TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.7.2018.
Ona je fotografkinja, velika zaljubljenica u cvijeće, boje i Nikon te dama koja će vaše simpatije ukrasti svojim intimnim i emotivnim fotografijama s vjenčanja koje dijeli na svom Instagram profilu @muna_nazak. „Što se tiče fotografisanja vjenčanja mislim da ova vrsta fotografije nema mane. Bitno je samo izgraditi svoj način pristupa i s tim birati klijete. Jer često fotografi "bij
Ona je fotografkinja, velika zaljubljenica u cvijeće, boje i Nikon te dama koja će vaše simpatije ukrasti svojim intimnim i emotivnim fotografijama s vjenčanja koje dijeli na svom Instagram profilu @muna_nazak.
„Što se tiče fotografisanja vjenčanja mislim da ova vrsta fotografije nema mane.Bitno je samo izgraditi svoj način pristupa i s tim birati klijete. Jer često fotografi "biježe" od ove vrste fotografije jer nekad to budu vjenčanja koja ubiju kreativu u fotografu. Zato treba pomno birati klijente kao i klijenti fotografe.“
Na naš upit gdje pronalazi inspiraciju za fotografiranje, odgovorila nam je da je upravo ona svuda oko nas te da polazi od onog unutrašnjeg osjećaja koji se kasnije manifestira kroz kameru - nečiji osmijeh, ljubav, sunce, kiša, život i priroda!
Kada govorimo o najizazovnijim projektima na kojima je radila, Muna nam je otkrila da je dosada njen najzazovniji projekt upravo fotografiranje modnih revija u Dohi, dok, kada govorimo o njenom najdražem projektu, to je rad na dokumentarnom filmu vezanom za raw ishranu sa akcentom na orijentalnu kuhinju, koji je radila u Berlinu, sa prijateljicom fotografkinjom Majom Topčagić.
Svoje znanje i vještine većinom unapređuje na internetu, a fotografi koji su ukrali njenu pažnju su Maja Topčagić, Edvin Kalić, Nina Mašić, Aida Redžepagić, Karlo Gavrić, Dejan Djurić i Saša Tomić.
Nismo mogli odoljeti da ne zavirimo i u njenu radnu rutinu i saznamo kako ova bh.fotografkinja provodi dan.
„Posao freelancera u BiH ima mnoge prednosti. Njegova najbitnija prednost je ta što sam raspolažeš svojim vremenom i što si sam sebi šef i zbog toga ga ne bih mijenjala. Ali naravno, kao i svaki drugi posao zahtijeva mnogo odricanja, rada i truda.“ – nadodala je Muna. Kako izgleda jedan njen radni dan, otkrivamo u nastavku.
***
Kako nisam ljubitelj ranog ustajanja, moj doručak kreće poprilično kasno. Volim doručkovati sa meni bliskim osobama, jer kako sam odrasla u velikoj porodici, doručkovati sama za mene ne predstavlja nikakav gušt.

Kad doručkujem, onda se potrudim da odgovorim na sve upite i mailove. To pretežno radim preko mobitela jer sam non stop u pokretu, tek u nekim večernjim satima mogu sjesti pred računar.


Kako nisam ljubitelj kafe prije doručka ona dolazi tek negdje sredinom dana sa prijateljima. :D


Ostatak dana provedem na biciklu, mom najdražem prijevoznom sredstvu!


Večernje sate posvetim editovanju fotografija, druženju sa suprugom i našom voljenom macom Tigris.

TEKST: Bonjour.ba
Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.
Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu.

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci
5 pravila tima koji „diše zajedno“
Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.
Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.
Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?
Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.


Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije
300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?
U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”
Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.


Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje
Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?
U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.
„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje
Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?
Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida.

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“
Bankarstvo su ljudi, ne brojke
Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?
Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.
U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.
Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!