S Majom Bajić Rudinac smo razgovarali o organizaciji, kreativnosti, a zavirili smo i u njen ured u New Moment agenciji -...

S Majom Bajić Rudinac smo razgovarali o organizaciji, kreativnosti, a zavirili smo i u njen ured u New Moment agenciji

Tekst:

Bonjour.ba

INTERVJU
30.10.2021.

New Moment agencija je osnovana 2003. kao jedna od lanaca marketinških agencija New Moment New Ideas Company, koja se bavi grafičkim i web dizajnom, marketingom, organizacijom evenata, te PR-om.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maja Bajić Rudinac je izvršna direktorica agencije, kreativka koja sa svojim timom rješava i najkompleksnije zadatke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maja je jedna jako vedra i pozitivna osoba koju smo imali priliku upoznati i družiti se s njom na različitim konferencijama.

Osoba je koja ne krije strast i ljubav prema svom poslu, te smo na 18. rođendan agencije odlučili razgovarati upravo sa Majom.

Pitali smo je da za Bonjour.čitatelje otkrije kako izgleda jedan njen radni dan, s kojim izazovima se susreće, o organizaciji vremena ali i o radu u agenciji.

Majo, koje su 3 stvari koje napraviš ujutro, a koje su 3 koje nikada ne preskačeš navečer?

Prve tri koje su mi pale na pamet su snooze, snooze i snooze alarm, to je skoro svako jutro tako, a nakon toga petominutno spremanje, dozica kolagena i čaša mlake vode.

Pred spavanje nikad ne preskačem seriju (najčešće je to Netflix, uvijek bar 3 gledam), maskicu na lice i šoljicu čaja.


Živiš na dvije relacije – Banja Luka, Beograd. Otkrij nam tips&tricks za spremanje kofera uz koje ćemo naredni put brže se i konkretnije spremiti?

Za ovaj odgovor ću vam snimiti jedan reels :). Kod mene to bukvalno traje 5 minuta.

Pakovanje mi je postalo rutina i mislim da bih žmireći mogla da se spakujem svaki put. Nisam se ni raspakovala, već treba da se pakujem. Uz ovih par trikova moj život je postao mnogo jednostavniji.

Obožavam boje, ali kada su pakovanja na brzinu u pitanju to izgleda ovako: jedne crne pantalone, jedne farmerke, 2 crne, 1 bijela i jedna majica u boji, 1 bijela košulja, 2 haljinice A kroja, sako ili blejzer, veš, čarapice i neseser koji je uvijek spakovan.

Ukoliko pakujemo samo ove stvarčice mi smo spremne za 5-7 dana u mali ručni prtljag i za sve sezone. Uz to putujem u Forsicama, a u koferu su crne salonke da me neki koktel party ne iznenadi.

A kako ostaješ organizirana? Kojim se pravilima vodiš u priroritiziranju?

Ovakvim tempom života ne može da živi mnogo ljudi.

Često se pitate gdje vam je kuća, gdje ste se probudili, gdje sam ja to danas?

Možete misliti kakva je konfuzija u glavi tek kada su stvari u pitanju, nakit, garderoba, torbe i sl.

Nekada u svom prvom intervjuu prije 17 godina rekla sam da je organizacija pola posla, sada sam ubjeđena da je više od pola.

U torbi uvijek imam planer (jer papir trpi sve i ja sam odana mom CHICovniku), a backup je u telefonu (u kalendaru), samo u vidu jedne rečenice i alarma koji svira 3 puta za jednu stvar.

Redom bi to izgledalo ovako: porodica, posao, prijatelji i ”myself care” iako se trudim da ovo poslednje stavim na prvo mjesto.


Kako bi ti opisala New Moment osobi koja se nikada ranije nije susrela s radom agencije?

Ukoliko želite da nemate glavobolju, da kod svojih nadređenih idete sa osmijehom na licu kako biste im prezentovali strategiju i budžete koje je neko radio kao za sebe, da uvijek imate nove ideje i prijedloge za unapređenje vašeg biznisa i da imate prijatelja i partnera koji nema sujetu i ljubomoru u sebi i jedini cilj mu je da od vašeg brenda napravi čudo i raste sa vama, onda nikako nećete zaobići ulicu Gavre Vučkovića 4 u Banjaluci.

A ako ste sarađivali sa agencijama, a niste od agencije osjetili ljubav, dobili duplo više nego što ste potpisali i očekivali, niste nasmijani išli na sastanak i niste bili sa njima na nekoj zanimljivoj žurci, sigurno niste sarađivali sa pravom agencijom.

We live to create!


U agenciji si upoznala i sadašnjeg muža. Koji su izazovi, a koje prednosti rada s članom obitelji?

Vjerujem da bi mnogi bili saglasni sa činjenicom da rad sa bračnim drugom nije baš najbolje rješenje.

Znate onu čuvenu: ”Nikad ne bih”, e nemojte je nikad izgovoriti.

Ja sam pola svog života bila ubjeđena da nikad ne bih mogla da radim sa nekim članom porodice i svima sam dijelila taj savjet, a život je htio drugačije.

Gorana sam upoznala prije 10 godina, u braku smo 5 i svih 10 godina smo oboje u New Moment-u.

Dugo nismo imali nekih dodirnih tačkica, jer je on u sektoru koji je isključivo online, a ja sam u svim ostalim, ali korona je promijenila sve, pa i to.

Sada smo često na istim sastancima, na istim projektima, u istim problemima i to zna da bude izazov.

Sukob mišljenja, različito viđenje situacije, rad sa još kolega u timu i vječita borba koliko i kako voditi diskusiju, a ne donijeti to kući.

