TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.6.2015.

Branding #5 je pred vratima. Jednodnevna konferencija koja će u petak, 12.6. ugostiti sjajne predavače na temu brenda, se smjestila u jedinstvenoj sarajevskoj Vjećnici.

Iako će se relevantna imena iz oblasti marketinga i PR-a družiti jedan dan uz predavanja i (već tradicionalno) sjajan party, pripreme za uspješnu organizaciju traju već mjesecima. To nam je i dalo povod da zavirimo u jedan radni dan Vesne Beganović, vlasnice agencije Via Media, glavnog i odgovornog 'krivca' za Brandoluciju.

***

Vesnin dan počinje kavom u uredu i odgovaranjem na mailove koji 'gore'. Jutarnju kavicu prate uvijek i slastan doručak, a jasno je da u Sarajevu kava ne može proći bez čokoladnih poslastica.

vesna beganovic modamo 01

vesna beganovic modamo 03

vesna beganovic modamo 02

Nakon kave i ugovorenih novih obveza kroz mail, Vesna se pridružuje timu koji se okupio u kreativnom dvorištu Via Media agencije.

vesna beganovic modamo 04

vesna beganovic modamo 05

S lijeva na desno: Vesna Beganović; Haris Mujanović (Account Director), Amar Zahiragić (Graphic Designer), Larisa Nuhanović (Digital Strategist), Tea Smlatić (Account Executive) i Muamer Kolar (Head of Production)

 

Druženje uvijek prate i sezonska osvježenja koja ovaj put dolaze u formi ukusnih jagoda i trešanja.

vesna beganovic modamo 06

vesna beganovic modamo 07

U organizaciji se uvijek posebna pažnja posvećuje i novim, svježim idejama, stoga se Vesnin dan dalje nastavlja konzultacijama s 'mladim lavovima', kako ih odmilja zove.

vesna beganovic modamo 08

vesna beganovic modamo 10

Dan pun obveza je najbolje 'presjeći' dozom smijeha kakva uvijek dolazi uz Berina Tuzlića, Vesninog supruga.

vesna beganovic modamo 11

Red dolazi na kreativu i prezentaciju dizajnera Amara Zahiragića uz nesebičnu pomoć Edina Bešlića, kreativnog direktora.

vesna beganovic modamo 12

vesna beganovic modamo 14

I konačno utvrđivanje strategije!

vesna beganovic modamo 13

Radni dani pred konferenciju završavaju finalnim dogovorima s PR direktorom, Alenom Ćorovićem.

vesna beganovic modamo 15

Odluka u timu je pala da se danas zatvaraju redovne prijave za konferenciju, a u naredna tri dana su aktualne 'last minute' prijave.

Nadamo se da ćete 'uhvatiti' svoju, te da se vidimo u petak u Vjećnici na konferenciji Branding #5!

vesna beganovic modamo branding


Bonjour

Što ako uspije? One su prije godinu dana vjerovale da mogu više, a sada si ti na redu.

TEKST: Bonjour.ba

Što ako uspije? One su prije godinu dana vjerovale da mogu više, a sada si ti na redu. Što ako uspije? One su prije godinu dana vjerovale da mogu više, a sada si ti na redu.

Neke odluke ne donesu promjenu preko noći, ali pokrenu nešto u nama... misao, ideju, vjeru da možemo više.

Za Aidu, Hanu i Anu, tri žene koje su prije godinu dana bile dio aktivnosti koje su zajednički organizovali dm drogerie markt Bosna i Hercegovina i Bonjour.ba, to je bila važna stanica na njihovom putovanju. 


akademija_dm_bonjour12bonjour_ba

Trenutak u kojem su zastale, pogledale gdje su i zapitale se kuda žele dalje i šta mogu učiniti da stignu tamo.

Nisu tada dobile gotove odgovore, ali su pronašle ono što je svakoj od nas ponekad najpotrebnije, a to su podrška, zajedništvo i podsjetnik da se hrabrost gradi malim koracima.


akademija_dm_bonjour8bonjour_ba

Danas njihove priče pokazuju koliko daleko možeš stići kada vjeruješ sebi i odlučiš da pokušati zapravo vrijedi, čak i ako ne znaš kako će završiti. 


akademija_dm_bonjour17bonjour_ba

Šta kada hobi preraste u nešto veće i promijeni te zauvijek?  

Kod Aide se sve dogodilo spontano. Nije postojala ideja o biznisu, ni plan, ni vizija. Postojala je ljubav prema biljkama, bojama i stvaranju i onaj tihi osjećaj zadovoljstva koji dolazi kad nešto napraviš vlastitim rukama.

 



Iz male kućne radionice nastao je Katkus Shop, prostor u kojem su se njene strasti spojile u nešto što je, kako kaže, 'konačno imalo smisla'.

 



Na početku, najveći izazov nije bio tehnički ni logistički, već onaj unutrašnji, a to je povjerovati da je dovoljno dobra da to što voli može postati više od hobija: „Naučila sam da se rast i hrabrost rađaju tek kad izađeš iz zone komfora", govori Aida.

 



Danas su Aidine saksije lako prepoznatljive po pažljivo biranim detaljima i bojama, a kroz radionice koje vodi, mnogi otkrivaju ljepotu stvaranja vlastitim rukama. Za nju, svaki novi komad ima svoje simbolično značenje, to je podsjetnik da se u malim stvarima krije prostor za rast i radost.

