TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 23.1.2025.

Leopard print svaki put pronađe način da nas iznova iznenadi svojom odvažnošću i sofisticiranošću.

 

Haljina Vivien Leigh je inspirisana zlatnim dobom Hollywooda, dizajnirana da spoji eleganciju prošlih vremena s modernim krojevima. Uz duboki V - izrez i kroj koji laskavo prati liniju tijela, ova haljina naglašava figuru na najsofisticiraniji način. Leopard print koji odražava smjelost i glamur, dodatno daje taj momenat u kojem niko ne ostane ravnodušan.

 

Foto: @mykash.official

 

Zašto je baš ova haljina postala hit?

Nije tajna da je Vivien haljina brzo postala favorit mnogih poznatih dama. Sara Jo ju je nosila kao i Aleksandra Radović, ali i modne blogerice širom regije dodatno su populizirale haljinu, ističući njenu prilagodljivost: podjednako dobro funkcioniše na crvenom tepihu, posebnim večerama, editorijalima, ali i foto trenucima na plaži.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sara Jo (@sarajoofficial)

 

Ključ njenog uspjeha leži u balansiranju klasične elegancije s modernim trendovima. Ovaj model ne zahtijeva dodatke. Dovoljni su decentni nakit i par cipela na visoku petu. 

 

 

Mykash brend i Jelena Mikašinović svojim radom dokazuje da regionalna moda ima itekako šta da ponudi svijetu. Kolekcija Golden Years, kojoj pripada haljina Vivien Leigh, posveta je ženama koje inspirišu: snažnim, sofisticiranim i bezvremenskim baš poput imena ove kolekcije.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maja Mitrovic (@who.is.mm)



Kako nositi leopard print haljinu?

Ako razmišljate o tome kako da leopard haljinu stilizirate bez opasnosti da izgledate “previše”, ključ je u jednostavnosti. Birajte neutralne cipele i torbe, a nakit neka bude minimalan. Također, crveni ruž može biti savršen dodatak koji će zaokružiti look i dodati dozu drame. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dora Martinovic (@dorica505)

Konkretno ovaj model možete pogledati na oficijalnoj stranici brenda Mykash.

 

Foto: mykashofficial.com

* * *
Naslovna fotografija: @divaisback


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!