TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 26.12.2024.
Ako govorimo o iznenađenjima u svijetu trendova, moramo priznati da nam naočale za zaštitu od plavog svjetla nisu bile na listu.
No, Miu Miu luksuzni brend koji je već poznat po tome da diktira trendove koji često iznenade, ali i osvoje srca modnih entuzijasta širom svijeta, je uspio i ove naočale staviti na stilsku mapu.
Prisjetimo se samo njihovih kultnih baletanki koje su doživjele veliki povratak ili prepoznatljivih torbica koje su postale sinonim za luksuz sa stavom. Ove godine, pažnju su privukle Miu Miu naočale s filterom za plavo svjetlo, kao praktičan dodatak ali i kao statement komad.
Ove naočale spajaju funkcionalnost i estetiku, nudeći zaštitu očiju od štetnog plavog svjetla ekrana, što ih čini savršenim izborom za svakodnevnu upotrebu. Uz prepoznatljiv dizajn brenda, koji se poigrava smjelim linijama i retro inspiracijom, Miu Miu naočale postale su obavezan dodatak. Predviđamo da će biti najpopularniji aksesoar 2025. godine.
Alternativna verzija
Ipak, ako tražite povoljniju opciju koja prati isti trend, jer želite provjeriti kako se slažu uz vaš stil, imamo rješenje za vas. U H&M dućanu smo pronašli alternativu koja podsjeća na ovaj luksuzni model, a nudi sličnu estetsku privlačnost po mnogo pristupačnijoj cijeni.
* * *
Naslovna fotografija: @leathurau
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!