TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.9.2011.
Zašto svi vole kreacije Proenza Schouler? Odgovor ćete naći u današnjem izvještaju s njujorškog tjedna mode. Za proljeće su dizajneri kuće Proenza Schouler odabrali kičastu početnu točku i preobrazili je u sjajnu kolekciju fantastičnih krojeva i uzoraka. A tek torbe...Elie Tahari voli svoje žene odijevati u mekane i prozračne materijale, za koje je ovog puta inspiraciju potražio u Eg
Proenza Schouler
Miljenici su njujorške publike Jack McCollough i Lazaro Hernandez jučer su prikazali kolekciju inspiriranu nekoć popularnom Googie arhitekturom, koja se danas smatra kičom (ako se pitate, Googie arhitektura podrazumijeva futurističke zgrade iz polovine prošlog stoljeća nalik na NLOe, u kojima su uglavnom bili moteli, benzinske crpke i kafići). I čupavi tepih kojim su prekrili pistu se uklopio u trashy priču od koje je sve krenulo. Srećom, odjeća je pričala neku drugu priču, bez obzira na to čime je inspirirana. U početku su boje suknji i haljina A kroja i kratkih hlačica nagovještavale turobno proljeće u kojem preovladavaju crna i smeđa. No uskoro se i to promijenilo. Negdje od polovine revije krenula je eksplozija boja i uzoraka korištenih pri izradi fantastičnih haljina do koljena inspiriranih četrdesetima. Detalj koji nas je osvojio su torbe nalik na nekadašnje zaštitne torbice fotoaparata. Sigurni smo kada kažemo da će ova kolekcija privući dodatnu pažnju na fantastični modni dvojac Proenza Schouler i vinuti ih visoko među zvijezde svijeta mode.
{gallery}/rujan_jedanaest/ny_proenza_schouler{/gallery}
Elie Tahari
Stari Egipt i siluete iz dvadesetih godina prošlog stoljeća bile su niti vodilje kojih se dizajner držao kreirajući proljetnu kolekciju. Reviju su otvorile kreacije u sivoj i bijeloj boji. Izdužene siluete i lagani prozračni materijali u kombinaciji sa zlatnim detaljima poput remenja, obruba, gumba, ovratnika, cipela i nakita doista su podsjetili na nešto što bi nosila urbana Kleopatra. Nakon sve te bjeline uslijedile su nebeskoplave, narančaste i kreacije boje pijeska. Dizajner se nije ograničio ni u kojem smislu, pa kolekcija uključuje cijelu lepezu kombinacija od traperica, pa do večernjih haljina. Niz crnih haljina sa zlatnim detaljima zatvorio je ovu urbanu viziju egipatske elegancije kako je vidi Elie Tahari.
{gallery}/rujan_jedanaest/ny_elie_tahari{/gallery}
Milly
Grafički retro printovi, nastali pod utjecajem rada umjetnice Sonie Delaunay, obilježili su proljetnu kolekciju Michelle Smith. Dizajnerica je pokazala svoju ljubav prema slojevitom odijevanju kroz niz kombinacija koje kao da su išetale sa fotografija iz šezdesetih. Minice stegnute u struku, šalovi oko vrata, šareni kardigani, tričetvrt hlače visokog struka i mantili ravnog kroja neke su od kombinacija posuđenih iz tog doba. "Slaganje" uzoraka, upečatljive boje i sjajni modni dodaci na nas su ostavili jako dobar dojam. Upravo zbog toga, kreacije s potpisom Milly naći će se na našoj listi ponajboljih kolekcija, barem kada se radi o dizajnerima koji su ponudili uglavnom svakodnevnu odjeću. Big like!
{gallery}/rujan_jedanaest/ny_milly{/gallery}
A.S.
Foto: style.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!