TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.10.2021.

Magdalena i Uzeir Memić, osnivači su firme Intellect doo i vlasnici franšize School & School za Mostar koja donosi novi koncept školovanja za naše mališane.

Kroz svoju filozofiju rada i kurseve žele približiti budućnost i inovativnije školovanje za najmlađe zbog čega će djeca u Mostaru imati priliku učiti više o programiranju, dizajnu, robotici i brojnim drugim poljima.

U želji da saznamo više, zavirili smo u interijer School&School škole i razgovarali sa Magdalenom i Uzemirom o njhovom timu, danima otvorenih vrata, kursevima koji će biti dostupni. Otkrili su nam i nešto više o uređenju centra, ali i podijelili s nama što ih izdvaja od sličnih mjesta u regiji.

Njihove odgovore i uređenje škole otkrijte u nastavku.

Kako biste opisali School&School u tri riječi?

Poprilično je izazovno opisati ovaj jedinstveni program za djecu u tri riječi, ali evo pokušat ćemo: Talent. Razvijanje. Učenje.

Tko čini School&School Mostar tim?

S obzirom da se radi o potpuno novom projektu očekivalo bi se da se radi o „One Man show“, međutim ovdje moramo naglasiti da smo u relativno kratkom roku formirali tim sa 3 stalna saradnika plus 11 honorarno zaposlenih. I dalje smo u fazi selekcije kandidata i očekujemo da ćemo imati 15 honorarnih saradnika za naših 20+ edukativnih programa.

Željeli bismo istaknuti i još jednu činjenicu, a to je da nismo imali dvojbi oko pronalaska ljudi sa specifičnim setom znanja i  vještina jer smo bili sigurni da Mostar ima ljudskog potencijala u koji će se djeca i njihovi roditelji uskoro uvjeriti.  Ovo naravno ne bi bilo moguće bez svesrdne podrške vlasnika franšize gosp. Nihada Softića i njegovog tima, te mu se i ovim putem iskreno zahvaljujem.


Gospodine Nihade Softiću, vi ste vlasnik master franšize. Koja je glavna filozofija vašeg rada i čime se vodite pri osmišljavanju programa za najmlađe?

Svi smo drugačiji! Razvoj svakog čovjeka, u ovom slučaju djeteta je individualan i neophodno je da bude prilagođen isključivo njegovim sposobnostima. Sposobnosti i talenti se razlikuju od djeteta do djeteta, upravo zato, neophodno je prepoznati djetetov intelektualni, emocionalni, duhovni ritam, a onda nastavni program i ciljeve obrazovanja uskladiti sa njegovim razvojnim mogućnostima, potrebama i željama.

Kvalitet našeg programa je u samom pristupu, kreativnom i poticajnom okruženju, posmatranju i otkrivanju dječjih sposobnosti, te usklađivanju nastavnog programa djetetu!

Cilj našeg programa je posmatrati, otkrivati i razvijati najbolje u svakom djetetu!

Što je ono što vas izdvaja u odnosu na slična mjesta u gradu?

School & School je opredijeljena za izučavanje disciplina budućnosti postajući tako pionir u promovisanju i prakticiranju Next-Generation Education u svojim školama! Šta to znači? To znači da smo bili mudri da plan i program koji je namijenjen za uzrast 18+ donesemo, uskladimo i implementiramo bez ikakvog straha dječjem uzrastu od 6-14 godina.

To i jeste razlika između nas i drugih, jer duboko vjerujemo da djeca mogu sve što i odrasli mogu, samo ako to žele. Upravo, ljubav, strast, znanje i metodologija prenosa tog znanja na djecu je ono što School & School čini drugačijom školom. Mi smo svjesni moći ali i najvećeg ljudskog bogatstva, to je neiscrpna dječja mašta kojoj je potrebna samo jedna jedina stvar a to je - Podrška da budu ono što i žele da budu!

Koje sve kurseve djeca mogu pohađati prilikom boravka?

Prije svega, želimo istaknuti Little School (Suvremeni produženi boravak sa vlastitim planom i programom). Pored Little school koji je naša perjanica, djeca će imati priliku da pohađaju preko 20 kurseva iz različitih oblasti moderne sadašnjosti: od Robotike, Mehatronike i Programiranja do Art & Designa (grafički dizajn, interijer i arhitektura), Malu Akademiju umjetnosti (grnčarstvo, izrada mozaika, fuzija stakla..), Forenzike, Veterine, Bioinžinjering, Poduzetništvo,  Škole stranih jezika,  Muzičke/Glazbene, Školu drame, baleta i sl. Svi programi se izvode u kombinaciji engleskog i materinjeg jezika.

Koje vrijednosti djeca usvajaju u School&School Mostar?

Mi prije svega slavimo ljudski potencijal u želji da mijenjamo svijet na bolje! U toj našoj želji djecu učimo da budu kosmopolite i filantropi u doslovnom smislu tih riječi. Naravno, s obzirom da se radi o djeci učimo ih da je igra esencijalni dio učenja i života. Učimo ih vrijednostima poštivanja drugih i drugačijih, odgovornost prema poslu i obavezama. Inovativnosti koja je inspirisana budućnošću.

Čime ste se vodili pri uređenju centra?

Prije svega smo željeli stvoriti jedno kreativno, afirmativno i motivirajuće okruženje u kojem će djeca kao i mi koji smo sa njima svakodnevno uživati i sticati nova znanja i vještine.

Možete li nam reći više detalja o programu Dana otvorenih vrata?

Dani otvorenih vrata počinju već ove subote (16.10) u 10:00 – 17:00. Dan će biti podijeljen na jutarnji 10:00-13:00 i popodnevni dio 14:00-17:00. Roditelji i djeca će imati priliku da posjete naše prostorije u ulici Mile Budaka 63, te da se upoznaju sa ponuđenim programima i budućim predavačima tako da će imati informacije iz prve ruke.

Dani otvorenih vrata se nastavljaju kroz drugu polovinu oktobra/ listopada sa besplatnim Demo satima na svim programima. Svako zainteresirano dijete će imati priliku da besplatno prisustvuje programima od njihovog interesovanja. Za one koji nas nisu u mogućnosti posjetiti u ovom periodu ne trebaju očajavati, upisi su svaki mjesec i prvi sati su uvijek besplatni. Programi službeno kreću sa radom od 01.11.



Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Moj dosadašnji profesionalni život je bio vezan za korporativni biznis iako mi poduzetništvo nije strano. Predan i profesionalan rad će Vas uvijek dovesti do cilja s tim da nije bitno samo šta ste ostvarili već i kako ste to napravili. Iako ulazim u poduzetničke vode nekako se ne smatram klasičnim poduzetnikom. Uvijek sam težio da pored svog individualnog cilja ostvarim i neki Viši cilj i sa ovim programom to se napokon u potpunosti i podudarilo.

*** 
Naslovna fotografija: School&School
Tekst: Bonjour.ba


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!