#modamokreartiva2017: Upoznajte prvih 15 kreARTivaca koji će izlagati na Festivalu! - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

#modamokreartiva2017: Upoznajte prvih 15 kreARTivaca koji će izlagati na Festivalu!

Tekst:

Bonjour.ba

BONJOUR.CLUB
21.4.2017.

Nadamo se da ste u svoj planer već upisali i rezervirali 13. i 14.5. za druženje s čak 60 domaćih dizajnera na Festivalu dizajna i umjetnosti MODAMO.kreARTiva. Nakon uspješna dva Festivala koja smo organizirali u Mostaru, ove godine u suradnji sa INTERA Tehnološkim Parkom te uz podršku Ambasade Sjedinjenih Američkih država, Festival selimo u Sarajevu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve posjetitelje Festivala dočekati ćemo na adresi Trg djece Sarajeva, točnije na platou BBI centra u kreARTivnom šatoru koji će se prostirati na čak 400 kvadratnih metara! Festival će biti prodajnog karaktera, te s punim pravom možemo reći da smo ovim događajem uzdrmali domaću kreARTivnu scenu i mnogim bh.brandovima otvorili vrata za predstavljanje na domaćem tržištu. Danas vam predstavljamo već 15 brandova čije ćete kreARTivne radove moći pogledati na najkreARTivnijem vikendu u godini. Pogledajte!

# D's CollArs
Edina Huskić je dizajnerica koja se krije iza branda D's CollArs, koji je nastao prije 5 godina. Opisuje ga kao drugačiji, chic i poseban. Inspiraciju pronalazi u street style fotografijama i izvješćima, aktualnim trendovima i ženama sa stavom koje su drugačije i koje znaju iznijeti specifične komade. Pri izradi se koristi isključivo iglom i koncem, prišivanjem poludragog kamenja, imitacijama kristala, akrilnim stakalcima na svilenim, plišanim i pamučnim tkaninama, kao i ručnim vezom.

01

# Denita Gioielli
Đenita Delihasanović je dizajnerica koja se krije iza branda Denita Gioielli, koji je nastao prije 7 godina.  Svoj brand opisuje kao romantičan, svojstven te neograničen vremenom. Inspiraciju pronalazi u prirodi, u starim fijokama naših baka, u stvarima istrošenim vremenom. Pri izradi se prije svega koristi jako kvalitetnim svilenim nitima - gajtanom koji čini osnovu izrade tehnike Soutache, poludragim kamenjem, srebrom, zlatom, neobičnim vintage dodacima koje spaja u jednu kompaktnu cjelinu.

02

# Design by Berberović
Emina Berberović i Nađa Berberović-Dizdarević su dizajnerice koje se kriju iza branda Design by Berberović, koji postoji od 2013. godine. Kvalitet, funkcionalnost i estetika su tri riječi koje najbolje opisuju njihov brand. Njihova najveća inspiracija je moderna, urbana i poslovna mlada žena. Iako je vrlo zauzeta i uvijek u pokretu, ona je uvijek dotjerana i chic. Ona je samouvjerena i samosvjesna, njeguje svoj individualni stil i ne želi praviti kompromis između dizajna i funkcionalnosti. Za proizvodnju njihovih torbi koriste isključivo najkvalitetniju talijansku kožu, te podstavu i galanteriju koja također zadovoljava najviše standarde kvalitete.

03

# Emocije kroz tuš i metal
Amra Salaka je dama koja se krije iza branda Emocije kroz tuš i metal, koji postoji nepune 2 godine. Bakar, bh tradicija i ručni rad su tri riječi koje najbolje opisuju ovaj brand. Inspiracija za kreiranje njenih djela su motivi iz cijele Bosne i Hercegovine koji predstavljaju dio iste. Inspiraciju također pronalazi u osmijehu zadovoljnih klijenata koje njen rad dirne i koji pronađu dio svoje prošlosti ili sadašnjosti u radu. Inspiraciju pronalazi u želji za održavanjem bh. tradicije, bosansko-hercegovačkih vrijednosti. U pravljenju svojih djela koristi tanki lim od 100% bakra, a po želji kupca kojima se boja bakra ne uklapa u interijer, koristi umjesto bakra aluminijsku foliju. Naravno nakon toga ide tuš, karton (podloga na koju ide rad), paspartou, drvo (okvir), iako okvir može biti i od drugih materijala (po želji klijenta).

