TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.3.2017.
La Jupe showroom mjesto je na kojem nastaju haljine koje odišu ženstvenošću i romantikom, a njena nova kolekcija haljina dolazi u prepoznatljivom stilu – s puno čipke i detalja koji laskaju ženskoj silueti. Prozračni materijali daju dodatnu vedrinu haljinama, dok krojevi haljina pridonose elegantnom izgledu žene koja ju nosi.
Sve dame koje se vole igrati modom i uživaju u prekrasnim i neobičnim materijalima kao što su vezena čipka, til, svileni muslin, voljet će ove modele haljina koji osim u bijeloj i puder nijansi dolaze i u crnoj, zelenoj i ružičastoj nijansi.
Svoje mjesto u lookbooku našle su i vjenčanice, koje su izrađene od čipke, koja je dizajneričin zaštitni znak, s prozračnim aplikacijama na sebi. Lookbook je sniman u Sloveniji, u Rogaskoj Slatini u Grand hotelu Rogaska koji ima prekrasnu kristalnu dvoranu i prepoznatljivi zdraviliski park. Pogledajte.
***
Model: Lidija Lešić
Make up i frizura: Ivica Palinić
Vjenci za kosu: Pixy with love
Haljine: La Jupe
Foto: Sanja Jagatić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!