TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.6.2015.

Branding #5 je pred vratima. Jednodnevna konferencija koja će u petak, 12.6. ugostiti sjajne predavače na temu brenda, se smjestila u jedinstvenoj sarajevskoj Vjećnici.

Iako će se relevantna imena iz oblasti marketinga i PR-a družiti jedan dan uz predavanja i (već tradicionalno) sjajan party, pripreme za uspješnu organizaciju traju već mjesecima. To nam je i dalo povod da zavirimo u jedan radni dan Vesne Beganović, vlasnice agencije Via Media, glavnog i odgovornog 'krivca' za Brandoluciju.

***

Vesnin dan počinje kavom u uredu i odgovaranjem na mailove koji 'gore'. Jutarnju kavicu prate uvijek i slastan doručak, a jasno je da u Sarajevu kava ne može proći bez čokoladnih poslastica.

vesna beganovic modamo 01

vesna beganovic modamo 03

vesna beganovic modamo 02

Nakon kave i ugovorenih novih obveza kroz mail, Vesna se pridružuje timu koji se okupio u kreativnom dvorištu Via Media agencije.

vesna beganovic modamo 04

vesna beganovic modamo 05

S lijeva na desno: Vesna Beganović; Haris Mujanović (Account Director), Amar Zahiragić (Graphic Designer), Larisa Nuhanović (Digital Strategist), Tea Smlatić (Account Executive) i Muamer Kolar (Head of Production)

 

Druženje uvijek prate i sezonska osvježenja koja ovaj put dolaze u formi ukusnih jagoda i trešanja.

vesna beganovic modamo 06

vesna beganovic modamo 07

U organizaciji se uvijek posebna pažnja posvećuje i novim, svježim idejama, stoga se Vesnin dan dalje nastavlja konzultacijama s 'mladim lavovima', kako ih odmilja zove.

vesna beganovic modamo 08

vesna beganovic modamo 10

Dan pun obveza je najbolje 'presjeći' dozom smijeha kakva uvijek dolazi uz Berina Tuzlića, Vesninog supruga.

vesna beganovic modamo 11

Red dolazi na kreativu i prezentaciju dizajnera Amara Zahiragića uz nesebičnu pomoć Edina Bešlića, kreativnog direktora.

vesna beganovic modamo 12

vesna beganovic modamo 14

I konačno utvrđivanje strategije!

vesna beganovic modamo 13

Radni dani pred konferenciju završavaju finalnim dogovorima s PR direktorom, Alenom Ćorovićem.

vesna beganovic modamo 15

Odluka u timu je pala da se danas zatvaraju redovne prijave za konferenciju, a u naredna tri dana su aktualne 'last minute' prijave.

Nadamo se da ćete 'uhvatiti' svoju, te da se vidimo u petak u Vjećnici na konferenciji Branding #5!

vesna beganovic modamo branding


Bonjour

Digitalizacija, stres i održivost: O čemu se zapravo pričalo sa biznis liderima u BiH?

TEKST: Bonjour.ba/PR

Digitalizacija, stres i održivost: O čemu se zapravo pričalo sa biznis liderima u BiH? Digitalizacija, stres i održivost: O čemu se zapravo pričalo sa biznis liderima u BiH?

Ovogodišnji retreat, organizovan od strane Biznis Unije menadžera, još jednom je potvrdio da ovo udruženje okuplja novu generaciju menadžera spremnih za transformaciju poslovne kulture, gdje inspirativne priče, razmjena znanja i umrežavanje dominiraju. 

