TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.10.2011.
Novo izdanje ovog zanimljivog sarajevskog buvljaka Poslije uspjeha prošlomjesečnog Lucky Marketa, asocijacija Kreativaca organizira drugu ediciju modnog buvljaka pod sloganom - Work not charity, 5.11.2011. od 10 do 19 sati u Svečanoj sali Doma Armije u Sarajevu. Pop up koncept Lucky Marketa se nastavlja te u skladu sa svjetskim trendovima održava se jednom mjesečno n
Broj novih članova Asocijacije kreativaca svakim danom raste, te Asocijacija trenutno broji oko 60 članova, od kojih će polovina izlagati na Lucky Marketu u 11. mjesecu. Kao i na prethodnom LM-u, izlagači dolaze iz svih dijelova Bosne i Hercegovine. Članom Asocijacije Kreativaca mogu postati svi državljani Bosne i Hercegovine i stranci, a koji su svojim dosadašnjim radom dokazali pripadnost praksi, teoriji i unapređenju dizajna, umjetnosti, zanata, odnosno svi oni koji su na bilo koji način zainteresirani za napredak kreativnog rada u Bosni i Hercegovini koji dovodi do poboljšanja društvenog i ekonomskog statusa kreativnih i mladih ljudi, zaštite njihovih autorskih djela, te poticanja inovacije i dizajna.
Uz veliku medijsku pažnju i posjećenost građana, članovi Asocijacije kreativaca dokazali su da je Lucky Market projekt koji je prvenstveno društveno koristan i vrijedan za zajednicu, jer reklamira domaći handmade proizvod, ekološki prihvatljiv i održiv.
Slogan za 11. mjesec Lucky Marketa - Work not Charity je koncept koji je u svijetu sve popularniji jer dizajner/umjetnik/kreativac stvara u simbiozi s lokalnom zajednicom, od koje uzima i kojoj vraća po principu fair tradea.
Otkrivajući ljudske i društvene talente te okolišne mogućnosti, Aida Korman je napravila editorijal sa svojom kolekcijom Hljeba i Igara. Upravo kolekcija Hljeba i igara, koja je prikazana u Sarajevu 2003. govori o naslijeđu, proizvodima između umjetnosti i proizvodnje, te inovacijama spremnim za manufakturu.
Foto: Ady
Make - up : Sanjin Egon
A takvih će na idućoj ediciji Lucky Happeninga biti mnogo i za sve ukuse, mlade i stare, kolekcionare i ljubitelje umjetnosti, znatiželjne, pa i za cijelu obitelj - unikatan nakit, cutting edge dizajnerska odjeća i obuća, slike, lampe, igračke, fotografije, grnčarija, antikviteti, cvijeće, svijeće, Lucky Slatki Corner...
Na ovom sarajevskom Sretnom Marketu ima nešto za svakoga jer predstavlja električan miks različitih stilova i umjetnika, zato provedite i proživite jednu subotu drugačiju od ostalih, dođite i zabavite se na Lucky Marketu.
lucky market press/modamo.info
TEKST: Emina Smaka | FOTO:
Ako govorimo o iznenađenjima u svijetu trendova, moramo priznati da nam naočale za zaštitu od plavog svjetla nisu bile na listu.
No, Miu Miu luksuzni brend koji je već poznat po tome da diktira trendove koji često iznenade, ali i osvoje srca modnih entuzijasta širom svijeta, je uspio i ove naočale staviti na stilsku mapu.
Prisjetimo se samo njihovih kultnih baletanki koje su doživjele veliki povratak ili prepoznatljivih torbica koje su postale sinonim za luksuz sa stavom. Ove godine, pažnju su privukle Miu Miu naočale s filterom za plavo svjetlo, kao praktičan dodatak ali i kao statement komad.
Ove naočale spajaju funkcionalnost i estetiku, nudeći zaštitu očiju od štetnog plavog svjetla ekrana, što ih čini savršenim izborom za svakodnevnu upotrebu. Uz prepoznatljiv dizajn brenda, koji se poigrava smjelim linijama i retro inspiracijom, Miu Miu naočale postale su obavezan dodatak. Predviđamo da će biti najpopularniji aksesoar 2025. godine.
Alternativna verzija
Ipak, ako tražite povoljniju opciju koja prati isti trend, jer želite provjeriti kako se slažu uz vaš stil, imamo rješenje za vas. U H&M dućanu smo pronašli alternativu koja podsjeća na ovaj luksuzni model, a nudi sličnu estetsku privlačnost po mnogo pristupačnijoj cijeni.
* * *
Naslovna fotografija: @leathurau
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!