TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.9.2011.
De la Renta se okreće mladima Novi izvještaj s tjedna mode u New Yorku donosi dosta uzbuđenja. Prvo je nova kolekcija dizajnerskog dvojca koji radi pod imenom Marchesa, a čije su kreacije s godinama postale sinonim za glamur i eleganciju. Za proljeće su nam dizajnerice ponudile nešto novo - svoju ljubav prema skulpturalnosti stavile su na drugo mjesto i umjesto nje se zabavile s resa
Marchesa
Georgina Chapman i Keren Craig već godinama imaju naviku da svoje kolekcije predstavljaju kao muzejske eksponate na prezentacijama tijekom kojih modeli u njihovim kreacijama stoje na postoljima. Za sezonu proljeće/ljeto 2012. su odlučile modele "spustiti se na zemlju" i svoje kreacije javnosti predstaviti na reviji. Razlog tomu jest možda i činjenica da je nova kolekcija mnogo življa od statične dramatike na koju smo navikli, i kao takva zaslužuje da ju se vidi u pokretu. Reviju je otvorila Karen Elson, čija je haljina sa dugim resama pratila njene kretnje i gotovo pozivala na ples. Bilo je to savršeno otvaranje kolekcije koja nije oskudijevala dramatikom, ali ovaj put je ona bila suptilnija i suzdržanija. Nisu izostale skulpture od tila, koje ovaj dizajnerski dvorac obožava, ali rese i perje su ovaj put došle u prvi plan. Jedna haljina je izgledala kao vodopad koji se spušta niz tijelo modela, dok je ona koja je zatvorila reviju Karolinu Kurkovu preobrazila u srebrnu sirenu, a sve to uz pomoć dugih resa. Drago nam je vidjeti da su se dizajnerice barem donekle odmaknule od svoje komfort zone, ovakvo osvježenje bilo im je prijeko potrebno. Zaljubit ćete se, vjerujte nam na riječ.
{gallery}/rujan_jedanaest/ny_marchesa{/gallery}
Oscar de la Renta
Čovjek čije kreacije obožavaju dame iz visokog društva iduće sezone cilja na nešto mlađu publiku. Očito je to bilo već od prvog trenutka kada su se pistom prošetali modeli u raskošnim balskim suknjama uparenim sa majicama sa besprijekornom, gotovo nevidljivom, šminkom. Uslijedile su neodoljive bijele čipkane haljine, neočekivano nošene sa sandalama na vezice i kratkim bijelim čarapama. Dizajner nije zanemario ni svoje stalne mušterije koje vole klasiku, tako da su se na pisti našla i njemu svojstvena odijela, jakne i kaputi od tvida, te koktel haljine koje rijetko koga ostave ravnodušnim. I de la Renta se u nekoliko kreacija poigrao s perjem i pritom sjajno iskoristio sve njegove osobine, davši kolekciji dodatnu dozu mladenačkog elana. Ipak, srebrnozlatna balska suknja nošena sa kratkom kukičanom vestom osvojila je naše simpatije. Oscar de la Renta nas je nakon dugo vremena uspio iznenaditi, a da pritom nije dozvolio da kreacije izgube njegov prepoznatljiv potpis. Hvala mu na tome.
{gallery}/rujan_jedanaest/ny_odlr{/gallery}
Rodarte
Kate i Laura Mulleavy su u prvi red privukle sestre Knowles i Fanning, Taylor Swift, mladu blogericu Tavi Gevinson, ali i urednice Annu Wintour i Dašu Žukovu. Djelić je to prvog reda koji vam na prvi pogled daje do znanja da se radi o dizajnerskom dvojcu kojeg vole i jako mladi i oni nešto ozbiljniji.
Za novu kolekciju sestre su inspiraciju potražile u djelima Vincenta Van Gogha, barem kad se radi o bojama i uzorcima. Njegovi suncokreti, cvjetovi badema, zelena polja i boje noćnog neba ovladali su katkad arhitektonski preciznim, a katkad ležerno romantičnim kreacijama. Modeli su na trenutke nalikovali futuriziranim Stepfordskim suprugama zbog krojeva koji su imali elemente četrdesetih i pedesetih u kombinaciji sa šiljastim ovratnicima i ramenicama. Ovom kolekcijom Rodarte ponovno uspijeva pomiriti svoju artističku stranu sa onom komercijalnom, ponudivši ponešto za svakoga.
{gallery}/rujan_jedanaest/ny_rodarte{/gallery}
A.S.
Foto: style.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
Postoje trenuci koji nas pronađu tiho, ali ostave trag snažniji od riječi poput prvog dana kada odlučimo vjerovati sebi ili mirisa koji se ne zaboravlja.
