TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.11.2011.
Nivea BH Fashion Week Sarajevo:Prva noć Sinoć je u Domu oružanih snaga u Sarajevu počeo 27. po redu Nivea Bh. Fashion Week. Bez previše poznatih lica, osim Dejana Kukrića i Hane Hadžiavdagić - Tabaković, prve redove su popunili dizajneri koji se također predstavljaju na ovom tjednu mode. No unatoč izostanku poznatih osoba Dom oružanih snaga je bio popunjen do zadnjeg mjesta. Tjedan
Dragica Gudeljić je druga predstavila svoje modele predvođene Delilom Softić. Ovaj put smo gledali reviju s romantičnijom glazbenom podlogom koja se i bolje uklapala u modnu priču Dragice Gudeljić. Pažnja je bila usmjerena na detalje, pa je i koreografija revije osmišljena na način da se djevojke na pisti poigravaju s jastukom u dizajneričinom potpisu. Casual kolekcija se prema kraju revije pretapala s večernjim komadima, no nažalost bez povezanosti i poruke koju je dizajnerica htjela poslati.
Treće predstavljanje je bilo radionice Breza. Ovdje je prevladavala šira odjeća i tradicionalniji stil koji se ogledao kroz haljine do gležnja. Također, kao i u prethodnoj reviji dizajneri su pažnju usmjerili na detalje, odnosno na ručno rađene vezove koji su se nalazili u predjelu struka.
Reviju branda Nerzz je otvorila Slađana Pejić, zaštitno lice ovog tjedna mode. Naravno, cijela kolekcija se bazirala na koži i krznu kreiranima u bunde do koljena i gležnja, sakoe s krznom i krznene prsluke. Također, ovo je i jedina revija sinoć na kojoj smo vidjeli i mušku kolekciju. Styling revije potpisuje dizajnerica i stilistica Aleksanda Lovrić, a frizure salon Touch.
Andrea Bistričić i Maja Merlić su dizajnerice iz Hrvatske koje su sinoć odjenuvši na modele prozirne bluze priskrbile najviše komentara posjetitelja kao i medija. Odlične materijale su dodatno naglasile obuvši modele u teške čizme, a uz odličan make-up i frizure cure su sve uobličile u dobru i zanimljivu kolekciju.
Haad
{gallery}studeni_jedanaest/haad{/gallery}
Dragica Gudeljević
{gallery}studeni_jedanaest/dragica_gudeljevic{/gallery}
Etno radionica Breza
{gallery}studeni_jedanaest/etno_radionica{/gallery}
NERZZ
{gallery}studeni_jedanaest/nerzz{/gallery}
Andrea Bistričić i Maja Merlić
{gallery}studeni_jedanaest/andrea{/gallery}
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!