TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.9.2010.

New York nas još uvijek oduševljava, iako se modna karavana već preselila u London. I dok čekamo ekskluzivne izvještaje sa lica mjesta, kojima će vas počastiti ModaMo.info reporteri, pogledajmo djelić onoga čime je New York ovih dana zaokupljao našu pozornost.Oscar de la Renta. Ime govori sve. Dizajner koji je modna institucija za sebe u novoj kolekciji držao se svojih starih i provjerenih smjerni

Posebno mjesto u kolekciji Oscara de la Rente uvijek zauzimaju glamurozne večernje toalete. Iako je haljina s printom karanfila podigla par obrva, dizajner je ostatkom kolekcije i ovaj put potvrdio svoj status genijalca kad se radi o toaletama. Opisivati kolekciju čini se nedovoljno, stoga ćemo vas prepustiti fotografijama kolekcije Oscara de la Rente za proljeće/ljeto 2011.

 

 

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

Veliku prašinu u New Yorku digla je i kolekcija kuće Marchesa, za koju su zaslužne dizajnerice Georgina Chapman i Keren Craig. U prošloj kolekciji osjetili su se orijentalni prizvuci, koji su u ovoj još naglašeniji, posebno bogati nakit oko vrata, origami krojevi, te ručno oslikani cvjetovi na savršeno skulpturiranim haljinama koje djeluju pomalo nestvarno. Nipošto ne smijemo zaboraviti ni 'pjenaste' čipkane kombinezone sa donjim dijelom krojenim poput dimija.

 

 

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

Hervé Léger by Max Azria revija je koja posljednjih godina uvijek izaziva veliku pozornost medija. Iako mora biti teško unijeti novitete u kolekciju bandažnih haljina, Max Azria i njegova supruga Lubov, uspijevaju nas iznenaditi iz sezone u sezonu. Paletu krem i rozih nijansi presijekli su crnom kožom sa printom čipke. Novitet su duge korzet-haljine sa donjim dijelom načinjenim od vrpci.

 

 

 

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.S.


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!