04
#KALAstore design
Dizajnerice Suzana Nikić i Mirjana Savinović se kriju iza branda KALAstore design. Brand je osnovan 2015. a aktivno radi i posluje od 2016.godine. Kvalitet, sofisticiranost i jedinstvenost su tri riječi koje najbolje opisuju njihov brand. Inspiraciju pronalaze u viziji žene koju su kreirali po osnivanju branda i kojoj udišu život iznova i iznova kako se izrađuju novi modeli. A ona je snažna, elegantna, snažne volje i zrači dozom seksipila koji proizlazi iz njenih pokreta i njenog bezvremenskog stila. Materijali koje koriste prilikom izrade modela su mahom prirodni poput pamuka, viskoze ili svile ali često i drugim visokokvalitetnim vrstama buklea, žorzeta, muslina...

05

# Lucija Vrcić
Lucija Vrcić je dizajnerica koja se krije iza istoimenog branda torbi, koji postoji od 2012. godine. Lepršavo, mladoliko i luckasto su tri riječi kojima bi najbolje mogla opisati svoj brand, a inspiraciju pronalazi u životinjskom i biljnom svijetu. Pri izradi torbi koristi se kožom. 

06


# mArt 
Marija Rajič je dizajnerica koja se krije iza branda mArt. Brand postoji već pet godina, a opisuje ga kao raznolik, šarolik, personalan. Inspiraciju za kreiranje proizvoda pronalazi u oblicima materijala s kojima radi i događajima iz života ljudi za koje radi. Prilikom izrade i ukrašavanja radi s porculanom, keramikom, staklom, drvom, MDF, platnom za slikanje, akrilom...

07

#Maja Sabljić
Maja Sabljić je dizajnerica torbi čiji brand postoji od 2013. godine. Na početku je izrađivala odjeću koju je prikazivala na raznim revijama, jedna od važnijih je prikazana na Fashion Weeku u Sarajevu, a od prošle godine se bavi izradom ruksaka koje ćete moći vidjeti i na Festivalu. Svoj brand opisuje kao jedinstven, urban i funky. Inspiracija za ruksake je počela od ideje tzv.''manipulacije materijala'' odnosno od već postojećeg materijala napraviti vlastiti radeći prepletaje.  Prepletaji su šire ili uže trake koji stvaraju reljefnu površinu na prednjoj površini ruksaka. Materijali koje koristi za izradu ruksaka su većinom eko koža ili drugi umjetni materijali kao što su poliester, poliamid i sl.

08


#Mmm...
Dizajnerica Selma Mahmutović se krije iza branda nakita Mmm... Njen brand postoji već pet godina, a na naš upit kako bi svoj brand opisala u tri riječi, odgovara „mojih ruku (d)jelo.“ Inspiracija u kreiranju nakita i minijatura joj je najčešće hrana koja je bitan aspekt njenog života, emocionalno, kulturološki i ekološki, a za izradu nakita koristi polimernu glinu. 

09


#ON.design
Dizajnerica Emina Arapčić se krije iza branda ON.design, koji  je nastao prošlog ljeta. Unikatan, kreativan, beton su tri riječi koje najbolje dočaravaju njen brand. Već duže vrijeme eksperimentira i radi sa betonom i kamenom. Ideja za izradu ON.design artikala je bila izrada nesvakidašnjih predmeta za stan – predmeta koje smo svi nekada vidjeli na internetu ili u časopisu, ali iste nismo imali priliku kupiti. Sve je krenulo sa idejom izrade lampi od betona za njenu sobu. ON. design je svojim konceptom otvoren – nije fokusiran samo na izradu predmeta za stan ili namještaj. Tako su nedavno nastale i ON.design ogrlice – prvobitno samo mali eksperiment, ali trenutno definitivno jedan od Emininih favorita. Ideja je bila da kreira nosive, jednostavne ali ujedno i upečatljive komade nakita. Izbor betona kao materijala je sigurno povezan i s njenom strukom – arhitekturom. Materijal koji trenutno najviše koristi za izradu proizvoda su beton i drvo.

