TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.3.2020.
Vojvotkinja i vojvoda od Sussexa sinoć su se ponovno našli u središtu pozornosti, zahvaljujući dodjeli Endeavour Fund Awards u Londonu.
Endeavour Fund podržava ranjene i bolesne vojnike te im pomaže u oporavku - Harry je ovu fondaciju pokrenuo 2012. godine kada je bio pokrovitelj Kraljevske zaklade.
Događaj je ujedno označio i prvi zajednički javni nastup Harryja i Meghan otkako su u 1. mjesecu najavili da se odreći uloge viših članova britanske kraljevske obitelji.
MODNO USKLAĐENI LOOK MEGHAN MARKLE I HARRYA
Vojvotkinja od Sussexa odabrala je provjerenu kombinaciju elegantne midi Victoria Beckham haljine u kobalt plavoj nijansi uz koju je stilizirala cipele omiljenog brenda, Altuzzara te jednostavnu clutch torbicu u nijansi plave. Ženstven makeup i kosa skupljena u niski rep zaokružili su još jedno njeno profinjeno izdanje.
Harry je također izgledao elegantno u plavom odijelu, koje se bojama sjajno nadopunjavalo na Meghanin look, a začin cijele večeri svakako su bile fotografije nastale ispred mjesta događanja nagrada.
Naime, kišno nevrijeme, svjetla auta i bliceva fotooaparata kreirali su kreativan efekt na njihovim zajedničkim fotografijama šaljući toplu i snažnu vibru te kreirajući neodoljive foto kadrove ovog para.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!