Taj osjećaj nosi Eau Splendide, novo mirisno poglavlje kuće CHANEL. Prozračno, ali snažno, cvjetno, a opet s dubinom. Ne traži pažnju, ali se osjeća. Ne govori glasno, ali poručuje sve.
U središtu ove priče nalazi se jedna žena, umjetnica čiji glas nosi ranjivost i snagu, čija muzika odzvanja emocijom, a prisutnost podsjeća da neke uloge ne tražimo već ih živimo. To je Angèle.
CHANEL joj je povjerio jedno od najosjetljivijih poglavlja ove godine. Nama je, za Bonjour.ba , ekskluzivno povjerila kako izgleda trenutak kad se prepoznaš u mirisu. Kad osjetiš da si spremna i kad odlučiš “ovo je to”.
“Oduvijek sam imala osjećaj da sam rođena pod sretnom zvijezdom,” priznala nam je Angèle s osmijehom koji u sebi nosi i zahvalnost i blagost. “Imam sreću što sam optimista. Imam vedar pogled na život, vidim čašu kao napola punu.”
Govori tiho, ali jasno. Kao da svaka riječ dolazi iz mjesta koje je dugo promišljala, proživjela, pretočila u note. Možda je baš zato postala lice najnovije CHANEL mirisne kampanje one koja slavi lakoću spontanosti, ali i dubinu prisutnosti.
Kada je prvi put pomirisala Eau Splendide, znala je: “Dubina i postojanost. To je bio moj prvi dojam, a u isto vrijeme, tu su te gornje cvjetne note...” Zastane na trenutak, pa doda:“Ta vrsta dualnosti rezonira sa mnom. Mogu se poistovjetiti s paradoksom da si istovremeno i precizan i bezbrižan. Kombinovati znanje i vještinu s lakoćom i nekom spontanošću.”
Mirisi su za nju više od senzacija. Oni su emocija, podsjetnik, okidač inspiracije: “Parfem je i izvor inspiracije za muziku,” objašnjava. “Inspiraciju pronalazim u zvukovima oko sebe, u ambijentalnim zvukovima. Mirisi su također dio te atmosfere. Jedan miris te može vratiti u određeno sjećanje i to je divno.”
Nismo mogli ne biti inspirisani dok je govorila. Dok govori o tome, postaje jasno da njen odnos s mirisima nije svakodnevan on je stvaralački. “Miris može stvoriti atmosferu, poput mirisa nedjeljnog jutra, francuskog tosta, tople čokolade, kafe… Parfem budi nostalgiju, a upravo ta nostalgija može postati inspiracija.”
Za nju, Eau Splendide nije tek dodatak outfitu. "Nešto mi daje snagu kada stavim parfem… taj osjećaj završnog dodira prije nego što izađem iz kuće. Kada nanesem parfem, osjećam se potpuno. To je nešto nevidljivo što budi čula, nešto lično što ti daje osjećaj snage.”
Upravo zato, kaže, osjećala se posebno počašćeno kada je postala dio CHANEL kampanje: “Oduvijek me fascinirao parfem. Ima tu jednu ikoničnu dimenziju koja mi se jako sviđa. Taj osjećaj slobode me inspiriše i u svakodnevnom životu i u poslu.”
Nismo mogli, a da je ne pitamo postoji li taj jedan trenutak, onaj kada je sreća, prilika, mogućnost zaista zakucala. U tom odgovoru vratila se nekoliko godina unazad.
“Imala sam 19 ili 20 godina. Jedna djevojka koju poznajem još od svoje četvrte mi je poslala poruku: ‘Gledala sam tvoje video klipove na Instagramu…hajde da uradimo nešto zajedno.' - započela je, a onda dodala: "Bila sam prestravljena idejom da započnem karijeru muzičarke. Imala sam šansu u milion. Iskreno, nisam vjerovala da je to moguće. Sjela sam za kompjuter, instalirala jedan program,isti onaj koji koristim i danas, i napravila svoje prve pjesme, prve produkcije, prve tekstove…”
Danas, kad se sjeti tog trenutka, ima jasan odgovor na pitanje kako izgleda sreća i prilika. “To su ljudi koje sretnemo. Ljudi koji nam pruže priliku. Danas, kada pomislim na riječ ‘sreća/prilika’ automatski pomislim na CHANEL.”
Dok pišemo ove redove, još uvijek kao da osjećamo trag ovog razgovora. Taj smijeh s druge strane, miris koji ostaje u zraku i glas koji nosi eleganciju, ali i lakoću. Angèle nas je podsjetila koliko jedna prilika može značiti kada je prepoznamo, prigrlimo i živimo.
Zato nas posebno raduje što vam ovu priču donosimo upravo mi. Ekskluzivno. Iskreno. Samo na Bonjour.ba.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!