TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 17.10.2023.
Anouk Yve je modna blogerica, kolumnistica i influencerica čiji stil odijevanja uvijek inspirira.
Ona nam kroz svoje kombinacije uvijek donosi sofisticiran i ležeran look idealan za svakodnevicu. Paleta boja koja se najčešće provlači kroz njene outfite je upravo ova cozy jesenska koja uključuje sve tonove smeđe i sive, nježne nude nijanse i akromatske crne i bijele. Iako njen stil odiše jednostavnošću i klasikom, nikada ne možemo reći da je neinspirativan i običan.
Anouk je poznata po tome što voli razne komade nositi više puta, na više načina. Upravo zbog toga nas je oduševila novost da je napravila kolaboraciju s brendom By Malina i kreirala kolekciju koja odražava njen stil, a glavni epiteti koji ju krase su – minimalizam, elegancija i unikatnost. Osim toga, svaki od komada iz ove mini capsule kolekcije moći ćete, baš kao i ona, kombinirati sa svime u svom ormaru i stvoriti mnoštvo novih lookova.
Kolekcija je dostupna diljem svijeta, a mi vam izdvajamo komade koje ćete sigurno poželjeti i u svom ormaru.
Tu su se prije svega našle klasične crne jeans hlače koje mogu biti osnova svakog looka, a želite li komad koji će ispratiti poslovni kodeks odijevanja, predlažemo tamno plavu pencil suknju s prugicama. Favorit koji se posebno ističe zasigurno je vunena jakna u boji bjelokosti, s crnim obrubom i šal koji ju savršeno upotpunjava. To je kombinacija koja neodoljivo podsjeća na kultnu Toteme jaknu o kojoj smo već pisali. Ako želite nešto još unikatnije, predlažemo karirani blejzer koji je idealan suputnik u ovoj sezoni, noseći sve boje jeseni u svome tkanju.
Naši favoriti
Evo gdje kupiti


Evo gdje kupiti

Evo gdje kupiti


Evo gdje kupiti

* * *
Naslovna fotografija: @anoukyve
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!