TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.4.2020.

U doba globalne pandemije mnogi modni brendovi pokazuju svoju solidarnost kroz društveno odgovorne kampanje, donacije u borbi protiv COVID-19, ali i kroz razne kreativne natječaje koji njihove pratitelje na društvenim mrežama potiču da makar na neko vrijeme zaborave na trenutne okolnosti, zabave se, opuste i pokažu maštovitost. 

Poznati brend cipela, Jimmy Choo, također je pokrenuo kreativni izazov pod nazivom #choosketch. 

Kako biste se pridružili priči, potrebno je da na društvenim mrežama uz navedeni hashtag objavite vašu skicu cipela iz snova. 
Pet najkreativnijih radova bit će proizvedeni dio njihove capsule kolekcije od koje će sav prihod biti doniran upravo u dobrotvorne svrhe. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#CHOOSKETCH: sketch your fantasy shoe, and your design could be part of a capsule collection sold for charity. My sentiment and inspiration for this week is UNITY, a realization that we are all in this together, one world united by the same challenges. To hear that countries, experts and communities are supporting one another is hugely positive as we find our way through this uncertain path. I often put a knot or two in the collections but in this instance the knots represent a tie that binds us but also supports. Each piece is knotted to the next, each part really counts and has an important role to play in the design, a metaphor for how we are all united at this time. The blue is symbolic of a denim fabric, which I chose for its universal and democratic appeal, worn by all ages, all people, all over the world. The heel has extra volume suggesting the solidity and strength we need to be resilient - @sandrachoiofficial, Creative Director Visit our Stories to see how you could take part in #CHOOSKETCH

A post shared by Jimmy Choo (@jimmychoo) on

Unikatna je ovo prilika za sve ljubitelje dizajna da svoju trenutnu inspiraciju pretvore u crtež koji će ukrasti simpatije na društvenim mrežama, ali u kreativnom odjelu ovog poznatog brenda.

Već sada možete pronaći tristotinjak crteža koji kroz cipele različitog dizajna šalju poruku o snazi, podršci, ljepoti i optimizmu.
Na samom profilu brenda Jimmy Choo, kreativna direktorica brenda, Sandra Choi, svakodnevno dijeli svoje skice cipela i opise emocija koje su ju potaknuli na dizajn, što dodatno potiče na kreativno izražavanje uz olovku i papir. 
Više detalja o natječaju potražite ovdje i okušajte se u natječaju koji potiče da ostvarimo jedan modni san - dizajniramo cipele baš po našem ukusu. 


Bonjour

New York je sinoć izgledao potpuno drugačije. CHANEL je razlog, a mi vam donosimo detalje.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

New York je sinoć izgledao potpuno drugačije. CHANEL je razlog, a mi vam donosimo detalje. New York je sinoć izgledao potpuno drugačije. CHANEL je razlog, a mi vam donosimo detalje.

Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.
 

chanel-MÉTIERS D'ART-105-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-101-bonjour-ba


Moda koja ulazi u voz, izlazi kao lik iz filma


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.
 

chanel-MÉTIERS D'ART-102-bonjour-ba
 

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.


Heroines of their own story


Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.
 

chanel-MÉTIERS D'ART-502-bonjour-ba


Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.


Kombinacije koje imaju Chanel DNA, ali hodaju kao da žive u stvarnom gradu


Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.
 

chanel-MÉTIERS D'ART-503-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-509-bonjour-ba


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.


New York, ali očima novog kreativnog poglavlja


Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.
 

chanel-MÉTIERS D'ART-507-bonjour-ba


Zašto je ovo veliko poglavlje za kuću?


Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.

Rezultat? Pogledajte u nastavku.
 

chanel-MÉTIERS D'ART-513-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-512-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-510-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-511-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-508-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-506-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-504-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-501-bonjour-ba
 

Gosti koji su obilježili večer


Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.
 

chanel-MÉTIERS D'ART-32-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-18-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-8-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-14-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-21-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-39-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-37-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-41-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-5-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-4-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-6-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-7-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-9-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-10-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-11-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-12-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-27-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-13-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-15-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-19-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-17-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-23-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-16-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-25-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-28-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-29-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-38-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-40-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-42-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-36-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-43-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-33-bonjour-ba

chanel-MÉTIERS D'ART-30-bonjour-ba
 

Foto: Chanel PR 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!