TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.11.2011.
Nivea BH Fashion Week Sarajevo:Prva noć Sinoć je u Domu oružanih snaga u Sarajevu počeo 27. po redu Nivea Bh. Fashion Week. Bez previše poznatih lica, osim Dejana Kukrića i Hane Hadžiavdagić - Tabaković, prve redove su popunili dizajneri koji se također predstavljaju na ovom tjednu mode. No unatoč izostanku poznatih osoba Dom oružanih snaga je bio popunjen do zadnjeg mjesta. Tjedan
Dragica Gudeljić je druga predstavila svoje modele predvođene Delilom Softić. Ovaj put smo gledali reviju s romantičnijom glazbenom podlogom koja se i bolje uklapala u modnu priču Dragice Gudeljić. Pažnja je bila usmjerena na detalje, pa je i koreografija revije osmišljena na način da se djevojke na pisti poigravaju s jastukom u dizajneričinom potpisu. Casual kolekcija se prema kraju revije pretapala s večernjim komadima, no nažalost bez povezanosti i poruke koju je dizajnerica htjela poslati.
Treće predstavljanje je bilo radionice Breza. Ovdje je prevladavala šira odjeća i tradicionalniji stil koji se ogledao kroz haljine do gležnja. Također, kao i u prethodnoj reviji dizajneri su pažnju usmjerili na detalje, odnosno na ručno rađene vezove koji su se nalazili u predjelu struka.
Reviju branda Nerzz je otvorila Slađana Pejić, zaštitno lice ovog tjedna mode. Naravno, cijela kolekcija se bazirala na koži i krznu kreiranima u bunde do koljena i gležnja, sakoe s krznom i krznene prsluke. Također, ovo je i jedina revija sinoć na kojoj smo vidjeli i mušku kolekciju. Styling revije potpisuje dizajnerica i stilistica Aleksanda Lovrić, a frizure salon Touch.
Andrea Bistričić i Maja Merlić su dizajnerice iz Hrvatske koje su sinoć odjenuvši na modele prozirne bluze priskrbile najviše komentara posjetitelja kao i medija. Odlične materijale su dodatno naglasile obuvši modele u teške čizme, a uz odličan make-up i frizure cure su sve uobličile u dobru i zanimljivu kolekciju.
Haad
{gallery}studeni_jedanaest/haad{/gallery}
Dragica Gudeljević
{gallery}studeni_jedanaest/dragica_gudeljevic{/gallery}
Etno radionica Breza
{gallery}studeni_jedanaest/etno_radionica{/gallery}
NERZZ
{gallery}studeni_jedanaest/nerzz{/gallery}
Andrea Bistričić i Maja Merlić
{gallery}studeni_jedanaest/andrea{/gallery}
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!