TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.2.2011.

Ime koje se često spominjalo u modnim krugovima na netom završenom njujorškom tjednu mode bilo je ime mladog dizajnera rođenog u Singapuru, čije su kreacije u prvi red dovukle i samu Annu Wintour. Tko je on, pitate se? Prabal Gurung. Ime je to koje ćete zasigurno često čuti u budućnosti. Savršeno asimetrične, svilenkasto slojevite, katkad i romantične, ali nadasve elegantne kreacije, razlog su zbo

 

 

Lateks, čipka i točkice uzduž i poprijeko - recept je to za izvrsnu reviju. Naravno, matematičkim rječnikom, ako i samo ako se sve to nađe u rukama modnog znalca Marca Jacobsa. Naglasak je ovaj put bio na čistim linijama i nešto strožem kroju, koji čine svojevrstan odmak od razigranih kolekcija koje smo viđali prošlih sezona. Pripremite se na točkastu jesen!

 

 

Čini se da nikako da se maknemo iz sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Sveopća recesija, pobune na Bliskom istoku, ali i moda katapultirali su nas više od trideset godina unatrag. A kako stvari stoje, tu ćemo i ostati još neko vrijeme.

Još jedan dokaz ovoj teoriji ponudio je i Tommy Hilfiger, koji je evocirao sedamdesete krznenim kaputima, svilenim lepršavim haljinama, te baršunastim i kožnim hlačama. I čini se da je ova referenca bila potrebna da kritičari napokon njegovu kolekciju izdvoje iz košare katkad dosadnih dizajnera čijem radu nedostaje svježine. Djelomični krivac je i Peter Som, kojeg je dizajner uposlio kao suradnika, htijući unijeti nešto njegove odvažnosti u kreacije u vlastitom potpisu.

 

 

 

 

 Prabal Gurung

 

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diane von Furstenberg

 

 

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

Marc Jacobs

 

 

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 Tommy Hilfiger

 

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.S.


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!