TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.6.2015.
Branding #5 je pred vratima. Jednodnevna konferencija koja će u petak, 12.6. ugostiti sjajne predavače na temu brenda, se smjestila u jedinstvenoj sarajevskoj Vjećnici.
Iako će se relevantna imena iz oblasti marketinga i PR-a družiti jedan dan uz predavanja i (već tradicionalno) sjajan party, pripreme za uspješnu organizaciju traju već mjesecima. To nam je i dalo povod da zavirimo u jedan radni dan Vesne Beganović, vlasnice agencije Via Media, glavnog i odgovornog 'krivca' za Brandoluciju.
***
Vesnin dan počinje kavom u uredu i odgovaranjem na mailove koji 'gore'. Jutarnju kavicu prate uvijek i slastan doručak, a jasno je da u Sarajevu kava ne može proći bez čokoladnih poslastica.



Nakon kave i ugovorenih novih obveza kroz mail, Vesna se pridružuje timu koji se okupio u kreativnom dvorištu Via Media agencije.


S lijeva na desno: Vesna Beganović; Haris Mujanović (Account Director), Amar Zahiragić (Graphic Designer), Larisa Nuhanović (Digital Strategist), Tea Smlatić (Account Executive) i Muamer Kolar (Head of Production)
Druženje uvijek prate i sezonska osvježenja koja ovaj put dolaze u formi ukusnih jagoda i trešanja.


U organizaciji se uvijek posebna pažnja posvećuje i novim, svježim idejama, stoga se Vesnin dan dalje nastavlja konzultacijama s 'mladim lavovima', kako ih odmilja zove.


Dan pun obveza je najbolje 'presjeći' dozom smijeha kakva uvijek dolazi uz Berina Tuzlića, Vesninog supruga.

Red dolazi na kreativu i prezentaciju dizajnera Amara Zahiragića uz nesebičnu pomoć Edina Bešlića, kreativnog direktora.


I konačno utvrđivanje strategije!

Radni dani pred konferenciju završavaju finalnim dogovorima s PR direktorom, Alenom Ćorovićem.

Odluka u timu je pala da se danas zatvaraju redovne prijave za konferenciju, a u naredna tri dana su aktualne 'last minute' prijave.
Nadamo se da ćete 'uhvatiti' svoju, te da se vidimo u petak u Vjećnici na konferenciji Branding #5!
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!