Omiljeni hrvatski brand Boudoir predstavio sjajnu kampanju inspiriranu društvenim mrežama
Tekst:Bonjour.ba
MODNE VIJESTISestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević predstavljaju prêt-à-porter kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, neodoljivih impresionističkih printeva koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir. Kolekcija sadrži originalne tkanine, neobične 2D detalje i romantične volane od tila. Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivih couture elemenata koji se provlače i kroz prêt-à-porter kolekciju koja je izvanredan spoj prepoznatljive Boudoir estetike i nosivih silueta.
Izuzetni materijali, krojevi, te vrhunska izrada samo su neki od razloga zašto se „Boudoirke“ ponose svojom kolekcijom koja je kompletno proizvedena u Hrvatskoj te se s pravom može reći da dizajnerice imaju etičku proizvodnju koja je itekako tražena i prati svjetske trendove u modnoj industriji. Boudoir kolekcija genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić, kao sarkastična vizija današnje opsesije društvenim mrežama, gdje nas lajkovi i komentari polako pretvaraju u tašte Narcise željne pažnje.
Društveni su mediji pretvorili relativno skromne pojedince u skupinu ego manijaka željnih medijske pažnje koji su opsjednuti stvaranjem slike savršenog života. Cijela ideja pretočena je u niz fotografija čija slojevitost nerijetko rezultira optičkim varkama, isto kao i na društvenim medijima nije baš sve kako se čini.
Fotografije za Boudoir kolekciju snimljene su u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Milena Maršić, Salon Glamour (frizure),Tena Bašić (make-up), Ana Nikačević (styling), model Jelena Stanković (Colors Model Scouting), video Sanja Bistričić.
Kolekcija je dostupna online na www.boudoir.hr i u studiju Boudoir, Zagreb, Radićeva 22.