TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 17.2.2025.
Pogledajte razgovor s Alisom Čajić
https://www.youtube.com/watch?v=Kq04bpjU78s&t=18s
Početak godine definitivno pripada roza boji! Ova boja, koja nosi svestran šarm i energiju, nezaustavljivo osvaja modne revije, ali i street style. Od nježnih tonova pastelne do zasićenih, gotovo fluorescentnih nijansi, roza dominira trendovima 2025. godine, a posebno izdvaja se ona koja stvara efekt ujedinjavanja elegancije i sportskog / casual duha.

Foto: @starfeets1
New Balance brend je pronašao zlatnu sredinu između udobnosti koju sportisti obožavaju i modnog izgleda koji streetwear entuzijasti s lakoćom usvajaju.
S novim modelom Pink Overdye New Balance 9060, brend je dosegao statement poziciju. Tri nijanse roze u kombinaciji s modernim dizajnom, pokazale su svima da New Balance nije samo još jedan brend s logotipom jer oni diktiraju trendove.
To je upravo razlog zašto svaka nova boja, svaki novi model, stvara pravi "hype". Ljubitelji mode i influenseri sada prate svaki novi model kao modni događaj. Dakle, ako ste ih prethodno propustili, odlična vijest je da se Pink New Balance 9060 tenisice ponovo vraćaju na Asos ove sedmice zato pratite!
Kada su New Balance tenisice, posebno ovaj model Pink Overdye 9060, bile u prvom restocku, nestale su u trenu i to nije bila slučajnost. Popularnost ovog modela je ogromna, a potražnja još veća, ali nemojte da vas to obeshrabri!
Naš savjet je da se osigurate da ne propustite drugi restock: Prijavite se na notifikacije. Većina online prodavnica, uključujući ASOS, nudi opciju da se prijavite za notifikacije kada artikl postane dostupan. Sretno!
* * *
Naslovna fotografija: @catlpatterson
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!