TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.4.2022.
Nova kolekcija My Lovely Bag donosi 5 novih modela torbica različitih stilova i veličina i sigurni smo da će postati dio svakodnevnih outfita na ulicama naših gradova.
Editorijal snimljen u malom umjetničkom ateljeu donosi dašak opuštenosti, umjetnosti, slobode, ljepote i svježine koju svima želimo ovoga proljeća.
Joy
Torbica koja na prvi pogled ostavlja wow dojam, a na drugi oduševljava svojom udobnošću i funkcionalnošću nosi jednostavno ime Joy. Ova mala radost dolazi u četiri trendy boje, a podjednako lako će biti kombinirati ju i uz sportske i uz elegantne odjevne kombinacije. Dolazi s dva remena koja možete mijenjati ili nositi zajedno.

Dvije pravokutne torbe srednje veličine elegantnijeg dizajna kriju se iza imena Elza i Leona.
Elza
Torba kruće forme sastavljena od dvije torbe spojene pregradom s patentom. Elegancija, decentnost i funkcionalnost krase ovaj lijepi model koji dolazi u dvije nježne pastelne boje.

Leona
Torba izrađena od visokokvalitetne eko kože, mekana i podatna s izuzetno prostranom unutrašnošću. Džep na prednjem dijelu torbe izrađen je od efektne prošivene kože, ima magnetno kopčanje a uz torbicu dolazi duži i kraći remen.

Daisy
Nježna poput tratinčice, Daisy je torbica srednje veličine s nabranim preklopom koji ostavlja zaista ležeran i opušten dojam. Unutrašnjost je podijeljena na dvije veće pregrade spojene manjim džepićem s patentom. Dolazi u dvije hit boje, žutoj i ljubičastoj i bit će pravi mamac na poglede na ulici.

Nola
Vrećasta torba, kao najležerniji i najudobniji oblik torbe za svakodnevne kombinacije, u proljetnoj realizaciji My Lovely Bag studija dolazi izrađena od sitno prošivenoga uzorka eko kože u tri neutralne boje. Torbu Nola krasi efektan džep na prednjem dijelu koji osim estetske ima i super praktičnu ulogu.

Proljeće je rezervirano za boje i buđene iz zimske monotonije, stoga neka vas ponesu najljepše Lovely boje i oblici u najljepše modne priče ove sezone.
Lovely proljetnice su dostupne u Lovely Cornerima u različitim koncept trgovinama diljem regije, a u BiH ih osim u concept trgovinama, potražite na svim CM - Cosmetic Market adresama.









* * *
Naslovna fotografija: My lovely bag
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!