Drugi po redu događaj, održan u prelijepom ambijentu hotela Nomad na Bjelašnici, okupio je lidere, stručnjake i partnere iz različitih sektora, stvarajući prostor za razmjenu ideja o digitalizaciji, inovacijama, održivom razvoju te važnosti mentalnog zdravlja i emocija.


bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n1

Od samog osnivanja, BUM se pozicionirao kao važan akter u izgradnji održive i konkurentne poslovne zajednice, okupljajući članove s misijom izgradnje nove generacije menadžera i razvoja domaće privrede. Događaj je okupio više od 100 učesnika koji su kroz lične priče, razmjenu iskustva i otvorenu diskusiju razgovarali o savremenim izazovima.


bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n2
 

"Danas, više nego ikada, vjerujem da se vizija BUM-a ostvaruje. Zahvaljujući vama, našim članovima i partnerima, koji uprkos svemu, zadržavaju optimizam, vjeru i onu malu dozu ludosti da su velike stvari moguće, BUM okuplja blizu 100 članova iz cijele BiH, mjesečno dodjeljuje 33 stipendije, a kroz naše događaje otvara teme o kojima se nedovoljno priča. 

Hvala vam što zajedno pomjeramo granice i kreiramo novu eru poslovne zajednice u BiH“, istakao je Aleksandar Krunić, predsjednik Upravnog odbora BUM-a, na samom početku događaja.
 

bum_konferencija_bih_bonjour_ba_a1

Program je stavio u fokus digitalnu transformaciju, održivost, snagu ljudskog kapitala i poduzetničkog duha u svrhu rasta, teme koje su kroz vlastita iskustva i stručna znanja predstavili govornici iz različitih sektora.

Nedžad Pirić je iznio značajne informacije o važnosti kvalitetne transformacije u procesu digitalizacije, te da je važno posložiti infrastrukturu kako bi promjene postigle maksimalan učinak.

bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n5

Posebna pažnja bila je usmjerena na primjere kompanija koje su uspjele spojiti inovacije i održivost u modele koji ih čine globalno konkurentnim. 

Jedan takav primjer predstavio je Jure Širić iz kompanije Modepack, koji je govorio o tome kako se njegova industrija ambalaže transformisala u brend prisutan na 36 svjetskih tržišta, te zašto je upravo ulaganje u reciklirane i ekološke materijale postalo ključ njihovog međunarodnog uspjeha. 

Jure Širić u razgovoru sa moderatoricom konferencije, Unom Bejtović naglasio je važnost izlaska iz komfort zone i ulaganja u inovacije koje će osigurati da budemo ispred globalne konkurencije. 

“U cijelom procesu ključno je ostati prizeman, dosljedan sebi i svojim vrijednostima, te činiti nešto više za cijelu zajednicu”, istakao je Širić.
 

bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n4

Razvoj i širenje uspješnih domaćih kompanija bila je tema izlaganja  Aleksandra Kremenović, osnivača MF grupacije, koji je kroz iskustvo stvaranja jedne od najstabilnijih finansijskih institucija u regiji pokazao kako vizija i dugoročna strategija mogu pretvoriti „mikro“ inicijativu u „makro“ uspjeh. 

Njegov pogled na regionalno pozicioniranje i upravljanje finansijskim sistemima dao je učesnicima uvid u to kako domaće kompanije mogu graditi održiv rast u promjenjivom tržišnom okruženju. Trendovi se ne trebaju slijepo pratiti, umjesto toga potrebno je vjerovati u svoju viziju i prilagođavati je prilikama na tržištu.
 

bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n11
bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n10

Osim tehnoloških i poslovnih perspektiva, važan dio programa bio je posvećen i mentalnom zdravlju. Jasmin Bešić je otvorio pitanje stresa u modernom menadžmentu i načina na koji on oblikuje liderstvo i profesionalni identitet. 

Njegov psihodinamski pristup, koji spaja nauku i iskustvenu praksu, donio je potpuno drugačiji pogled na razvoj lidera u okruženju koje se ubrzano mijenja. Stres ne treba biti dio našeg identiteta, već podstrek da slušamo i prihvatamo svoje emocije.


bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n7
bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n9
bum_konferencija_bih_bonjour_ba_n8

BUM Retreat 2025 realiziran je uz podršku ključnih partnera: Go Digital in the Western Balkans, EBRD uz podršku Evropske unije, EFSE fonda uz podršku Evropske unije kao dugogodišnjeg BUM partnera, UN Women, te brojnih prijatelja i partnera iz poslovne zajednice.


bum_konferencija_bih_bonjour_ba_d1

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
 
Foto: BUM PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!