 'jednog dana'?
Prije nego što je imala brend, Hana je imala viziju. Skice i misli godinama su se gomilale po bilježnicama, ideje su se rađale i nestajale, sve dok jednog dana nije shvatila da taj trenutak ‘jednog dana’ zapravo nikada neće doći, osim ako ga sama ne napravi.
Tako je, u 2020. godini kada je svijet zastao, Hana odlučila da krene. Iz te odluke, iz hrabrosti da se ne vrati na početak nego da ga prepravi, nastao je Vicéro, modni brend koji spaja emociju, estetiku i snagu žene koja stoji iza njega.
Prva kolekcija kaputa rasprodala se u rekordnom roku. Taj trenutak pamtit će, kaže, kao dokaz da intuicija i trud zaista pronalaze svoj put: “Kada sam kao potpuno novi brend na tržištu dobila povjerenje žena i rasprodala kolekciju, pomislila sam... okej, mora da radim nešto kako treba.”, ispričala nam je Hana.
Od tada, ona svakodnevno pronalazi ravnotežu između kreativnosti i biznisa, između onoga što osjeća i onoga što tržište traži. Iako svaka nova kolekcija donosi svoje izazove, za nju je najvrijedniji trenutak onaj kada slučajno vidi ženu na ulici koja nosi njen komad odjeće.
“To nije samo odjevni predmet. To je veza između vizije u mojoj glavi i žene koja je izabrala baš taj kaput ili haljinu da se osjeća dobro.”, kaže.
Danas, Vicéro nije samo brend. To je priča o hrabrosti, o odluci da se vjeruje sebi i o putu koji pokazuje da granice postoje samo dok ih sami ne pomaknemo.
Šta se dogodi kad jednostavna ideja promijeni način na koji živiš (i radiš)?
Za Anu je sve počelo s jednostavnim pitanjem: zašto bi udobnost bila rezervisana samo za trenutke odmora?
Tokom mjeseci usporenosti i tišine u lockdownu, to pitanje postalo je ideja, a ideja se pretvorila u Pulvinaris, brend koji je od nekoliko ručno izrađenih prototipova prerastao u prepoznatljive komade za dom, izrađene s pažnjom, toplinom i vjerom u jednostavnost.

Prvi proizvodi nastajali su polako, uz mnogo učenja i nesigurnosti, ali i sa željom da svaki predmet ima smisao i osjećaj. Ljudi su, kaže Ana, brzo prepoznali tu emociju. Shvatili su da se kvalitet života ne mjeri stvarima koje posjedujemo, već onim trenucima mira koje stvaramo.
„U ranim fazama bilo je mnogo neizvjesnosti i neprospavanih noći, ali ono što me održavalo bila je ideja da stvaram nešto svoje, nešto u što zaista vjerujem i što ne ovisim ni o kome“, prisjeća se.
Kroz vrijeme, Pulvinaris je postao mnogo više od posla. Postao je prostor saradnje, povjerenja i zajedničkog rasta. Ana s osmijehom govori o trenutku kada joj je jedna uposlenica rekla da joj je to ‘najbolje radno mjesto do sada’. Taj osjećaj pripadnosti i zajedništva, kaže, vrijedi više od svake brojke.
Danas, kad razmišlja o svima koji tek kreću, poručuje: „Puno radite, još više sanjajte i vjerujte u sebe. Ponekad ćete sumnjati, ali osjećaj slobode i uspjeha koji gradite vlastitim rukama vrijedi svakog truda.“
Njihove priče podsjećaju da hrabrost rijetko dolazi glasno. Ponekad se pojavi tiho: u odluci da pokušaš, u trenutku kada više ne tražiš potvrdu, već vjeruješ sebi.
Aida, Hana i Ana danas pokazuju da promjena ne mora biti velika da bi bila značajna. Dovoljno je da je iskrena, da dolazi iz mjesta gdje se ideja i srce sretnu.
Svaka njihova saksija, kroj ili jastuk priča istu priču: da uspjeh ne nastaje iz savršenstva, već iz upornosti, vjere i one male rečenice koja sve pokrene... šta ako uspije?
Prijave za akademiju su otvorene do 20. novembra, a prijaviti se možeš na ovom linku. Svaka promjena, bez obzira koliko mala, počinje jednom odlukom, onom da vjeruješ sebi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!