TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.6.2015.

Branding #5 je pred vratima. Jednodnevna konferencija koja će u petak, 12.6. ugostiti sjajne predavače na temu brenda, se smjestila u jedinstvenoj sarajevskoj Vjećnici.

Iako će se relevantna imena iz oblasti marketinga i PR-a družiti jedan dan uz predavanja i (već tradicionalno) sjajan party, pripreme za uspješnu organizaciju traju već mjesecima. To nam je i dalo povod da zavirimo u jedan radni dan Vesne Beganović, vlasnice agencije Via Media, glavnog i odgovornog 'krivca' za Brandoluciju.

***

Vesnin dan počinje kavom u uredu i odgovaranjem na mailove koji 'gore'. Jutarnju kavicu prate uvijek i slastan doručak, a jasno je da u Sarajevu kava ne može proći bez čokoladnih poslastica.

vesna beganovic modamo 01

vesna beganovic modamo 03

vesna beganovic modamo 02

Nakon kave i ugovorenih novih obveza kroz mail, Vesna se pridružuje timu koji se okupio u kreativnom dvorištu Via Media agencije.

vesna beganovic modamo 04

vesna beganovic modamo 05

S lijeva na desno: Vesna Beganović; Haris Mujanović (Account Director), Amar Zahiragić (Graphic Designer), Larisa Nuhanović (Digital Strategist), Tea Smlatić (Account Executive) i Muamer Kolar (Head of Production)

 

Druženje uvijek prate i sezonska osvježenja koja ovaj put dolaze u formi ukusnih jagoda i trešanja.

vesna beganovic modamo 06

vesna beganovic modamo 07

U organizaciji se uvijek posebna pažnja posvećuje i novim, svježim idejama, stoga se Vesnin dan dalje nastavlja konzultacijama s 'mladim lavovima', kako ih odmilja zove.

vesna beganovic modamo 08

vesna beganovic modamo 10

Dan pun obveza je najbolje 'presjeći' dozom smijeha kakva uvijek dolazi uz Berina Tuzlića, Vesninog supruga.

vesna beganovic modamo 11

Red dolazi na kreativu i prezentaciju dizajnera Amara Zahiragića uz nesebičnu pomoć Edina Bešlića, kreativnog direktora.

vesna beganovic modamo 12

vesna beganovic modamo 14

I konačno utvrđivanje strategije!

vesna beganovic modamo 13

Radni dani pred konferenciju završavaju finalnim dogovorima s PR direktorom, Alenom Ćorovićem.

vesna beganovic modamo 15

Odluka u timu je pala da se danas zatvaraju redovne prijave za konferenciju, a u naredna tri dana su aktualne 'last minute' prijave.

Nadamo se da ćete 'uhvatiti' svoju, te da se vidimo u petak u Vjećnici na konferenciji Branding #5!

vesna beganovic modamo branding


Bonjour

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

TEKST: Bonjour.ba

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika. Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?

Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.

O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.
 

asa-banka-arnela-alagic-3-bonjour-ba

 Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci  


Vidjeti ono što drugi ne vide


Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?


“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-5-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-9-bonjour-ba


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.


Moć odluke koja nije popularna


Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?

Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

 

asa-banka-arnela-alagic-100-bonjour-ba


Sigurna opcija… postoji li uopće?


Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?

Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.

“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-1-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-2-bonjour-ba


Povjerenje i nepovjerenje u bankarstvu


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje. 

Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?

Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“
 

asa-banka-arnela-alagic-10-bonjour-ba


Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.
 

asa-banka-arnela-alagic-12-bonjour-ba
 

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive. 
 

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!