TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.4.2020.

U doba globalne pandemije mnogi modni brendovi pokazuju svoju solidarnost kroz društveno odgovorne kampanje, donacije u borbi protiv COVID-19, ali i kroz razne kreativne natječaje koji njihove pratitelje na društvenim mrežama potiču da makar na neko vrijeme zaborave na trenutne okolnosti, zabave se, opuste i pokažu maštovitost. 

Poznati brend cipela, Jimmy Choo, također je pokrenuo kreativni izazov pod nazivom #choosketch. 

Kako biste se pridružili priči, potrebno je da na društvenim mrežama uz navedeni hashtag objavite vašu skicu cipela iz snova. 
Pet najkreativnijih radova bit će proizvedeni dio njihove capsule kolekcije od koje će sav prihod biti doniran upravo u dobrotvorne svrhe. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#CHOOSKETCH: sketch your fantasy shoe, and your design could be part of a capsule collection sold for charity. My sentiment and inspiration for this week is UNITY, a realization that we are all in this together, one world united by the same challenges. To hear that countries, experts and communities are supporting one another is hugely positive as we find our way through this uncertain path. I often put a knot or two in the collections but in this instance the knots represent a tie that binds us but also supports. Each piece is knotted to the next, each part really counts and has an important role to play in the design, a metaphor for how we are all united at this time. The blue is symbolic of a denim fabric, which I chose for its universal and democratic appeal, worn by all ages, all people, all over the world. The heel has extra volume suggesting the solidity and strength we need to be resilient - @sandrachoiofficial, Creative Director Visit our Stories to see how you could take part in #CHOOSKETCH

A post shared by Jimmy Choo (@jimmychoo) on

Unikatna je ovo prilika za sve ljubitelje dizajna da svoju trenutnu inspiraciju pretvore u crtež koji će ukrasti simpatije na društvenim mrežama, ali u kreativnom odjelu ovog poznatog brenda.

Već sada možete pronaći tristotinjak crteža koji kroz cipele različitog dizajna šalju poruku o snazi, podršci, ljepoti i optimizmu.
Na samom profilu brenda Jimmy Choo, kreativna direktorica brenda, Sandra Choi, svakodnevno dijeli svoje skice cipela i opise emocija koje su ju potaknuli na dizajn, što dodatno potiče na kreativno izražavanje uz olovku i papir. 
Više detalja o natječaju potražite ovdje i okušajte se u natječaju koji potiče da ostvarimo jedan modni san - dizajniramo cipele baš po našem ukusu. 


Bonjour

Počinje zimsko sniženje! Znamo tačan datum ali i jedan trik kako možete uloviti prave komade.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Počinje zimsko sniženje! Znamo tačan datum ali i jedan trik kako možete uloviti prave komade. Počinje zimsko sniženje! Znamo tačan datum ali i jedan trik kako možete uloviti prave komade.

Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i tačni datumi početka sniženja u dućanima i online.

Ako ste posljednjih sedmica punili liste želja, spremali favorite u virtualne korpice, slagali stylinge u glavi i strpljivo čekali pravi trenutak, vrijeme je za akciju  

Najočekivanije sezonsko sniženje konačno kreće, a s njim i prilika da najdraže komade kupite po znatno nižim cijenama.  

 



Sniženje u fizičkim dućanima Zare i ostalih brendova Inditex gru pe: Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Homepočinje u petak, 26. decembra, dok online sniženje tradicionalno započinje večer prije, 25. decembra. Do tada preostaje samo pripremiti korpicu i spremno dočekati početak sniženja.  


bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_4
 

Šta donose pojedini Inditex brendovi?    

Zara je, naravno, prva adresa za ključne komade sezone: od it modela koji dominiraju društvenim mrežama do efektnih statement ulova kojima ćete obogatiti modne kombinacije.   

Massimo Dutti provjerena je destinacija za ‘’tihi luksuz'' s naglaskom na kvalitetne krojeve i bezvremenske komade. Mlađa publika svoje će favorite pronaći u zabavnim i praktičnim streetwear  kolekcijama Pull&Beara i Bershke dok Stradivarius donosi savršen balans ženstvenosti i funkcionalnosti.   

Oysho je nezaobilazan za sofisticirane sportske i  loungewear  linije, kao i kvalitetno donje rublje, a Zara Home donosi profinjenu estetiku kroz komade koji unose toplinu u svaki interijer i svačiji stil.  


bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_5
bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_2
bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_1

Foto:  Inditex arhiva/ PR


Vrijeme je za plan    

Najvažniji savjet? Namjestite alarme jer tajming je presudan. Artikli nestaju iz ponude velikom brzinom, stoga budite spremni za kupnju tačno u trenutku kada sniženje krene.   

Ako vam željeni komad promakne, isplati se provjeriti ponudu i kasnije jer brendovi nerijetko rade restock u ranim jutarnjim satima. Kupcima koji preferiraju shopping u dućanu, prvi sati otvaranja obično nude najveći izbor.  

Spremite liste želja, postavite alarme i budite spremni. Ovo sniženje se ne propušta!

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @sofiya_pa


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!