TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.8.2019.
Naomi je u svojoj modnoj karijeri dugoj trideset godina, u svoj životopis upisala mnoštvo kultnih modnih snimanja, naslovnica i revija, no, još nijedanput nije bila zaštitno lice kampanje za brend Calvin Klein.
Iako je poznati supermodel često nosio dizajn ovog omiljenog američkog brenda za razna događanja, ali i bilo dio njihovih revija, ovo je zapravo njen prvi angažman kao modela za njihovu kampanju. Ako tome dodate da je nedavno proslavila svoj 49.rođendan te da je s njima upravo ostvarila suradnju, vijest postaje još zanimljivija.
.
Na snimanju su joj se pridružila i druga poznata imena iz svijeta mode, glazbe i filma.
Ideja nove #MYCALVINS kampanje je pokazati modele i zvijezde kampanje (Bella Hadid, Diplo, Odell Beckham Jr., Jacob Elordi, Beth Ditto, Lay Zhang, Jelly Lin, Hayley Foster, Abby Champion, Cara Taylor and Matthew Noszka) i bez filtera. Tako ćete uz profesionalne fotografije modela, na vizualima pronaći i njihove fotografije u nešto intimnijem okruženju. Sam video kampanje također pokazuje modele u nešto opuštenijem izdanju, kako se odlično zabavljaju dok plešu, jedu, gledaju TV i uživaju doma u omiljenom paru donjeg rublja.
https://www.youtube.com/watch?v=T5Dua5WbSuw
Kompletnu kampanju donosimo u nastavku.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
U Sarajevu se ovih dana otvara nova priča kada je riječ o muškoj modi, tačnije AROS atelje u Strossmayerovoj ulici.
Fokus na tihe, nenametljive komade, sa naglaskom na detalj, materijal i promišljen dizajn.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2025, koju smo imali priliku pregledati prije zvaničnog otvaranja, nosi naziv „Vječni klasici“. To su komadi koje biste podjednako lako mogli zamisliti na ulicama Stockholma ili Milana: od laganih lanenih pantalona, preko ležerno krojenih sakoa, do odijela koja jednako dobro izgledaju i na poslovnom sastanku i u neformalnijim prilikama.
Zamišljena je kao baza garderobe za muškarca koji vodi aktivan život, ali ne želi mijenjati tri outfita dnevno. Tu su klasični muški odjevni predmeti i dodaci, osvježeni najfinijim tkaninama i detaljima koji prate svakodnevne situacije od posla do večernjeg izlaska. To su maskulini oblici reinterpretirani kroz jednostavan, ali precizan dizajn, uz paletu boja koja se uklapa u različite životne faze.
Ono što posebno izdvaja AROS jeste mogućnost izrade po mjeri kroz AROS LUX uslugu, dostupnu uz prethodnu najavu. Riječ je o procesu gdje klijent bira tkanine, uključujući one renomiranih italijanskih proizvođača poput Loro Piana i Cerruti, te definiše sve detalje kroja.
Za one koji cijene funkcionalnost, udobnost i dizajn AROS može biti zanimljiva opcija pogotovo za one koji žele personaliziran pristup odijevanju.
Ko stoji iza AROS-a? Armin Osmančević, dizajner s adresom u Sarajevu i iskustvom iz svjetskih modnih kuća
Iza brenda AROS stoji Armin Osmančević, ime koje možda nije često u naslovima, ali definitivno ima šta da kaže kada je riječ o modnom dizajnu. Armin dolazi s preko 20 godina međunarodnog iskustva, a iza njega su saradnje s globalnim brendovima poput Adidas, Stella McCartney, Maison Margiela, Mercedes, H&M i Pepsi.
Armin Osmančević
Foto: Johan Strindberg
Njegov profesionalni put uključuje i magistarsku diplomu sa Konstfack Univerziteta umjetnosti, zanata i dizajna u Štokholmu, što dodatno objašnjava zašto AROS izgleda baš ovako, rekli bismo skandinavski odmjereno, a opet promišljeno do posljednjeg detalja.
Upravo s tim pristupom, Armin je odlučio otvoriti AROS atelje u Sarajevu, u Strossmayerovoj ulici br. 6, gdje će od kraja jula 2025. biti dostupna gotova kolekcija za proljeće/ljeto 2025, ali i individualno krojenje kroz AROS LUX uslugu.
Paralelno s ateljeom, već je aktivna i AROS e-trgovina, dostupna u više zemalja poput Njemačke, Engleske, Švedske i Švicarske, a možete je pronaći na: aroslux.com.
Foto: Sanela Babić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!