TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 27.9.2024.

Svjetski lider u oblasti ranog razvoja, dr Gordon Neufeld, u saradnji sa Fondacijom Novak Đoković ovog oktobra će posjetiti naš region i sa zainteresovanom publikom održati niz razgovora o temi „Kako zadržati bliskost s djecom uprkos izazovima odrastanja?“.

 

Vođena idejom da je briga o odrastanju djece jedan od koraka ka boljoj budućnosti za sve nas, Fondacija Novak Đoković već treću godinu zaredom organizuje dolazak vodećih stručnjaka iz ove oblasti, u cilju edukacije i podizanja svijesti javnosti o temama razvoja djece i roditeljstva.

 

 

Nakon posjeta dr Shefali i dr Gabora Matea, ove godine Fondacija nastavlja svoj program "Razgovori o roditeljstvu" gostovanjem dr Gordona Neufelda, koji će pružiti korisne savjete kako da prevaziđemo brojne izazove roditeljstva kroz različite faze odrastanja djece, kao i šta je najvažnije u odnosu koji gradite s djecom. U okviru svoje posjete regionu dr Gordon Neufeld, koautor bestselera „Budite oslonac svojoj djeci“ i renomirani stručnjak za dječiji razvoj, održat će razgovore s publikom u Beogradu (4. oktobra), Sarajevu (9. oktobra), Banja Luci (11. oktobra), Zagrebu (13. oktobra) i Ljubljani (15. oktobra). Mjesto i vrijeme održavanja svih susreta sa dr Gordonom Neufeldom dostupni su na sajtu Fondacije Novak Đoković.

 



Tokom ovih razgovora, dr Neufeld će obraditi ključne teme vezane za roditeljstvo, izazove odrastanja, uključujući očuvanje bliskosti između roditelja i djece, privrženosti kao ključa svakog odnosa, značaja uloge roditelja u odnosu na ulogu vršnjaka, kao i načine na koje možemo adekvatno odgovarati na potrebe i zahtjeve djeteta.

 

 

Osim razgovora sa dr Neufeldom, zainteresovani će imati mogućnost da u dodatnom terminu, 6. oktobra u Beogradu, učestvuju i u cjelodnevnom interaktivnom predavanju sa ovim eminentnim stručnjakom. Ovaj ekskluzivni seminar namijenjen je roditeljima, kao i stručnjacima koji se bave psihološkom podrškom djeci i roditeljima, te onima čija profesija uključuje rad sa djecom. Interaktivno predavanje je predviđeno za manju grupu učesnika, kako bi bila omogućena efikasnija komunikacija sa dr Njufeldom i detaljnija obrada tema koje su u fokusu njegovog rada.

„Vjerujem da su učenja dr Gordona Neufelda vrlo značajna za naše društvo. Bliskost djeteta sa roditeljem je ključ zdravog razvoja, a ona se u ovoj kulturi brzog življenja gubi. Raduje me što ćemo imati priliku da učimo od čovjeka koji je svoj život posvetio izučavanju razvoja djeteta i što ima institut koji je specijalizovan za tu temu“, istakla je Jelena Đoković, suosnivačica i globalna direktorica Fondacije Novak Đoković.

 



Dr Gordon Neufeld je široj javnosti poznat i kao mentor Gabora Matea, a u svojoj karijeri, koja traje više od 40 godina, radio je kao klinički psiholog sa djecom, omladinom i njihovim porodicama. Podsjetivši na riječi ovog priznatog stručnjaka da „djeca nikada ne smiju da rade za našu ljubav, ona treba da se odmaraju u njoj”, Fondacija Novak Đoković najavljuje njegova predavanja po gradovima našeg regiona.

 


 

Više informacija o razgovorima sa dr Gordonom Neufeldom možete pronaći na sajtu Fondacije Novak Đoković, odakle, također, možete pristupiti i sajtu kupikartu.ba kako biste nabavili karte za ovaj jedinstveni susret.

 

* * *
Naslovna foto: @laureussport


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!