Ponekad nije lako, ali trudimo se oboje da nađemo neki balans.


Koju su lekciju naučila od njega? A on od tebe?

Moram da priznam da sam od njega naučila mnogo.

Mene su nekako uvijek više interesovali event-i, PR, direktni marketing i neke lude ideje, online je bio dio u koji nisam mnogo zalazila.

Kada je nastala ova nova normalna situacija, klijenti su se prebacili svi na online i ja nisam mogla da dobijem boljeg mentora.

On je u tome pola svog života, u New Momentu je 12 godina, učio je od najboljih i to znanje je nesebično prenio na mene.

A šta je on naučio od mene, to bih trebali njega da pitamo :), ali reći ćemo da je naučio mnogo.

Jedno drugom smo najveća podrška i kada vidimo da neko od nas ima neku frku i neke deadline-ove koji nisu realni, uskačemo, pomažemo, završavamo i nekako zajedno sve lakše preguramo.

Ove godine slavite i mali jubilej, točnije, New Moment slavi 18. rođendan. Na koji si trenutak u agenciji najponosnija?

Da, ovaj mjesec punimo velikih 18 godina u Bosni i Hercegovini.

U moru novih agencija koje se otvaraju na dnevnom nivou, stvarno je veliki izazov trajati ovoliko dugo i iz godine u godinu bilježiti rast i zapošljavati nove ljude.

Ja sam u agenciji 17 godina i bilo je stvarno mnogo trenutaka na koje sam bila posebno ponosna i na koje mi je srce igralo, ali definitivno sam najponosnija na to što smo i u ovom teškom vremenu istrajali u Sakijevoj ideji da New Moment čine ljudi koji rade srcem i što nismo potonuli kada je bilo teško, što smo skupa izgurali sve i što nikad nismo izgubili taj vedri duh i osmijeh na licu po čemu nas svi prepoznaju.

Iza nas je 18 velikih godina rada, iskustva, kampanja koje su osvajale sve festivale u Evropi, par kanskih lavova i diploma sa našim imenom i što je najvažnije jaka leđa od preko 200 zaposlenih u regiji koji su nam dostupni na samo jedan telefonski poziv.

Tko danas čini vaš tim i što je po tebi ključ timskog rada?

Mnogo  ljudi je prošlo kroz agenciju, ali svi koji su bili i koji su sad dio nje su ljudi velikog srca i ispunjeni su ljubavlju prema onome što rade.

New Moment je mjesto gdje svi žele da rade, a to smo postigli isključivo odnosom koji njegujemo jedni prema drugima, druženjima i onim trenucima kada svi shvatimo da smo svi jedna mala porodica, pa tek onda kolege.

Kod nas nema šefovanja, nema ružnih riječi, nema lošeg odnosa prema kolegama, kod nas uvijek i u svim situacijama vlada samo ljubav i to je sigurno ključ uspjeha.

Trenutno naš tim čine divni mladi ljudi koji su zagledani u zvijezde i znaju da su najbolji.


Sudeći po fotografijama, vjerujemo da je i interijer agencije uređen u sličnom tonu. Što je bila inspiracija za uređenje?

Prošle godine smo se preselili u novi prostor.

Odlučili smo da izađemo iz naše zone komfora i pokažemo svijetu ko smo. Prostor ima dvije etaže.

Na donjem spratu je planirana da bude galerija koju ćemo ustupati velikim umjetnicima, ljudima koji žive umjetnost – želimo da New Moment bude mjesto gdje će dolaziti ljudi koji njeguju kulturu, poštuju umjetnike i žele da budu dio te scene, jer se ona nažalost vremenom gubi.

Trenutno nam se tu nalazi studio gdje su nastale ove divne fotografije.

Na gornjem spratu su kancelarije i naš kutak za odmor i duge razgovore.

Prostor je uređen u industrijskom stilu, sa mnogo zelenila i puno kreativnih radova.

Svako radno mjesto ima neku svoju posebnu energiju i neki detalj koji se odnosi baš na tu osobu koja sjedi tu.

U agenciji uvijek vlada neki kreativni nered, jer mi drugačije ne funkcionišemo.

Što ćemo uvijek naći na tvom radnom stolu?

Planer, olovke u bojama, najmanje 5 različitih (najčešće flomastere), stikere, kafu i neki cijeđeni sokić ili vodu, ovih dana celer.


Otkrij nam – što ti biraš kao obrok na poslu?

Za mene je to stvarno izazov.

Često sam na nekim režimima ishrane i teško mi je da ispratim sve što bih željela.

Nemam vremena da kuham i nosim obroke, pa posežem za nekom dostavom i tu nastaje problem.

Najčešće u takvim situacijama biram povrće, piletinu i neku voćkicu.

Često u agenciji spremamo sebi doručak ili ručak, jer imamo muški dio ekipe koji obožava da kuha, imamo kolegu koji uzgaja povrće (ima veliki plastenik) pa se stvarno trudimo da uvijek jedemo svježe i organsko koliko god možemo.


Kako se nosiš s nedostatkom motivacije i kreativnosti?

Odgovor na ovo pitanje je definitivno putovanje.

Meni je putovanje na neko malo mjesto koje ima dušu, lijek za sve. Tu uvijek nađem i motivaciju i kreativnost.

Kada god se vratim sa tih putovanja neiscrpan sam izvor ideja, novih kampanja, energije da to sve uradim odmah.

Ima ih mnogo, ali mjestašca u Italiji i Grčkoj su mi svakako favoriti kada je naš kontinent u pitanju.

* * * 

Fotografije: Luka Tomić/New Moment Banja Luka  
Tekst: Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno