TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.6.2015.
Branding #5 je pred vratima. Jednodnevna konferencija koja će u petak, 12.6. ugostiti sjajne predavače na temu brenda, se smjestila u jedinstvenoj sarajevskoj Vjećnici.
Iako će se relevantna imena iz oblasti marketinga i PR-a družiti jedan dan uz predavanja i (već tradicionalno) sjajan party, pripreme za uspješnu organizaciju traju već mjesecima. To nam je i dalo povod da zavirimo u jedan radni dan Vesne Beganović, vlasnice agencije Via Media, glavnog i odgovornog 'krivca' za Brandoluciju.
***
Vesnin dan počinje kavom u uredu i odgovaranjem na mailove koji 'gore'. Jutarnju kavicu prate uvijek i slastan doručak, a jasno je da u Sarajevu kava ne može proći bez čokoladnih poslastica.
Nakon kave i ugovorenih novih obveza kroz mail, Vesna se pridružuje timu koji se okupio u kreativnom dvorištu Via Media agencije.
S lijeva na desno: Vesna Beganović; Haris Mujanović (Account Director), Amar Zahiragić (Graphic Designer), Larisa Nuhanović (Digital Strategist), Tea Smlatić (Account Executive) i Muamer Kolar (Head of Production)
Druženje uvijek prate i sezonska osvježenja koja ovaj put dolaze u formi ukusnih jagoda i trešanja.
U organizaciji se uvijek posebna pažnja posvećuje i novim, svježim idejama, stoga se Vesnin dan dalje nastavlja konzultacijama s 'mladim lavovima', kako ih odmilja zove.
Dan pun obveza je najbolje 'presjeći' dozom smijeha kakva uvijek dolazi uz Berina Tuzlića, Vesninog supruga.
Red dolazi na kreativu i prezentaciju dizajnera Amara Zahiragića uz nesebičnu pomoć Edina Bešlića, kreativnog direktora.
I konačno utvrđivanje strategije!
Radni dani pred konferenciju završavaju finalnim dogovorima s PR direktorom, Alenom Ćorovićem.
Odluka u timu je pala da se danas zatvaraju redovne prijave za konferenciju, a u naredna tri dana su aktualne 'last minute' prijave.
Nadamo se da ćete 'uhvatiti' svoju, te da se vidimo u petak u Vjećnici na konferenciji Branding #5!
TEKST: Ilda Ilda
Zemlja hiljadu jezera, aurora borealisa i, očito, najveće sreće! Po osmi put zaredom, Finska je zauzela prvo mjesto na Svjetskom izvještaju o sreći za 2025. godinu, ostavljajući ostatak svijeta da se pita: "Šta to oni rade tako dobro?"
Prate je Danska, Island i Švedska, dok su u prvih deset još i Norveška, Nizozemska, Kostarika, Izrael, Luksemburg i Meksiko.
Ko stoji iza izvještaja?
Svjetski izvještaj o sreći objavljuje se svake godine i rezultat je saradnje Gallupa, Centra za istraživanje dobrobiti Univerziteta u Oxfordu, Mreže za održiva razvojna rješenja Ujedinjenih naroda i uredniškog odbora samog izvještaja. Podaci dolaze iz Gallupovog Svjetskog istraživanja, koje analizira odgovore ljudi iz više od 140 zemalja.
Kako se mjeri sreća?
Ispitanici ocjenjuju kvalitet svog života na skali od 0 do 10. Osim subjektivnog doživljaja sreće, uzimaju se u obzir faktori poput BDP-a po stanovniku, socijalne podrške, očekivanog životnog starenja u dobrom zdravlju, ličnih sloboda, velikodušnosti i nivoa korupcije.
Tajna finske sreće
Finska se godinama drži na vrhu zahvaljujući visokom nivou povjerenja u društvu, snažnom sistemu socijalne sigurnosti i optimizmu. Ključna razlika je u tome što sreća u skandinavskim zemljama nije vezana samo za materijalno, već i za osjećaj sigurnosti, jednakosti i povezanosti u zajednici.
Ko je još u vrhu?
Pored Finske, u samom vrhu liste nalaze se:
Zanimljivo je da je Kostarika po prvi put ušla u top 10, dok su zemlje poput Švicarske i Australije ispale sa liste najsretnijih.
Šta možemo naučiti od njih?
Dok Finska i njene okolne zemlje već godinama održavaju vodeće pozicije, ostatak svijeta može naučiti važne lekcije: građenje povjerenja u zajednici, jačanje socijalne podrške i optimizam mogu biti ključni faktori za povećanje sreće.
Gdje je BiH na listi?
Prema Svjetskom izvještaju o sreći za 2025. godinu, Bosna i Hercegovina zauzela je 56. mjesto od 147 zemalja. U poređenju sa zemljama bivše Jugoslavije, BiH je ispred Crne Gore (71. mjesto), Hrvatske (72. mjesto) i Sjeverne Makedonije (86. mjesto).
U regionu, najbolje rangirana zemlja je Slovenija na 19. mjestu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!