TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.4.2020.

U doba globalne pandemije mnogi modni brendovi pokazuju svoju solidarnost kroz društveno odgovorne kampanje, donacije u borbi protiv COVID-19, ali i kroz razne kreativne natječaje koji njihove pratitelje na društvenim mrežama potiču da makar na neko vrijeme zaborave na trenutne okolnosti, zabave se, opuste i pokažu maštovitost. 

Poznati brend cipela, Jimmy Choo, također je pokrenuo kreativni izazov pod nazivom #choosketch. 

Kako biste se pridružili priči, potrebno je da na društvenim mrežama uz navedeni hashtag objavite vašu skicu cipela iz snova. 
Pet najkreativnijih radova bit će proizvedeni dio njihove capsule kolekcije od koje će sav prihod biti doniran upravo u dobrotvorne svrhe. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#CHOOSKETCH: sketch your fantasy shoe, and your design could be part of a capsule collection sold for charity. My sentiment and inspiration for this week is UNITY, a realization that we are all in this together, one world united by the same challenges. To hear that countries, experts and communities are supporting one another is hugely positive as we find our way through this uncertain path. I often put a knot or two in the collections but in this instance the knots represent a tie that binds us but also supports. Each piece is knotted to the next, each part really counts and has an important role to play in the design, a metaphor for how we are all united at this time. The blue is symbolic of a denim fabric, which I chose for its universal and democratic appeal, worn by all ages, all people, all over the world. The heel has extra volume suggesting the solidity and strength we need to be resilient - @sandrachoiofficial, Creative Director Visit our Stories to see how you could take part in #CHOOSKETCH

A post shared by Jimmy Choo (@jimmychoo) on

Unikatna je ovo prilika za sve ljubitelje dizajna da svoju trenutnu inspiraciju pretvore u crtež koji će ukrasti simpatije na društvenim mrežama, ali u kreativnom odjelu ovog poznatog brenda.

Već sada možete pronaći tristotinjak crteža koji kroz cipele različitog dizajna šalju poruku o snazi, podršci, ljepoti i optimizmu.
Na samom profilu brenda Jimmy Choo, kreativna direktorica brenda, Sandra Choi, svakodnevno dijeli svoje skice cipela i opise emocija koje su ju potaknuli na dizajn, što dodatno potiče na kreativno izražavanje uz olovku i papir. 
Više detalja o natječaju potražite ovdje i okušajte se u natječaju koji potiče da ostvarimo jedan modni san - dizajniramo cipele baš po našem ukusu. 


Bonjour

Wimbledon 2025: Jedan par je zapalio internet, a ostali nas nisu ostavili ravnodušnim

TEKST: Ada Ćeremida

Wimbledon 2025: Jedan par je zapalio internet, a ostali nas nisu ostavili ravnodušnim Wimbledon 2025: Jedan par je zapalio internet, a ostali nas nisu ostavili ravnodušnim

Ako niste vidjeli ove modne parove sa Wimbledona, jeste li uopće pratili turnir?

Svake godine, Wimbledon osim teniskih mečeva donosi i modne mečeve i ništa ne izaziva više pažnje od parova koji se pojave u besprijekornom stilu. 

Ovo je trenutak kada moda i ljubav igraju isti set, a svijet pažljivo promatra ko će “uzeti modni trofej”. Tradicionalno, jedan par ukrade pažnju svih, ali ove godine konkurencija je bila ozbiljna.

 



Najviše pažnje ove sezone pripalo je Oliviji Rodrigo i Louisu Partridgeu, koji su doslovno pokorili Wimbledon sa svojim preppy-meets-cool kombinacijama. Olivia u crvenoj gingham haljini s vintage vibeom, Louis u klasičnom sako-prugasta košulja-kravata spoju koji vrišti “britanski šarm”.

Andrew Garfield i njegova djevojka Monica Barbaro  su odabrali tonalni bijeli Ralph Lauren look. Andrew u lanenim pantalonama i laganoj košulji, a Monica u satenskoj bijeloj slip haljini i minimalističkoj torbici, savršeno za londonsko ljeto.

 

 

Priyanka Chopra i Nick Jonas nastavili su s klasičnim glamom: Priyanka u haljini bez rukava s visokim ovratnikom, a Nick u dvorednom sako stilu u mornarskoplavoj, s kravatom i zlatnim satom. Čista sofisticiranost.

 Lily Collins i Charlie McDowell odabrali su opušteni chic pristup: Lily u lepršavoj haljini s šarenim detaljima, dok je Charlie bio casual u šarenoj košulji i bordo pantalonama, dokaz da se udobno i moderno mogu voljeti.

Na kraju, Rainn Wilson i njegova supruga Holiday Reinhorn donijeli su artsy Wimbledon stil: ona s pletenicama i statement šeširom, on u bucket hat-u, blejzeru i prugastoj majici. Njih dvoje su izgledali kao da su na teniskom festivalu i to najkul mogućem.

 

 
 
Wimbledon je možda o tenisu, ali ljubav i stil su igrali jednako veliku ulogu. Ko je vaš favorit?

Foto: @wmag


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!