 



“Svaki put kad neko izabere moju saksiju kao poklon dragoj osobi, to me podsjeti da stvaram nešto što ima emociju i priču”, kaže Aida.

Ona vjeruje da uspjeh ne mora izgledati grandiozno. Ponekad se krije upravo u tim malim trenucima koji pokazuju da ono što voliš može dotaknuti i druge. Zato često kaže da je najvažnije samo početi, jer usput shvatiš koliko možeš i koliko daleko tvoja ideja može narasti.

 



Šta se dogodi kad odlučiš da više ne čekaš 'jednog dana'?  

Prije nego što je imala brend, Hana je imala viziju. Skice i misli godinama su se gomilale po bilježnicama, ideje su se rađale i nestajale, sve dok jednog dana nije shvatila da taj trenutak ‘jednog dana’ zapravo nikada neće doći, osim ako ga sama ne napravi.

 



Tako je, u 2020. godini kada je svijet zastao, Hana odlučila da krene. Iz te odluke, iz hrabrosti da se ne vrati na početak nego da ga prepravi, nastao je Vicéro, modni brend koji spaja emociju, estetiku i snagu žene koja stoji iza njega.

 



Prva kolekcija kaputa rasprodala se u rekordnom roku. Taj trenutak pamtit će, kaže, kao dokaz da intuicija i trud zaista pronalaze svoj put: “Kada sam kao potpuno novi brend na tržištu dobila povjerenje žena i rasprodala kolekciju, pomislila sam... okej, mora da radim nešto kako treba.”, ispričala nam je Hana.
 
 



Od tada, ona svakodnevno pronalazi ravnotežu između kreativnosti i biznisa, između onoga što osjeća i onoga što tržište traži. Iako svaka nova kolekcija donosi svoje izazove, za nju je najvrijedniji trenutak onaj kada slučajno vidi ženu na ulici koja nosi njen komad odjeće.

 



“To nije samo odjevni predmet. To je veza između vizije u mojoj glavi i žene koja je izabrala baš taj kaput ili haljinu da se osjeća dobro.”, kaže.
 
 



Danas, Vicéro nije samo brend. To je priča o hrabrosti, o odluci da se vjeruje sebi i o putu koji pokazuje da granice postoje samo dok ih sami ne pomaknemo.

 



Šta se dogodi kad jednostavna ideja promijeni način na koji živiš (i radiš)?  

Za Anu je sve počelo s jednostavnim pitanjem: zašto bi udobnost bila rezervisana samo za trenutke odmora?

Tokom mjeseci usporenosti i tišine u lockdownu, to pitanje postalo je ideja, a ideja se pretvorila u Pulvinaris, brend koji je od nekoliko ručno izrađenih prototipova prerastao u prepoznatljive komade za dom, izrađene s pažnjom, toplinom i vjerom u jednostavnost.


 akademija_dm_bonjour5bonjour_ba

Prvi proizvodi nastajali su polako, uz mnogo učenja i nesigurnosti, ali i sa željom da svaki predmet ima smisao i osjećaj. Ljudi su, kaže Ana, brzo prepoznali tu emociju. Shvatili su da se kvalitet života ne mjeri stvarima koje posjedujemo, već onim trenucima mira koje stvaramo.

 



„U ranim fazama bilo je mnogo neizvjesnosti i neprospavanih noći, ali ono što me održavalo bila je ideja da stvaram nešto svoje, nešto u što zaista vjerujem i što ne ovisim ni o kome“, prisjeća se.

 



Kroz vrijeme, Pulvinaris je postao mnogo više od posla. Postao je prostor saradnje, povjerenja i zajedničkog rasta. Ana s osmijehom govori o trenutku kada joj je jedna uposlenica rekla da joj je to ‘najbolje radno mjesto do sada’. Taj osjećaj pripadnosti i zajedništva, kaže, vrijedi više od svake brojke.

 



Danas, kad razmišlja o svima koji tek kreću, poručuje: „Puno radite, još više sanjajte i vjerujte u sebe. Ponekad ćete sumnjati, ali osjećaj slobode i uspjeha koji gradite vlastitim rukama vrijedi svakog truda.“

 



Njihove priče podsjećaju da hrabrost rijetko dolazi glasno. Ponekad se pojavi tiho: u odluci da pokušaš, u trenutku kada više ne tražiš potvrdu, već vjeruješ sebi.


akademija_dm_bonjour16bonjour_ba



Aida, Hana i Ana danas pokazuju da promjena ne mora biti velika da bi bila značajna. Dovoljno je da je iskrena, da dolazi iz mjesta gdje se ideja i srce sretnu.



akademija_dm_bonjour4bonjour_ba

Svaka njihova saksija, kroj ili jastuk priča istu priču: da uspjeh ne nastaje iz savršenstva, već iz upornosti, vjere i one male rečenice koja sve pokrene... šta ako uspije?


akademija_dm_bonjour6bonjour_ba

Prijave za akademiju su otvorene do 20. novembra, a prijaviti se možeš na ovom linku. Svaka promjena, bez obzira koliko mala, počinje jednom odlukom, onom da vjeruješ sebi.
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt
 
Bonjour.ba produkcija  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!