TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.6.2015.

Branding #5 je pred vratima. Jednodnevna konferencija koja će u petak, 12.6. ugostiti sjajne predavače na temu brenda, se smjestila u jedinstvenoj sarajevskoj Vjećnici.

Iako će se relevantna imena iz oblasti marketinga i PR-a družiti jedan dan uz predavanja i (već tradicionalno) sjajan party, pripreme za uspješnu organizaciju traju već mjesecima. To nam je i dalo povod da zavirimo u jedan radni dan Vesne Beganović, vlasnice agencije Via Media, glavnog i odgovornog 'krivca' za Brandoluciju.

***

Vesnin dan počinje kavom u uredu i odgovaranjem na mailove koji 'gore'. Jutarnju kavicu prate uvijek i slastan doručak, a jasno je da u Sarajevu kava ne može proći bez čokoladnih poslastica.

vesna beganovic modamo 01

vesna beganovic modamo 03

vesna beganovic modamo 02

Nakon kave i ugovorenih novih obveza kroz mail, Vesna se pridružuje timu koji se okupio u kreativnom dvorištu Via Media agencije.

vesna beganovic modamo 04

vesna beganovic modamo 05

S lijeva na desno: Vesna Beganović; Haris Mujanović (Account Director), Amar Zahiragić (Graphic Designer), Larisa Nuhanović (Digital Strategist), Tea Smlatić (Account Executive) i Muamer Kolar (Head of Production)

 

Druženje uvijek prate i sezonska osvježenja koja ovaj put dolaze u formi ukusnih jagoda i trešanja.

vesna beganovic modamo 06

vesna beganovic modamo 07

U organizaciji se uvijek posebna pažnja posvećuje i novim, svježim idejama, stoga se Vesnin dan dalje nastavlja konzultacijama s 'mladim lavovima', kako ih odmilja zove.

vesna beganovic modamo 08

vesna beganovic modamo 10

Dan pun obveza je najbolje 'presjeći' dozom smijeha kakva uvijek dolazi uz Berina Tuzlića, Vesninog supruga.

vesna beganovic modamo 11

Red dolazi na kreativu i prezentaciju dizajnera Amara Zahiragića uz nesebičnu pomoć Edina Bešlića, kreativnog direktora.

vesna beganovic modamo 12

vesna beganovic modamo 14

I konačno utvrđivanje strategije!

vesna beganovic modamo 13

Radni dani pred konferenciju završavaju finalnim dogovorima s PR direktorom, Alenom Ćorovićem.

vesna beganovic modamo 15

Odluka u timu je pala da se danas zatvaraju redovne prijave za konferenciju, a u naredna tri dana su aktualne 'last minute' prijave.

Nadamo se da ćete 'uhvatiti' svoju, te da se vidimo u petak u Vjećnici na konferenciji Branding #5!

vesna beganovic modamo branding


Bonjour

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

TEKST: Bonjour.ba

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan! Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.

Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba_2
 

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu

 

asa-banka-aida-music_7_bonjour_ba

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci

 

5 pravila tima koji „diše zajedno“


Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.

 

Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.


Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?

Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.

 

asa-banka-aida-music_5_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_4_bonjour_ba
 

Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije


300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?


U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”

Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.

 

asa-banka-aida-music_1_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_2_bonjour_ba
 

Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje


Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?

U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.

„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“
 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba
 

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje


Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?


Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida. 

 

asa-banka-aida-music_6_bonjour_ba
 

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“

 

Bankarstvo su ljudi, ne brojke

 

Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?

Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

 

asa-banka-aida-music_9_bonjour_ba
 

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.

U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.

Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!