TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.7.2018.

    Ona je fotografkinja, velika zaljubljenica u cvijeće, boje i Nikon te dama koja će vaše simpatije ukrasti svojim intimnim i emotivnim fotografijama s vjenčanja koje dijeli na svom Instagram profilu @muna_nazak. „Što se tiče fotografisanja vjenčanja mislim da ova vrsta fotografije nema mane. Bitno je samo izgraditi svoj način pristupa i s tim birati klijete. Jer često fotografi "bij

Ona je fotografkinja, velika zaljubljenica u cvijeće, boje i Nikon te dama koja će vaše simpatije ukrasti svojim intimnim i emotivnim fotografijama s vjenčanja koje dijeli na svom Instagram profilu @muna_nazak. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Muna Nazak (@muna_nazak) on


Što se tiče fotografisanja vjenčanja mislim da ova vrsta fotografije nema mane.Bitno je samo izgraditi svoj način pristupa i s tim birati klijete. Jer često fotografi "biježe" od ove vrste fotografije jer nekad to budu vjenčanja koja ubiju kreativu u fotografu. Zato treba pomno birati klijente kao i klijenti fotografe.“

Na naš upit gdje pronalazi inspiraciju za fotografiranje, odgovorila nam je da je upravo ona svuda oko nas te da polazi od onog unutrašnjeg osjećaja koji se kasnije manifestira kroz kameru - nečiji osmijeh, ljubav, sunce, kiša, život i priroda!

Kada govorimo o najizazovnijim projektima na kojima je radila, Muna nam je otkrila da je dosada njen najzazovniji projekt upravo fotografiranje modnih revija u Dohi, dok, kada govorimo o njenom najdražem projektu, to je rad na dokumentarnom filmu vezanom za raw ishranu sa akcentom na orijentalnu kuhinju, koji je radila u Berlinu, sa prijateljicom fotografkinjom Majom Topčagić.
Svoje znanje i vještine većinom unapređuje na internetu, a fotografi koji su ukrali njenu pažnju su Maja Topčagić, Edvin Kalić, Nina Mašić, Aida Redžepagić, Karlo Gavrić, Dejan Djurić i Saša Tomić.

Nismo mogli odoljeti da ne zavirimo i u njenu radnu rutinu i saznamo kako ova bh.fotografkinja provodi dan.
Posao freelancera u BiH ima mnoge prednosti. Njegova najbitnija prednost je ta što sam raspolažeš svojim vremenom i što si sam sebi šef i zbog toga ga ne bih mijenjala. Ali naravno, kao i svaki drugi posao zahtijeva mnogo odricanja, rada i truda.“ – nadodala je Muna. Kako izgleda jedan njen radni dan, otkrivamo u nastavku.

 

***


Kako nisam ljubitelj ranog ustajanja, moj doručak kreće poprilično kasno. Volim doručkovati sa meni bliskim osobama, jer kako sam odrasla u velikoj porodici, doručkovati sama za mene ne predstavlja nikakav gušt.

munanazak fotograf radnarutina modamo 02

Kad doručkujem, onda se potrudim da odgovorim na sve upite i mailove. To pretežno radim preko mobitela jer sam non stop u pokretu, tek u nekim večernjim satima mogu sjesti pred računar.

 

munanazak fotograf radnarutina modamo 07

munanazak fotograf radnarutina modamo 08

Kako nisam ljubitelj kafe prije doručka ona dolazi tek negdje sredinom dana sa prijateljima. :D

 

munanazak fotograf radnarutina modamo 10

munanazak fotograf radnarutina modamo 11

munanazak fotograf radnarutina modamo 12

Ostatak dana provedem na biciklu, mom najdražem prijevoznom sredstvu!

 munanazak fotograf radnarutina modamo 13

munanazak fotograf radnarutina modamo 01

Večernje sate posvetim editovanju fotografija, druženju sa suprugom i našom voljenom macom Tigris.

munanazak fotograf radnarutina modamo 03

munanazak fotograf radnarutina modamo 04

munanazak fotograf radnarutina modamo 05

munanazak fotograf radnarutina modamo 06


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!