TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.12.2010.
Tko je s kim osvajao tržište?Nakon što je Lanvin dobro prodrmao modni svijet jer je zavolio H&M, čini nam se da je to jedina suradnja vrijedna spomena. No zaboravljamo da godina ima 365 dana i da se još puno toga dogodilo na sceni.Krenimo.Suradnja #1 – Julien MacDonald za CometŽelite li imati sušilo za kosu ili peglu za kosu koja je jednostavno posebna – tada je najbolje da posegnete za jednim


Suradnja #2 – HP za Sex and the City
Jedan od momenata gdje je moda uspjela uzburkati svijet tehnologije je onaj kada se pročulo da je u SATC 2 filmu Carrie MacBook zamijenila HP-ovim laptopom.
Gotovo instant, ovaj laptop ukrašen leptirom je postao must have ormara, pardon, radnih stolova svih modernih žena.
Suradnja #3 – Lanvin za H&M
Nakon što je ova suradnja potvrđena, modni svijet je poludio, a ludilo je izražavano člancima, youtube video zapisima i raznim informacijama o tome što je Elbaz pripremio za H&M.
Dizajn je opravdao očekivanja, a svaka fashionistica se dočepala svog, cijenom prihvatljivog, komada.

Suradnja #4 – Jimmy Choo za Ugg
Iako mi i nismo veliki ljubitelji ovih „ružnih (ali toplih) čizama“, svi zaljubljenici u iste su poludjeli kada je potvrđena suradnja između ove kuće i gospodina Choo. Čim je kolekcija puštena u prodaju, nije bilo potrebno dugo da svi kolekcionari uggsica dođu do svog primjerka.

Suradnja #5 – Kate Moss za Topshop (zadnji put)
Iako je ova suradnja već poznata od ranijih godina, moramo ju istaknuti jer je Kate napravila svoju zadnju kolekciju za ovaj highsteet brand. I nije razočarala.
Sada, kada više nećemo imati prilike kupovati njezin dizajn u sklopu ovog branda vjerujemo da će i vrijednost onih komada koji su već u nečijem vlasništvu naglo skočiti.

Sve navedno nam ostavlja itekako prostora da suradnje neće prestati ni u 2011, čak dapače, imamo i nekih najava, pa nam ostaje za vidjeti što ćemo i u čijem potpisu kupovati u Novoj.
A.P.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!