TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.7.2018.
Ona je fotografkinja, velika zaljubljenica u cvijeće, boje i Nikon te dama koja će vaše simpatije ukrasti svojim intimnim i emotivnim fotografijama s vjenčanja koje dijeli na svom Instagram profilu @muna_nazak. „Što se tiče fotografisanja vjenčanja mislim da ova vrsta fotografije nema mane. Bitno je samo izgraditi svoj način pristupa i s tim birati klijete. Jer često fotografi "bij
Ona je fotografkinja, velika zaljubljenica u cvijeće, boje i Nikon te dama koja će vaše simpatije ukrasti svojim intimnim i emotivnim fotografijama s vjenčanja koje dijeli na svom Instagram profilu @muna_nazak.
„Što se tiče fotografisanja vjenčanja mislim da ova vrsta fotografije nema mane.Bitno je samo izgraditi svoj način pristupa i s tim birati klijete. Jer često fotografi "biježe" od ove vrste fotografije jer nekad to budu vjenčanja koja ubiju kreativu u fotografu. Zato treba pomno birati klijente kao i klijenti fotografe.“
Na naš upit gdje pronalazi inspiraciju za fotografiranje, odgovorila nam je da je upravo ona svuda oko nas te da polazi od onog unutrašnjeg osjećaja koji se kasnije manifestira kroz kameru - nečiji osmijeh, ljubav, sunce, kiša, život i priroda!
Kada govorimo o najizazovnijim projektima na kojima je radila, Muna nam je otkrila da je dosada njen najzazovniji projekt upravo fotografiranje modnih revija u Dohi, dok, kada govorimo o njenom najdražem projektu, to je rad na dokumentarnom filmu vezanom za raw ishranu sa akcentom na orijentalnu kuhinju, koji je radila u Berlinu, sa prijateljicom fotografkinjom Majom Topčagić.
Svoje znanje i vještine većinom unapređuje na internetu, a fotografi koji su ukrali njenu pažnju su Maja Topčagić, Edvin Kalić, Nina Mašić, Aida Redžepagić, Karlo Gavrić, Dejan Djurić i Saša Tomić.
Nismo mogli odoljeti da ne zavirimo i u njenu radnu rutinu i saznamo kako ova bh.fotografkinja provodi dan.
„Posao freelancera u BiH ima mnoge prednosti. Njegova najbitnija prednost je ta što sam raspolažeš svojim vremenom i što si sam sebi šef i zbog toga ga ne bih mijenjala. Ali naravno, kao i svaki drugi posao zahtijeva mnogo odricanja, rada i truda.“ – nadodala je Muna. Kako izgleda jedan njen radni dan, otkrivamo u nastavku.
***
Kako nisam ljubitelj ranog ustajanja, moj doručak kreće poprilično kasno. Volim doručkovati sa meni bliskim osobama, jer kako sam odrasla u velikoj porodici, doručkovati sama za mene ne predstavlja nikakav gušt.
Kad doručkujem, onda se potrudim da odgovorim na sve upite i mailove. To pretežno radim preko mobitela jer sam non stop u pokretu, tek u nekim večernjim satima mogu sjesti pred računar.
Kako nisam ljubitelj kafe prije doručka ona dolazi tek negdje sredinom dana sa prijateljima. :D
Ostatak dana provedem na biciklu, mom najdražem prijevoznom sredstvu!
Večernje sate posvetim editovanju fotografija, druženju sa suprugom i našom voljenom macom Tigris.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!