TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 3.4.2020.

Inicijativa #OstaniKuci naučila nas je puno toga, zbližila nas dodatno s našim ukućanima, otvorila put ka novim hobijima, nešto drugačijim jelima i novim ritualima u nesvakidašnoj rutini.

No, pored toga, iz ove situacije ponijeti ćemo dosta novih lekcija koje će utjecati pozitivno na organizaciju našeg vremena, brigu o našem zdravlju, ali i na druženja s najdražima.

Kako, otkrijte kroz 5 stvari koje smo naučili tijekom izolacije doma.

UVIJEK IMAMO VREMENA, SAMO GA TREBAMO BOLJE ISKORISTITI

Sad kad vremena imamo malo više nego inače, svi smo nekako željni upijati sunce na terasi omiljenog cafea, šetnje gradom i drugih zabavnih aktivnosti sa najdražim ljudima vani.
No, ranije nismo imali previše vremena za te aktivnosti jer smo bili pretrpani obvezama čije je obavljanje i moglo sačekati. Sada nas je #OstaniKući inicijativa naučila kako uvijek imamo vremena i možemo kreirati termin za sve, samo moramo naučiti prioritizirati te organizirati aktivnosti na ispravan način. I naravno, više uživati u sadašnjosti. 

OBITELJSKA DRUŽENJA MOGU BITI 15X ZABAVNIJA

Stalan boravak doma otvorio je vrata brojnim eksperimentiranjima kada su u pitanju druženja s obitelji. Osim što nam je jedna od najzabavnijih zajedničkih aktivnosti priprema raznih jela svako dva sata, pronašli smo i neke nove načine kako zajednički provesti vrijeme i zabaviti se.
Od društvenih igara, preko filmova, pa sve do vježbanja i zezanja, obiteljska druženja uistinu nikada nisu bila posebnija.

TESTIRANJE NOVIH RECEPATA NIJE TAKO ZASTRAŠUJUĆE

Već smo pronašli hrpu šala na internetu koje govore o tome da ćemo iz ove #OstaniKući situacije svi izaći kao izvanredni kuhari.
Upravo ovo vrijeme nas je naučilo da se ne trebamo bojati novih stvari, novih iskustava i novih recepata.
Zato, pripremajte te zabavne deserte, večere, ručkove, užine i ostalih 15 mini jela kroz dan ponosno i uživajte.

UŽIVANJE U SITNICAMA KAO NOVA SVAKODNEVNA RUTINA

Činjenica da snažno biramo ostati kući i brinemo se zajednički da ova cijela priča bude što prije iza nas natjerala nas je da na neke naše navike gledamo na malo drugačiji način. #OstaniKući inicijativa nas je podsjetila koje su stvari na ovom svijetu uistinu važne, a to su obitelj, prijatelji, razvijanje empatije i buđenje solidarnosti, kao i širenje pozitivnih emocija i briga o zdravlju. 
Naučila nas je kako cijeniti sitnice, uživati u svakom danu, satu, ali i u svemu što imamo i tu lekciju sigurno nećemo tako brzo zaboraviti.

ZDRAVLJE JE UISTINU NAŠE NAJVEĆE BLAGO

Svijest o našem zdravlju nikada nije bila pod većim povećalom nego sada. Briga o našem tijelu treba dobiti jednaku pozornost od nas tijekom cijelog našeg života i uistinu je važno da brinemo o sebi i trudimo se hraniti što zdravije, gradimo naš imunitet, biramo namirnice s većim fokusom na organsko, domaće i zdravo. Također, bitno je da se krećemo, družimo s našim najdražim ljudima i organiziramo sve one aktivnosti u našem tjednom planeru koje nas vesele kako bismo bili u potpunosti sretni i ispunjeni.


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!