10


#RubyRed
Glavni dizajner je šestogodišnja djevojčica Ruby. :) Pri dizajniranju pomaže joj njena tetka Selma (akademski produkt dizajner) i mama Esma. Inspiracija dolazi iz mašte šestogodišnje djevojčice Ruby. Njeni originalni crteži se nalaze na svim RubyRed kreacijama RubyRed brand postoji od novembra 2015. godine. Ideja za kreiranje branda je nastala sasvim slučajno i pretvorila se u nešto što vole i rade iz ljubavi. Jednostavno, unikatno, udobno – ovo su tri riječi koje najbolje opisuju brand. Za svoje proizvode biraju isključivo prirodne materijale. Sve njihove haljine i majice su izrađene od 100% češljanog pamuka i skrojene su i izrađene u Sarajevu.

11

#Sirius nakit
Aida Agić je dizajnerica branda nakita koji postoji već šest godina. Odvažan. Individualističan. Fashion-forward. Ovo su tri riječi koje najbolje opisuju njene proizvode. Inspiraciju pronalazi u svemu. Da li je to homage nekom svjetski poznatom dizajneru, da li u plesačima plamenog perja zavisi od momenta. Nekada provodi sate u dizajniranju jedne ogrlice, a nekada se probudi sa idejom. Koristim se kristalima (staklom), mineralima (poludragim kamenjem), metalom, plastikom, pamučnim i sintetičkim špagama, platnom pri izradi. Sve zavisi od komada nakita koji pravi.

12

#Sunny's Bracelets
Sunčica Kragulj se bavi izradom narukvica koje opisuje kao razigrane, intrigantne i romantične. Sunny's Bracelets postoji već godinu dana, a ljubav prema izradi ovih šarenih narukvica koje zrače pozitivnom energijom, vašem stilu dodaju poseban šarm i osobnost. Pri izradi koristi 100% pamučni konac za ručni vez.

13

#Tiffany art Sanela Sabljaković
Sanela Sabljaković je dizajnerica koja se krije iza branda Tiffany art Sanela Sabljaković. Inspiraciju svakodnevno dobiva kroz razgovor s ljudima o njihovim potrebama, prirodi koju voli i želi taj prirodni motiv unijeti u naše lijepe domove. Pri izradi ukrasnih predmeta koristi se staklom.
Staklo od kojeg se izrađuju njeni proizvodi je jedinstveno tako da niti jedan proizvod ne može biti isti.

14

#Vuna.ba
Od početka njihovog rada s vunom, nekako se sam nametnuo naziv njihovog branda. Na internetu i društvenim mrežama su ih prepoznavali po njihovoj web stranici www.vuna.ba, pa su i svoje proizvode nazvali po tome, vuna.ba.
Iza njihovih proizvoda stoji dizajnerski tim Mujkanović Amna, Mujkanović Alisa, Medenčević Erdal. Sve pojedinačne ideje na kraju „upakuju“ u jedan proizvod koji treba da bude: moderan, unikatan i bezvremenski. Aktivno na polju ručno rađenih stvari djeluje već 4 godine, no pod brandom vuna.ba su aktivni zadnje dvije godine. Inspiraciju za proizvode su našli u bosansko-hercegovačkoj tradiciji, no, nisu se zadržali na tradicionalno rađenim bosanskim ćilimima. Vole da se igraju bojama, oblicima, a proizvode rade od vune koja je ručno bojena, češljana, upredena, ufilcana. Njihovi materijali su prirodni, ekološki, ničim kemijskim tretirani, zdravi. Koriste isključivo našu domaću vunu ovce Pramenke, ovce koja je autohtona sa ovih prostora. Na ovaj način promoviramo domaću vunu koja je za nekoliko klasa kvalitetnija za naše proizvode od uvoznih.

15

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno